לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שאף אחד לא יקרא

עוד בלוג על חיים של אלמוני עם שגעון גדלות, שכנראה אף אחד לא יקרא או ישמע עליו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

פוסטמה (או: החרמנות מהשטן)


הפוסטמה לא באמת קשורה (או שאולי כן?). פשוט נורא רציתי להמשיך עם המסורת שבניתי.

 

אז...מה יש לכתוב על כותרת כזאת? היא אומרת הכל...

לבן אדם שקול וקר כמוני (אני באמת כזה, בחיי), סטואי אפילו יש לומר, נורא קשה עם דברים שמוציאים אותי מאיזון. ואפילו לכתוב פוסט על נושא כזה, זה נקרא להוציא אותי מאיזון.

אבל... בלוג זה בלוג, והחלטתי שגם נושאים לא מאופקים כמו זה יבואו לידי דיון (מאופק, חייב לציין).

 

אז ככה...

אני אדם חסר בטחון כמו שאמרתי... ביישן, אם זה גורם לכם לנכס את התכונה הזאת לצד החמוד. אז אם בנות לא מתחילות איתי בעצמן, אני לא אעשה את זה כמעט אף פעם (היוצא דופן בעניין כולל המון חומרים כאלו ואחרים בגוף שלי).

עד לפני הצבא הסתדרתי, אבל עכשיו צה"ל נותן את אותותיו, ובחורה לא נראתה באופק הרבה זמן.

מה שגורם לי לפזול ברצינות לכיוונים אסורים

 

אני לא הופך צד, לא. פשוט יצא איכשהו שהאקסית הנושנה של אחי מתחילה איתי קשות, וגם אקסית שלי, שיש לה חבר רציני כבר איזה שנה.

אדם סטואי שכמותי, מנסה כבר שבועות ארוכים למנוע מעצמי צעדים שאתחרט עליהם לאחר מעשה.

אבל התנהלות העניינים גורמת אפילו לאדם אתאיסט כמוני להאמין בשטן, מלאך וקשקושים אחרים (עם דגש גדול על השטן. האָמוּן על החרמנות כמובן)

 

אז, הנה אני מסיים עוד פוסט חסר תובנה, מסקנה או משל לחיים.

יום טוב אנשים טובים (ורעים כאחד?)

נכתב על ידי מתניה , 15/11/2009 23:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטינור 2


טוב, אז שמות לפוסטים שמכילים את המילה פוסט יש לי המון. בשר לפוסט אין לי.

אז אני אשתמש בשיטת דיוויד גילמור (ע"ע גיטריסט פינק פלויד), שהיה מקליט שעות על גבי שעות של גיטרה. מקשיב לזה, ולוקח את הדברים הטובים.
אני פשוט אכתוב פה המון המון שורות, ואז אני אמור לערוך את זה למשהו קריא, אבל אין לי כח- אז רק החלק הראשון במתודה יתבצע.

היה לי חלום מאוד מוזר לפני כמה ימים, ואמרתי שאני אשתף אותו פה, כי הוא מוזר מדי לשתף בכל מקום אחר. אבל, נפל דבר ושכחתי את החלום (למרות שזכרתי אותו במה שחשבתי כטווח ביטחון- כמה שעות אחרי שהתעוררתי. מתברר ששוכחים חלומות גם אחרי כמה שעות, אם לא מתעדים אותם).

על כל פנים, החלום היה מיש-מש של דברים הזויים, זה בטח בגלל כל הסדרות שאני רואה בזמן האחרון. זמן פנוי זה קללה, בחיי.


וכהרגלי בקודש- נעבור למשהו אחר לחלוטין. 
בחיי שבעודי כותב את השורה הזאת, עדיין אין לי מושג מה המשהו אחר לחלוטין הזה. קיים סיכוי סביר שלא יהיה כל כך אחר לחלוטין, אלא רק קצת אחר.

טוב, ביררתי עם עצמי, ומסתבר שאין בכלל דבר אחר. אלו היו חשדות שווא. 

יש לי שאלה לסיום, אם כך- כמה זה מעצבן אתכם שמוסיפה אתכם בפייסבוק דמות שברור שהיא פיקטיבית לחלוטין, אבל מזדהה כמפורסם X?
אותי זה מעצבן. מעצבן נורא!

אבל אני לא רוצה לסיים בעצבים, אז להלן סמיילי:
:)



נכתב על ידי מתניה , 9/11/2009 00:05  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מתניה

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)