לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  PHOTO BLOG

בת: 27

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

סנטוריני -יוון



שלום לכם קוראים וקוראות 
טוב אז הייתי ביוון עם המשפחה ורציתי לעדכן !
די פחדתי לעלות על המטוס ,עמוק בלב
אבל אחרי שירדתי מהמטוס ועליתי על המעבורת בדרך לאי "סנטוריני"
שכחתי מכל הפחדים והטעיות
כאילו לקחו אותי בישראל ושמו אותי בגן עדן ענננק
כרגע אני רק מתגעגעת ולא מפסיקה להמליץ לכל אחד על המקום
מאכלים מדהימים ,אווירה שמחה ,ונוף מרהיייב
בנוסף האי סנטוריני סמוך לוולקנו , אז אפשר לעשות שמה סיורים ,הוא יחסית חצי פעיל
לעשות טיולי חמורים (שזה הזוווווי)
אגב המלצה על מאכלים שמה-
עגבניות פריכות -יוון 
סלט יווני 
תמנון 
והיוגורט
מי שלא מנסה כלללל כךךךך מפסיד
 נעבור לתמונות <:




הדבר הראשון שראיתי בסנטוריני מהמעבורת


המלון שלנו , אמא שלי מסתכלת בינתיים


כשיורדים מאויה
 



זהרו שלא יאכלו אתכם, אה סליחה 
במצב הזה אוכלים אותם

ה
הולכים והולכים באויה


הארוחה הראשונה שלנוווו
סלט יווני - מושלם
תמנון -מושלםם


ארוחת בוקר יפיפייה מול נוף של ים וולקנו


הנוף המדהים באויה 

אבא שלי  מתלבש חגיגי כמו כולם בלבן (:


אויה בלילה 

אויה לפני שקיעה - בדרך כלל כולם מתאספים לפני שקיעה ,אומרים שזו השקיעה הכי יפה 
המהמה צדקו 

 ההורים שלי מצטלמים לפני השקיעה מבלי שיודעים :)))


אח שלייי היפה הזההה

~~~~~~~~~~~~~
 כמובן שהתגעגעתי לתרנגול שלי -אלון 

 
זהווו אוהבת תמליצו תגיבו תתפלאו ותספרו חוויות  
חיבוק של הסוררת 

~~~~~
תוווודה לכולם  ! כיף ומחמם לראות את הפרסום הזה -


 
נכתב על ידי PHOTO BLOG , 21/4/2014 21:02  
הקטע משוייך לנושא החם: חג שני
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,970
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPHOTO BLOG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PHOTO BLOG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)