לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm not one for the crowd to see, it's just ME.


גם אם אני אכתוב פה משפט מתוחכם, אתם לא תקדישו זמן כדי להבין אותו.

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

עיצוב חדש


ונחמדיי
תגיבו?
אני עיצבתי את הכותרת, שלא יצאה משהו :O
נכתב על ידי , 6/4/2010 09:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיין שם איפשהו...



להיות ילד קטן זה הכי כיף, בל אי אפשר להגיד להם את זה.
אין דאגות? מה פתאום?! לכל אחד יש את הדאגות שלו בגודל שלו, ורק במבט לאחור אתה רוצה לחזור להיות ילד.
אבל אולי לא, אולי כיף לי עכשיו? בתכלס, אני מתמודדת עם העומס בלימודים (עומס בשליש שלישי של ח', מי ישמע ^^)
שיפרתי את עצמי וזה לא יתואר עד כמה. טוב לי עכשיו כל כך. אני הרבה יותר מקובלת וכיף לי.
אני הולכת לתיכון שאני רוצה, ציונים טובים וחברים חמודים, אני לא רואה את עצמי משתפרת יותר.

אז מה בכל זאת הייתי רוצה להגיד לילדה שהייתי?
אם אני אייעץ לה אז היא תשתנה, ואם היא תשתנה אז היא לא תגיע למצב שאני בו היום.
אסור לי לייעץ לה.
אין מה להגיד, הייתי (אני לא רוצה להגיד, מושלמת O:) די סבבה וכל מה שאפשר להגיד זה תישארי כמו שאת.
תזרמי עם הסחף של החיים ותשמרי על עצמך.
אל תקלפי פצעים, יש לי יותר מידי צלקות.
אל תריבי עם אמא, בבקשה. יש לנו עבר מלוכלך.
אל תבלגני את הארון שלך, ואם את מבלגנת אותו אז אל תדחי את הסידור שלו. (מחר, מחר)
אל תהיי בשאננות מול מבחנים במתמטיקה, עובדה שקיבלת 71.
אל תכססי ציפרניים, הן עדיין משתקמות.
אל תהרסי את הטלפון שלך, הוא לא יכול לשלוח SMSים.
אל תזרקי מחברות מכיתה א' זה חמוד לאללה.
זהו, מה יש לשפר? ;]
נכתב על ידי , 4/4/2010 15:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנושית . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנושית . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)