לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיייייירלס .


הבלוווווג הכי הכי לבנות ( + =

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 969656569 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

נסגר . :(


סגור.
אתן לא מגיבות ואני סתם משקיעה,
לא הייה אפילו פוסט אחד עם יותר מ-8 תגובות,
אז אני מצטערת להודיע בכך שהבלוג-
סגור.
מצטערת לאלה שנהנו,אם תרצו טיפים,
אני ייתן כתובת של בלוג חדש שאני פותחת,
אבל זה לא יהייה בלוג בנות,
אבל רק תגידו לי מה עשיתי לכן כל כך רע?
למה אתן לא מגיבות?!
אני מבזבזת מהזמן האישי שלי עליכן כדי לעזור
והתודה שלכן בשבילי היא "איזה בזבוז!"
"פשוט בלגן"!

אני משקיעה בבלוג הזה את כל הנשמה ,
אז אם יש בעיה בבקשה תגיבו.
שרלוט.

נכתב על ידי , 20/10/2009 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני. מוזמנים.


בקרוב ספיישל חודש.
כל מי שהגיב אפילו פעם אחת מקבל עיצוב,
אז תגיבו 3>
למטה . (:

נכתב על ידי , 19/10/2009 20:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרלווט . :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרלווט . :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)