לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

im keeping too much to myself..



Avatarכינוי:  beautiful chaos.

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

שינויים


יש לי כל כך הרבה מה לכתוב ועד שאני כותבת..אני פשוט לא יודעת איך לשים את זה במילים.
קודם כל נפרדתי מחבר שהיה איתי שנתיים בגלל סיבה לא כל כך רצינית והינו פרודים במשך 3 חודשים שבהם פשוט אכלתי את עצמי להתקשר אליו,לשמוע או לראות אותו ופשוט להיות איתו.
בסופו של דבר ניסיתי לצאת עם מישהו אחר שאף פעם לא אהבתי וחשבתי שאם אנסה להיות איתו אוכל לשכוח מכל מה שקרה לפני שנתיים-
אבל טעיתי
המשכתי לחשוב רק על מי שהיה איתי כל הזמן הזה וכבר איננו ובסוף פשוט נשברתי מלהעמיד פנים שאני מישהי שאני לא רק כדי להכריח את עצמי להתגבר על זה.
וביום אחד לקחתי את הכל לידיים שלי ופשוט עשיתי את הדבר שבאמת רציתי לעשות כל הזמן הזה ומהר מאוד המראה שניסיתי להלביש על עצמי לידו נשבר לרסיסים וחזרנו להיות כמו שהינו לפני כל הפרידה..רק טוב יותר.
למדתי שהוא הבן אדם היחיד שאני יכולה להיות איתו,להתנשק איתו,להקשיב לו,ולאהוב. התחלתי לראות דברים שפעם היו מובנים מאליו ושלא היתי שמה לב אליהם ואני חושבת שבתקופה הזו משהו בתוכי השתנה.
התחלתי לעמוד על שלי קצת ולהלחם..ולעשות מה שאני רוצה ולא מה שנוח לאנשים מסביבי אני אפילו חושבת שהתבגרתי איפשהו
אבל מה שבטוח למדתי להעריך את הבן אדם הזה שכל כך חשוב לי עכשיו ומצד אחד אפילו שאני מתחרטת על השלושה חודשים שביזבזנו אני בטוחה שלא היתי מגיעה למה שאני עכשיו בלי הזמן הזה.
אני פשוט רוצה להמשיך להיות טובה יותר ויותר כי אני אוהבת אותו באמת ואני לא יודעת כמה זמן ניהיה ביחד אבל מה שאני כן יודעת זה שאני באמת שמחה עכשיו וגם הוא אני חושבת.

לגבי התקופה האחרונה בכללי.. החיים שלי בצבא הם אותו דבר רק שלאחרונה הוצאתי גימל בגלל כאבי גב שיש לי מהשמירות עם הנשק..
אז יש לי קצת זמן איכות עם איתי :)
גם עשיתי סיידליפ לאחרונה שנראה ממש ממש נחמד חחח.

אני עדיין לא מאמינה שאני חצי שנה בצבא עוד שבוע וחצי...הזמן פשוט טס
ומצד שני עצוב לי לבזבז את השנים הכי יפות שלי באיזה משרד מלא סיגריות עם הקלדות באקסל =_=.

טוב די לקיטורים!
צריכה להנות מהקצת חופש שלי
ד"א כבר הזכרתי שזה מעצבן כשאנשים לא קשורים נכנסים לי לחיים ואומרים לי מה לעשות?
תמונות :]


מקוה לעלות תמונות חדשות עם איתי בקרוב ^.^
נכתב על ידי beautiful chaos. , 3/2/2011 13:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,511
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbeautiful chaos. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על beautiful chaos. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)