לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של נערה מתבגרת:o

טוב נו...אני חייבת להתוודות בלוג ראשון בכל זאת...סתם חייבת לשפוך את הלב אז כנסו אני מחכה-LOL


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009


היה שבוע אחד הטובים...הכל בזכות שבת ארגון של בני עקיבא....ולא אני ממש לא בבני עקיבא פשוט כל השכבה שלי כן אז היה שבוע חופשי חופשי אין מבחנים אין לחץ אין שיעורים ויומיים חופש מה עוד בן  אדם יכול לבקש?....אז שיהיה רק ככה אמן וזהו יש לי יומיים לנצל עד שכל הטוב הזה יגמר לי וחבל לבזבז על כלום אז עפתי לבצע משהו מועיל בכל זאת יומיים זה בכלל לא הרבההה זמן......אוהבת xoxo (כן עוד מכורה לגוסיפ גירל-וגאה בזה!!!!)
נכתב על ידי etrhi , 20/11/2009 11:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  etrhi

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לetrhi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על etrhi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)