לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Peace&Love


היי אני נטלי.. אני אוהבת בישול,ריקוד,מוזיקה וציור. אומרים לי הרבה שאני מוזרה..P: בבלוג אני יכתוב על מה שמעניין אותי ואתכם.. אין לי נושא מסוים,אני יכתוב על מה שאני מרגישה או על כל מה שאני חושבת ששווה לקרוא. בקיצור אני נטלי וזה הבלוג שלי!..

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 449085830 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

אמממ..


נראה לי שהבנתי מה הבעיה שלי..

בעצם שתי בעיות,אבל הראשית היא שאני משדרת רושם ראשוני לא טוב,וממש לא נכון לגבי.

שאלתי כמה אנשים במהלך החיים שלי מה היה הרושם הראשוני שלי מהם והם ענו שלא ממש טוב.

אולי זה בגלל איך שאני מסתכלת אנשים ואני לא שמה לב לזה?

לפני שנה בערך ,גיליתי שילדה אחת שלמדתי איתה שנה אחת בכיתה ד'(שרון לא לצחוק עלי)חשבה שאני מכשפה חח..

אבל אחר כך היא עזבה והחברה הכי טובה שלה ואני נהיינו חברות מאוד טובות בהמשך.

גם החברה שלי שרון קיבלה רושם ראשוני קצת מוטעה..

אז אני ינסה לשפר ולתקן ונראה לאן זה יוביל אותי :)

 

נכתב על ידי , 15/12/2009 18:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


על מה הייתי מוותרת?

-במבה או שוקולד ?
במבה (כואב..)

-שוקולד רגיל או מריר ?
מריר

-חתול או כלב ?
חתול ,במילא ישלי אלרגיה..

-אתר או בלוג ?
אתר..I LOVE ISRA !!

-ספר או סרט ?
ספר,בבקשה לא להרוג אותי גילה ושרוןXD

- לילה או בוקר ?
לילה,אני לא יכולה בלי שמש D:

-מדעים או היסטוריה ?
היסטוריה

-פימו או בצק ?
אחח שאלת המיליון,לא נראה לי שאני יכולה לוותר על משהו משניהם אבל כמה שזה כואב על פימו.

-אמבטיה או ג’קוזי ?
אמבטיה

-בית ספר יסודי או תיכון ?
אממ,יסודי

-טלוויזיה או מחשב ?
טלוויזיה כי במחשב אני יכולה לדבר עם חברים ולראות מה יש בטלוויזיה! 1+1

נכתב על ידי , 13/12/2009 23:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל זבבה


נראה לי רק אולגה תבין חח..

טוב אז הכל בסדר בימים האחרונים..

אחח ריאלטי זה כל כך מצחיק,לפעמים מוצאים באמת כשרונות אבל נו תעשו טובה אפשר למצוא שם אנשים שפשוט מוכרחים להתאשפז..

אבל כנראה שזה מה שצריך בשביל ריאלטי טוב ועם רייטניג גבוה..מה לעשות?הטריק הזה עובד..

לוקחים כמה שפויים וכמה לא ,מערבבים ,ויוצא ריאלטי(דומה לביצפר)..

יש רעיונות לחופש חנוכה למישו?

נכתב על ידי , 7/12/2009 20:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,409
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטלקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטלקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)