לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

פוסט שמחולק לשני חלקים ע"י קו מפריד. מי אמר שאין לו שימוש?


זה הולך להיות פוסט מבולגן, אז דמיינו שבכל תחילת פסקה כתוב- "ולנושא אחר". סבבה? סבבה. מהפסקה השנייה, תפסיקו להקטין ראש.

אני שוקלת להרעיב את החתולה שלי. לא, אל תתנו לי את פרצוף ה-או. אמ. ג'י-צער בעלי חיים. לא קונה את זה. היא גדלה מהר מידי. אני זוכרת שהיא הייתה קטנה ומגעילה, עכשיו היא סתם שמנה וחמודה. מי רוצה חתולה שמנה וחמודה לעזאזל? אם הייתי רוצה אחת כזו לא הייתי מאמצת אותה כשהיא הייתה חתולה פיצית, בת כמה ימים, עם עין מוגלתית, חסרת שפה תחתונה, בעלת צליעה ברגלה האחורית, גזורת ריס ושפם. אני מרגישה שהתפקידים התהפכו, במקום שהיא תהיה חיית המחמד שלי, אני נהפכתי לחיית המחמד שלה. אנחנו לא משחקות תופסת מתי שאני רוצה. פתאום היא קובעת את החוקים. לא לא, נור מור פוד פור יו. נו מור ארוחות משותפות. יוגורט עם אפס אחוזי שומן יספיק לה. וזו לא התעללות. התעללות זה להעמיד אותה מול המראה ולהראות לה את קפלי השומן החתוליים והדוחים שלה (וכן, אני מדברת מניסיון- אמא שלי הייתה מתעללת). ועזבו שטויות, היא מפליצה עליי חופשי, ואנחנו אפילו לא שוכבות. יש יותר גרוע מזה? (זה שצעק מאחור "פרסומות של ג.יפית", צודק- אבל חדל התחכמות).

יש לנו בעיה בלווין של יס, ככה שכל ערוצי הלווין הושבתו. הערוץ היחיד שאנחנו קולטים זה "ערוץ 21, ערוץ הקניות". לא לא לא, זה לא מונע ממני לראות טלוויזיה. אחלה ערוץ. היום ראיתי שהם מנסים למכור מעצבי ישבן או משהו. מין תחתון עם פלסטיק או שקר כלשהי אחר, שנותן אשליה של תחת מעוצב ומוצק. אחרי זה הם הראו מין פטנט אחר שיוצר אשליה של ציצים. אני נורא נהנית לראות את חוות הדעת המהימנה של ה"קונות המרוצות". "אף פעם לא הרגשתי ככה" (פראיירית?) "אני מרגישה כמו אדם חדש" (עם 400 שקל פחות, אבל תתחדשי). חוץ מזה, הם תמיד פונים לכלל סוגי הנשים. אותן "קונות" תתפלגנה ל-צעירה חושנית, זקנה בלויה, אפרו-אמריקאית, אשכנזייה מסריחה, מלוכסנת עיניים וכאלה. בכל מקרה, מה שבאמת מעניין אותי זו חוות הדעת של בני הזוג של אותן קונות. יודעים מה? אני מוכנה לקנות את המוצר רק כדי לשמוע אותם מתבכיינים. בחייאת ערוץ הקניות. פרגנו לי. או ש...תיצרו אשלייה של פרגון. אתם מעולים בזה.

("ולנושא אחר" לא מתאים פה, אבל תזרמו). אז כן, אין לנו טלוויזיה. זה אומר שאני הולכת להתנחל בבית של א' כדי לראות את האח הגדול. זה אומר שאני לא אירדם היום בסלון ואקום מזיעה מהספה דמוית העור שלנו. זה אומר שאני לא אקום בבוקר למבזק חדשות של אורן ויינגנפלד. זה אומר שאני לא אראה ברצף מערכונים של החמישייה הקאמרית בצהריים. זה אומר שאני לא אריב עם אחותי הקטנה על הטלוויזיה "לא, אני רוצה דורה" -"לא, אני רוצה סקס והעיר גדולה". זה אומר ש- תחשבו לבד מה זה אומר. נמאס לי להאכיל אתכם בכפית של זהב. מפונקים.

חשבתי היום על גלעד שליט. במקלחת (נו, לא חשבתי עליו בצורה הזאת, אל תהיו סוטים). זה היה די מטריד. מי חושב על שליט באמצע מקלחת לעזאזל? למה אני לא יכולה להיות נורמאלית ולחשוב על דברים כמו "וואי, אני מתחילה להשמין בציצים, מה אני אעשה, הם גדולים מידי?". בכל מקרה, יצאתי מהמקלחת מבואסת. זה לא קורה הרבה. בד"כ מקלחות משעשעות אותי (כבר אמרתי סוטים?). אז חברים- לא טוב תוהה האדם במקלחתו. גם לא טוב היות האדם לבדו. במקלחת. לא בריא בכלל.

סמול טוק- "בלה בלה בלה" "בלה בלה בלה" -"אז בת כמה אמרת שאת?" -"בלה בלה" -"אה, אז חוקי להתחיל איתך"- שוטר. הייתי עושה אותו (אם הוא לא היה פוזל). סתם, לא פוזל. חמוד לאללה. אבל בכל זאת, שוטר. מי עושה שוטרים? לא אנשים שאני מכירה, זה בטוח.

ועכשיו לחלק השני. מה אתם מופתעים? כתוב בכותרת שהפוסט מחולק לשני חלקים. פוקוס רבותיי, פוקוס.

הכירו, מטילדה. קוראים, מטילדה- קוזל, קוראים.
מטילדה היא ילדה מבית טוב ומקושר עד מאוד. מי שלא מכיר את קוזל, לא קיים (אתה חושב משמע אתה או-לי קיים, אתה מכיר את מטילדה משמע יש משמעות לקיום שלך- כן חברים- יש משמעות לקיום הלא משמעותי שלכם). מילה של נענע. ופטרוזיליה. וכוסברה. ביחד, במרק.
היא...היא...היא תגרום לכן להשתין בעמידה, תגרום לכם להשתין בישיבה. אפילו בשכיבה (ולא, היא לא מחליפה סדינים (כן כן, קחי לתשומת ליבך)). לא לא, מטילדה היא לא שם קוד לבריחת שתן (אגב, רק אותי מצחיקה הכותרת- "בריחת שתן: טיפות של בושה"? כן?), היא פשוט מצחי (ברח לי ההמשך, מטילדה- צטערת). אז...ציטוט?

"אוקי, אני הולכת להביא אותה במלך הקישורים.
החיים שלך הולכים להתחלק לחיים לפני הלינק הזה ואחרי הלינק הזה.
אבל מה לעשות, אמרת פוסי.

והוא הכי פוסי שאני מכירה.

הרשי לי להציג- הסיבה להרבה לילות חסרי שינה, ולכמויות צחוקים שיגרמו לך ליפול לא רק מהכיסא, אלא גם מהריצפה, ישר לתוך הדירה של השכנים מתחתיך:

האיש האגדה והשפם."

אז כן, ראו הוזהרתם. מטילדה. וכדאי שתדעו, היא די אלכוהליסטית. אז...תאהבו אותה.

בברכת- זו לא אני, אלה בטוח אתם.
נענע.
נכתב על ידי , 10/2/2010 21:54  
149 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ladynana ב-9/3/2010 19:14




39,825

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlady nana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lady nana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)