לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"המוות פותר את כל הבעיות. אין אנשים - אין בעיות".(ג'וזף סטאלין)


הכניסה אסורה ל: *אנשים ללא חוש הומור *אנשים שאני מכירה *ולהורים שלי !!! כן כן אימא תצאי מפה !!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

שאלון תמונה...מחשבה...זהו ...שישי בערב... עצוב...


שם: קטיה

האם השם שלך על שם מישהו: לא נראלי

מיקום: אשדוד

האם תקרא לבן שלך על שמך: לא

אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? סרגיי><"

אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה?  לא רוצה P = 

האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? לעעע

מה החלום שלך? אמממ אינלי אחד מיוחד XD 

מין: נקבה

סטרייט/גיי/ביי: מתלבטתP= סתםםם סטרייטית סמכו עליי XD

רווק: יאפ

תאריך לידה22.10

 גיל: כולה 2 מספרים קטן עליכם אה ;)

גיל שהיית רוצה להיות: 5

מצב חברתי: מצוייייייייין {טעון שיפורXD}

צבע עיניים: חום

אוהב אותו? לא בא לי משו מיוחד...אפור: O

צבע שיער: חום ג'ינג' כזה

אוהב אותו? לעע

צבע אהוב: ורוד תכלת צהוב בננה

ימני/שמאלי/אמבידקסטרוס (משתמש בשתי הידיים בצורה שווה): אמבידקסטרוס

חיות מחמד: אין :(

מה העבודה שלך: אין

יש פירסינג? לא!

קעקועים? אין

אובססיות? יש, אעאע חיבוקייייםם ו..ו... נשיכוווות ארררררררררררר

התמכרויות? שפתונים XD

איזה שפות אתה דובר? עברית, אנגלית, רוסית ושפת C וC# ופסקל ו..אה רגע זה שפות מחשב...טעות טכנית-__-

ציטוט מועדף: "סקס זאת חוויה ריקנית-אך בתור חוויה ריקנית היא מהמשובחות ביותר"

האם אתה חיי את הרגע? כעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

יש לך סודות?לא ממשXD

אתה שונא את עצמך? לאO__O

האם אתה אוהב את הכתב יד שלך? מאוד

יש לך הרגלים רעים? כן XD לרדת על אנשים><"

איזה מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? ....

אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו?אקסטרים XD 

מה הפחד הגדול ביותר שלך? שמישהו שאני מכירה יעלם...{לא לא ימות!! יעלם פוווף}

האם העמדת פנים שאתה מישהו אחר כדי להיראות קול? לא!

האם אתה מתבודד? לפעמים.

מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים?אממ אני ?

אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר לעצמך? לא...נורא קשה להתחבר איתי XD סתאאם בטטטטח : O 

האם אתה פועל בפזיזות? כן...

האם יש משהו שמפחיד אותך? להיות לבד

האם אתה פסיבי או פעיל? עייפה..XD

יש לך יומן? לא

מה החולשה הכי גדולה שלך? XD לא יודעת XD

מה החוזק הכי גדול שלך? השפתיים שלי :P

אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? הציניות

אתה חושב שאתה חזק מבחינה רגשית? ממש לא

יש משהו שאתה מתחרט שעשית/לא עשית? יש מלא דברים שאני מתחרטת על זה שלא עשיתי אותם...

 אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? בתכלס סבב כאלה

מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים?אין דבר כזה חברות אמיתיות ...

מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? שפתיים : >

ומה הכי פחות אוהב? בטן...

אתה חושב שאתה ניראה טוב? בדרך כלל

יש לך בטחון עצמי? כעעע.

לאיזה דמות בדיונית אתה הכי דומה?בובספוג זה בדיוני ?XD  

האם אתה:

מעשן? לא !

על סמים? יש מצב ננסה D:.

קורא עיתון? לא

מתפלל?לא.

הולך לבית כנסת? לא..

מדבר עם זרים? לא

ישן עם בובות פרווה? כןןןןןן כיבשי *~*

יוצא לטיול בגשם? כן

מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם?בדרך כלל מקללתXD 

נוהג? לעע

אם אתה אוהב לנסוע מהר?בטח חבל שאני לא...

אוהב את הקול שלך? לא, יש לי מבטא רוסי כבד משו טילללים

האם אי פעם פגעת בעצמך? לא

האם יצאת אי פעם מהמדינה? כן

היית מאוהב? כן,

היית על סמים? נופ.

 

שחית בעירום? כן...

היה לך מקרה חירום רפואי?כן...

עברת ניתוח? לא

 

ברחת מהבית? כן

שיחקת סטריפ פוקר? כן...

חטפת מכות? לא

החטפת מכות למישהו?לא

 

התחילו איתך? כן :S 

היית על במה? כן

ישנת מחוץ לבית?כן

חשבת על התאבדות? כן כאילו, מישו לא חושב על זה? קורה...

נשארת ערה כל הלילה? כןןןןןןןןןןןן

לא אכלת יום שלם? כן

דיברת בטלפון כל הלילה?כן

ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס? לא רק עם XDD חח סתם לאO_O.

ישנת כל היום? כן

הרגת מישהו? אוגרXD

חשבת שאתה משתגע? כן!!!!!!!!!!!!

בגדו בך?לא

היה לך חלום שהתגשם? לא

עברת על החוק? יותר מידי פעמים... 

פגשת מישהו מפורסם? כן

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? לא

גנבת משהו? כן

היית ברדיו/טלוויזיה? כן

הייתה לך התמוטטות עצבים? כן

קפצת בנג'י? לאא: ( אבלללללל בא לי!!!

היה לך חלום שחזר כמה פעמים? ואי כן.. מלחיץ אחושלוקים XD

 

 האם אתה מאמין

באסטרולוגיה? כן

קסם? כן

באלוהים? כן

בשטן? כן

בסנטה קלאוס? כן

ברוחות? כן

בפיות? כן

במזל? כן

באהבה ממבט ראשון? כן..

ביין ויאנג (טוב לא יכול להתקיים בלי רע)? כן...

במכשפות? לאאאאאאא

האם אתה מבקש משאלה כשכוכב נופל? כן

באמונה המסורתית בגן עדן וגיהנום? כן 

יש לך חברים הומואים/לסביות? כע

מי החבר הכי טוב שלך? אין!

מי הבנאדם שיודע הכי הרבה עליך?  אממ נראלי זלטה......

מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? על תחשבי!! דיי!!

מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך? לכיייייייייייייייייי XD לאן .? לשירותים ?!?! איפה? באולם ספורט קומה שניה דלת 3 מימין

 

מי החבר שלך:

שאת מכירה הכי הרבה זמן? לא יודעת אין?

הכי מעט זמן?אניטה

הכי מצחיק? זלטה

הכי קרוב? לא יודעת...חרות 

הכי מוזר? יוליהO_O

הכי חכם? יוליה!

שאתה מתגעגע להיות קרוב אליו? זלטה

הכי רועש? ליזה!

עם מי אתה מדבר הכי הרבה אונליין? לאה,בן, ו...קארינע

עם מי אתה מדבר הכי הרבה זמן בטלפון? בן,לינננננננננוי,לאה

על מי אתה סומך הכי הרבה? חרות,סבטה,יוליה,ליזה

מי מקשיב לבעיות שלך? אממ רק מי שבאמת מקשיב

עם מי אתה רב הכי הרבה?לאה ..ואחותי הקטנה

האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא

האם אתה סומך על אחרים בקלות? ממש לא

בבית של מי היית אחרון? יאנהDDD:

האם החברים מכירים אותך? כן

האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות?האמת? כן! 

האם אתה חושב שהמין השני חושב שאתה ניראה טוב? לא נראלי.... 

 

 מי היה האדם האחרון:

שרצית להרוג? נטטטטטטטטטטטטשה

שצחקת עליו? אנה  לידמן

שהלכת איתו לקניון?יאנה

ששבר את הלב שלך? רונן...{שלוש שנים עברו חאלס!}

שאכזב אותך? אנה...

שגרם לך לבכות?אנה

 ששימח אותך? לאה D:

שראית איתו סרט? אממ ?

שדיברת איתו בטלפון?לינוי < ( ' __ ' ) > 

שראית? סבתא

מה אתה לובש כרגע? גופיב שורט בוקסר ורוד וחזיה מנומרת D:

באיזה חלק בגוף אתה נוגע כרגע? סנטר: )

איזה ספר אתה קורא? וווואו אני לא מאמינה ששחכתי אממ נראלי נתפס ברשת : )

תאר איך אתה מרגיש כרגע ב5 מילים? בודד לבד בא לי פיפי!

האם אתה מדבר עם מישהו אונליין כרגע? לא

האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע?לא...

האם אתה מקשיב למוזיקה כרגע? לא

 

 


תנו  הכלללל לטובה D:

 

 

איזהה סטייל סוף סוף נפגשתי עם זלטיק הייתה לנו שיחת נפש מזה נחמד אני רק עכשיו הבנתי כמה התגעגעתי למאמי שלי : (

אוף בא לי חיבוק מי בא: )?


 

נכתב על ידי יש טימטום ויש אותי D: , 2/10/2009 23:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יש טימטום ויש אותי D: ב-4/10/2009 02:04
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  יש טימטום ויש אותי D:

מין: נקבה

ICQ: 479097905 




16,615
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליש טימטום ויש אותי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יש טימטום ויש אותי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)