לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Lonely Wolf


לפעמים ביחד זה הכי לבד שיש


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

באמת מפחדת


אני יודעת שאני לא אמורה,

ואני יודעת שאם זה היה מישהו אחר הייתי אומרת שהדרך היחידה לנקום היא להמשיך בחיים שלנו כרגיל ולא להפסיק שום דבר - 

אבל.

אני מפחדת לצאת מהבית,

מפחדת לסוע לירושלים,

מפחדת שהחברים שלי עכשיו מסתובבים שם,

לא להאמין שעכשיו האיזור שלנו הוא המקום הבטוח.

אני באמת מפחדת.

ואין למי להגיד

נכתב על ידי , 7/7/2014 10:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיוע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיוע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)