לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהאאא ONE DAY!!!!!>>>


יאלה כנסו סיפור מגניב !>

Avatarכינוי:  במבה עם אמבה זה לא טעים!

גיל: 31

ICQ: 221919394 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

תשובות לשאלון השבועי


מה אתן מעדיפות, שקט או רעש?
שקט אני לא יכולה בלי !


האם אתן מסוגלות להתמודד עם שקט רצוף לארוך זמן?
אמ תלוי אם אני עצבנית ><אבל בעיקרון לא !

מה המקום והזמן הכי שקטים, שהיית בהם?
החדר שלי חח אף אחד לא סותם את הפה מיחוץ לו חח

באיזה מצבים עדיף לדעתך לשתוק, ובאיזה לדבר?
שמישהום ממש מעוצבנים ולא כדי לדבר איתם שאותו רגא או שזה סתם לא קשור

מה החוויה הכי שקטה שהיתה לך בחיים?
לא הייתה לא חוויה שקטה אנשים כל הזמן מרעישים סביבי האא חח בשיעור חח או במישחק בשקט חח שהייתי איזה בכיתה ב' חחח

מה הזמן המירבי ששתקת מבלי לדבר כלל?
מישחק השקט חח שהייתי בכיתה ב' חח !!^.^

- מה דעתך על להשתתף בקורס ויפאסאנה (קורס שתיקה של 10 ימים)?
חסס בחיים אני לא יכולה בלי לדבר

מתי את הכי רוצה שיעזבו אותך בשקט?
שאני עצבנית או בוכה >

ומתי הכי בא לך להיות רועשת?
שאני בעטרף חח ובלי כל הזמן לדבר ואני נהייתי טיפנ איפראקטיבית !XD

נכתב על ידי במבה עם אמבה זה לא טעים! , 18/1/2010 15:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





939
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבמבה עם אמבה זה לא טעים! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על במבה עם אמבה זה לא טעים! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)