לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Lonely Wolf


לפעמים ביחד זה הכי לבד שיש


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

דובי קטן, אדום, עם לב


שנינו יושבים במיטה וחצי שלך, אתה נשען כל הקיר ואני מכורבלת עלייך במין חיבוק שמראה כמה אתה מגונן עליי. הידיים שלנו נאחזות אחת בשניה ואני נושמת לתוכי את הריח שלך. אני מקרבת את היד שלך לפה שלי ונותנ נשיקה קטנה, אתה בקושי שם לב.

אנחנו רואים איזו סדרה, שרינת תמיד כועסת עליי שאני ואה רק איתך, ושותים לנו פטל. אולי אפילו הכנו קודם פופקורן, כי אני אוהבת, ופסטה עם הרוטב המפנק שלי וגבנ"צ עם כל האחים שלך, אתה יודע שאני שונאת את זה אבל זה פשוט אתה.

ואז הסדרה נגמרת, ואתה בעדינות מסובב אותי אלייך "על מה את חושבת" אתה שואל כשאתה בעצם יודע את התשובה. "וולנטיינ'ס דיי. נו, אתה יודע" ואתה מגחך לך עם החיוך הבלתי אפשרי שלך, ואני קופצת מהמיטה לתיק שלי ומוציאה דובי קטן, אדום, עם לב, אתה צוחק עליי מאוד אבל אני יודעת שהדברים הקטנים האלה הם שגורמים לך לאהוב אותי ואז אתה אומר "אני אוהב אותך" ואני נכנסת לחיבוק גדול יותר. 

כשאנחנו הולכים לישון במיטה וחצי שלך אתה מחבק אותי חזק מאחורה, לא לפני שאתה מתלונן שהשיער שלי מציק, ואומר לי שלמרות שאתה שונא את היום הזה הוא שווה הכל כשהוא איתי. ואני יודעת שאתה מתכוון לזה, אני רואה לך בעיניים, ואני מרגישה בדיוק אותו דבר.

 

זה היה יכול להיות יום אהבה מושלם, אם לא היית אדיוט מספיק כדי להרוס גם אותנו.

נכתב על ידי , 15/2/2013 00:22  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיוע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיוע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)