לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הסיפורים שלי :)


עדי :) בת 17 אוהבת לקרוא ולכתוב :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010


היי..

ואיי אני ממש ממש מצטערת שהעלתי פרק אחרי מליון שנה עכשיו אני ממש השתדל לעלות מהר יותר..

היה לי לחץ לא נורמלי בלימודים בכל זאת כיתה י"א....:)

מקווה שתואהבו ותגיבו לי בקשה חשובות לי התגובות שלכם.!!!

אוהבת המון המון המון....

מהפרק הקודם:

"יימתו'ש אני ממש גאה בך עשית את הדבר הנכון אל תדאגי אני בטוח משעכשיו העיניינים הסתדרו מעצמם"

"אני ממש שמחה שאתה פה איתי מה הייתי עושה בלעדייך?!?!"

וחיבקתי אותו הייתי כל כך זקוקה לתמיכה בתקופה הזאת ולדעת שיש מישהו איתי.

"את יודעת משהו אני ממש שמח שאת פה" אמר וחייך אליי. היינו ממש קרובים עידו ליטף את הלחי שלי.

 

פרק 38:

 

ירין

לא עמדתי בזה הקנאה אכלה אותי ובשנייה שהם התקרבו מספיק קרוב בשביל נשיקה נכנסתי לכיתה הייתי כל כך עצבני.

"כל הכבוד ימית" ירין צעק ומחה לי כפיים הוא היה ממש כועס.

-

לא האמנתי ולא הבנתי מה הולך פה הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי יותר מה עובר עליו הוא לא מפסיק לבלבל אותי.

"מי זה החבר החדש שלך?!?!" אמר ירין בקנאה.

"ירין תגיד לי מה אתה דפוק, תפסיק למה אתה עושה לי את זה?!?! אתה אמרתה לי שאתה לא אוהב אותי יותר אז מספיק לפגוע בי!!, תן לי לנסות לשקם את החיים שלי"

עידו ישב בצד ולא הבין מה הולך פה הוא לא ידע שלימית היה קשר איתו או עם מישהו.

קמתי ולקחתי את עידו בידי ומשכתי אותו אחרי.

אני ועידו הלכנו לא היה לי עצבים לדבר עם ירין.

"את מוכנה להסביר לי מה הולך פה?"

"כן בטח אבל נצטרך מלאא זמןן"

"סבבה לי יש זמן" אמר עידו והתיישב על הדשא.

"סבבה אז נצטרך להבריז מהשיעור" ושמתי את ראשי על בירכיו של עידו והתחלתי לדבר סיפרתי לו הכל איך אני וירין הכרנו ואיך ופרדנו ועל תהילה ושלי הכללללללל.

"ואייי עכשיו אני מבין אותך למה איבדת את השפיות באותו יום במסעדה"

חייכתי אליו ואמרתי "תודות לך אני פה בכדי להתמודד עם הכל ואני ממש מודה לך"

"אין על מה בשביל זה אני פה נסיכה שלי" עידו התרומם ופה שלו היה מול הפה שלי הצילצול שנגמר השיעור נשמע ברקע וכל התלמידים יצאו ואני ועידו לא התייחסנו אליהם המשכנו בשלנו.

"אני אוהב אותך נסיכתי " פלט עידו ודמעות זלגו מעניי

"דיי אהובתי אל תבכי" והדביק לי נשיקה.

אחרי שנייה הורדתי אוותו ממני "בוא נלך לאט לאט עידו עדיין כואב לי על ירין אני עדיין אוהבת אותו"

עידו הביט בי מבועס אך הבין אותי.

"אני ממש מצטער לא התכוונתי להלחיץ אותך אני מבטיח"

"זה בסדר" אמרתי וחיבקתי ואתו.

 

שלי

"באמצע השיעור נשלח לשלי הודעת אסמס ובה כתוב כנראה ימית מצאה לעצמה חבר חדש וביחד עם ההודעה נשלחה תמונה של ימית ועידו מתנשקים בדשא.

שלי הרגישה הכי מאושרת בארץ, יופי עכשיו יש לי סיבה להשאיר את ירין אצלי....

-

 סוף היום הגיע ירין כל כך ציפה לו בשביל לדבר עם שלי.

ירין חיכה לה ליד השער, ושמע מאחוריו רעש הסתובב וראה את שלי נעמדה מולו מחוייכת"כן אהובי רציתה שנדבר?"

"כן בואי"

"טוב אבל לפני כן אני חייבת לספר לך משהו שהגיע לאוזני"

"אוקי דברי"

"ימית מצאה אהבה חדשה"

"מאיפה הבאת את זה" הוא חשב שמה שהיה בכיתה זה היה סתם אולי כדי לגרום לו לקנואת הוא לא ידע שהם מכירים לפני.

"לפי השמועות שרצות בבית ספר הם מכירים די הרבה זמן והם ביחד, ואם אתה רוצה יש לי הוכחה" ושלי הגישה לו את הפלא שלא עם התמונה של עידו וימית משנשקים.

"אוקי אהובי עכשיו על מה רצית לדבר איתי?"

"לא משהו כל כך חשוב סתם אם את רוצה שנלך היום לבאולינג?"

המצאתי את הדבר הכי הזוי בארץ רק כדי לשכוח ממה ששלי אמרה לי למה לי לעזוב את שלי אולי אני יתאהב בה הרי ימית כבר מצאה לה אהבה.

"ברורררר שאני רוצה" אמרה שלי והתנפלה על ירין בנשיקה ובדיוק יצאתי עם עידו מבית הספר וזה כל כך הכאיב לי .

"דיי ימית יהיה בסדר הוא סתם דפוק!!" לחש לי עידו וחיבק אותי והלכנו ביחד...

"אתה יודע עדיין לא קראתי את המכתב שאבא שלי כתב לי"

"אז למה את מחכה תגיעי הבייתה ותעשי את זה, וכמובן תתקשרי אליי אח"כ"

ציחקקתי "ברור" אמרתי והמשכנו ללכת.

"דרך אגב אתמול סיפרתי הכללל ואני חושבת שהרסתי את המשפחה שלי "

"שששששששששש ימית דיי אל תרגישי רע אני חושב שזה הדבר הכי נכון לעשות"

עידו ליווה אותי עד הבית.

הגעתי הבייתה והייתי לבד שגיא עדין היה בבית ספר היה לו שעות תיגבור אבא ובעבודה ואמא אנא ערף איפה היא עכשיו, נכנסתי להתקלח ויצאתי רעננה ונקייה נכנסתי לחדרי מתחת לשמיכה ולקחתי את המעטפה שהביא לי דוב ופתחתי אותה.

והתחלתי לקרוא:

 

ימית יקרה שלי!!

 

אני יודע שאת לא מכירה אותי כלל או ששמעת עלי מעט מאחי דוב.

אז אני רק רוצה לספר לך כמה דברים שלא ידעת וכדי מאוד שתדעי.

ככה כשהכרתי את ליאת אשתי הנוכחית, ופגשתי את אימך דנית  ישר התהאבתי בה אבל הייתה בעיה כי היא הייתה נשואה לדוד והם היו משפחה כל כך מאוחדת וגם אני רציתי כזאת.

ובנוסף להכל לא רציתי לפגוע ברגשותיה של ליאת ולעזוב אותה, וידעתי שאם אני יעזוב אותה אז יאבד לי הקשר עם דנית (אימך) ולא רציתי זאת.

ולאחר המון המון המון רמיזות שליאת נתנה לי החלטנו להתחתן.

ואז קרה מה שקרה אחרי המסיבת רווקות של ליאת.

אני אישית הייתי כל כך מאושר אבל לעומת זאת דנית הרגישה כל כך רע ולא רציתי להרוס את הנישואים שלה, היא הרגישה כל כך אשמה שהיא בגדה בחברה הכי טובה שלה.

במשך תקופה קצרה שגרנו בראשון אמא שלך החליטה לעבור לטבריה והיא הבטיחה לי שהיא תעשה הכל ותשמור עלייך וגם היא לא יכלה עם הרגשות אשמה וניתקה קשרים עם ליאת.

אבל אני בכל זאת המשכתי והמשכתי לשלוח אימך מכתבים וכסף כי בכל זאת רצית להיות איך שהוא שותף בילדותך.

 אבל את בטח שואלת את עצמך למה?!?! למה לא סיפרתי לך את האמת בעצמי אז התשובה היא ככה...

לפני חצי שנה כשחזרתם לראשון הפכתי להיות הכי מאושר כי ציפיתי כ"כ לפגוש אותך להכיר אותך כי את מספיק גדולה בשביל שתדעי תאמת.

אבל זה התנפץ לי בפנים כי באותו יום שגיליתי שאתם באים הרופאים גילו בדמי סוג של מחלה סופנית שעדיין אין לה תרופה או משהו.

אבל ידעתי והרגשתי בתוכי שזה הסוף.

אבל באותו יום כתבתי צוואה כמו שאת יודעת אני אדם די עשיר אבל העושר לא עוזר!!! כשאין אהבה ואנשים שאת אוהבת לא לידך תזכרי זאת ילדתי.

ובנוסף לכל ליאת לא נתנה לי לצאת מהבית לפגוש אותך או את אימך כשהיא גילתה הכל היא הפכה להיות מרושעת היא תמיד אהבה כסף אבל שהיא שמעה שיש לי מחלה סופנית היא חגגה על זה.

הרגשתי כ"כ רע אז כתבתי צוואה ובו אני נותן רק לך ולך את כל רכושי ונכסיי.

אבל תזהרי למה כמו שאני מכיר את ליאת היא רודפת בצע אמיתית היא תעשה הכל הכלללל בשביל לקחת את הכסף, היא מסוגלת גם להרוג וזה לא צחוק.

אז ביתי היקרה ברגע שאת רואה את המכתב הזה תזהרי ממנה כי ברגע שתגיעי לגיל 18 הכל הופך להיות שלך....

 

אוהב אותך מאוד אבא!

 

נכתב על ידי just adi :) , 18/4/2010 13:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  just adi :)

בת: 31




4,858
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust adi :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just adi :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)