לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life!



כינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

^^




פריבט ! ^^
מניישמעע?!
אצללי סבבה כזה חבל שבפוסט הקודם ייצאו תמונות גדולות מידי ><" לא הצלחתי להקטין..
אוקי.. אז היום היה יום נחמד שכזה בבצפר.. מיקי קנתה משקפיים כאאלה יפוווווווות ^O^
והיא הביאה לי אותם לכממה ימים ! *-*
אוו הם כלכך סקסיות O:

אז היצתלמנוו איתם DD:
נמנמ.. בסוף היום הברזתי מ-שעתיים .. הלכתי לטלי D:
אלן גם היתה שם היה כייף ^__^
הככנוו סיינים :$
בקיצור היה ממש כיף בבצפר DDD:
ואז הלכתי עם מיקי לדן-דן קנינו :
במבה , גומי , ושלוקים .
שמנמנות שכמותינו P:

הינה כמה תמונות הפעם בגודל נורמאלי D:


אני עם המשקפיים הסקסיות האלה !!! ^O^


me ^^


להלה אני ומיקי D:


אני 


XP


ירמיהו D: חעחעחע 


אני ואלן ה-"אימו" XDXDXD


המשקפיים והלק הססקסים האלה *-*


כנ"ל

נמנמ.. ניראלי שזהו עם התמונות..
עכשיו אני רואה בובספוג !!! *O*
ניראלי שהיתאהבתי בוו !!! D:
אז... זהוו להיום תגיבו בבקשה עם באלכם =]
לילה טוב.. 3>




נכתב על ידי , 27/5/2010 23:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום מטוורף שכזה ! DDD:


שאאאאאאאאאאאלווום לככם !! DD:
היום עבר עלי יום רגיל אבל ממש נחממד  ^_^
עוד מעט ישלי שיעור גיטרה אז בנתיים אני מעבירה את הזמן בליכתוב את הפוסט D:
בקיצור קמתי בבקר הלכתי לבצפר ..
והיום היה יומולדת לליזה הסקסית הזאת *O*
מזאאאאאאאאאאל טוווב לך XD
נמנמ.. וצילמתי מללא מללא תמווונות X)))))
להלהלהלה :



נווונע DD:


נוננע טוחנת את הסוכריה של ליזהה ^^


סששה נונע וטלי *O*
צללמת פפראצי שכמותי ^.^


פיקי השמנמנה טוחנת לה :$


אנני וליייייייייזההה DD: יצאתי מוזרה OOO:


להלה שווב אני וליזה ^_^


אנני וטטטטטליי *טליוטלי* X) מוזרה אני XD


פפראצי למייקי !! ^O^


מיקי פריקי ^^


אני XP


עעם קוורררלי 3> יצאאתי מוזרה ושמננה בטרוווווווף !! אבל סבבה D:


עם גליתוש D: *יצאתי-שמנה*
ננמ.. יש עוד כמה תמונות שאני לא מצלייחה להעלות =\\
טוב אז עד כאן הפוסט שלי DD:
מקווה שנהנתם ותגיבו עם באלכם ^____^
יומנעים X)
נכתב על ידי , 26/5/2010 17:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,009
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm just me *~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm just me *~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)