לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Peace&Love


היי אני נטלי.. אני אוהבת בישול,ריקוד,מוזיקה וציור. אומרים לי הרבה שאני מוזרה..P: בבלוג אני יכתוב על מה שמעניין אותי ואתכם.. אין לי נושא מסוים,אני יכתוב על מה שאני מרגישה או על כל מה שאני חושבת ששווה לקרוא. בקיצור אני נטלי וזה הבלוג שלי!..

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 449085830 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

עדכון אחרי מלא מלא זמן..


טוב אז הרבה זמן לא עידכנתי,כי לא ממש היה לי מה,רוב הדברים שהרגשתי לא יכלתי לבטא בכתיבה..

אז היום היה יום כיפי כזה,הוא עבר יחסית מהר והשבוע בכללי עבר בשנייה,אולי זה בגלל שלא היו שיעורים והיה הרבה חופשי:)

מחר אני עושה יום כיף עם אחותי,ובלי שום קשר היה לה מומולדת ביום שבת.לא חגגנו כל כך בגלל שביום רביעי קודם לכן קרה דבר ממש נורא במשפחה שלי,סבא שלי נפטר ..שלשום נגמרה השבעה ואנחנו עדיין מעכלים.

 

אז אני לא יפרט הרבה ואני מקווה שמחר מצב הרוח שלנו יתעודד..נעשה יום בנות,נילך ל-"סייל מעצבים"^^ ואני יישן אצלה(היא גרה בתל אביב:))


אה שכחתי פרט חשוב!:אני שרון וגילה נוסעות בחופש סוכות הבא לגרמניה!:) אני מקווה שיהיה כיף,כבר סידרנו מקומות ישיבה במטוסלשון

 

 

נכתב על ידי , 14/1/2010 23:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,409
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטלקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטלקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)