לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Simple as life.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2009

מזכירה לי את ליל אמש - שישי 2.12.09


לאחרונה, מחפש קצת שקט, קצת שמש,
לאחרונה מחפש קצת לאן נעלמתי אני ולאן את הולכת...
לאחרונה מחפש את ליבך הנסתר ומה נשאר לי מרגש,
לאחרונה נרדם על כרית ספוגה מדמעות,
מזכירה לי את ליל אמש..

אז תאמרי לי עכשיו,
אני רוצה לדעת,
סמני לי את הדרך, לפני שיכאב,
מחכה שתבואי, נפל עוד כוכב,
יש לי עוד כוח, מחזיקה מעמד,
משחזרת זיכרון של הזמן שאבד,
אז התקרבי אליי והקשיבי לליבי,
שימי ראשי על כתפך, ושמעי,
לא רוצה לבד, המיטה קרה בלעדייך,
החזיקי לי חזק ביד,
הצמידי לחייך אל שלי,
נתקיל שפה בשפה,
נחייך במבט אל מבט,
אספר לך סוד קטן אך גדול,
לא תהיה אחרת על פנייך.
את היחידה שמאירה לי את הכל.
כמו במפת הכוכבים, שמך תפור על ליבי,
ואין ספור פרפרים מאירים לי בכל חדריו,
את היחידה בשבילי ולא רוצה אחרת.
נשמתי אלייך כל יום מתפללת.. שתחזרי, שתביני,
שאיתי יהיה לך הכי טוב שאפשר,
שאוכל להשאיר גם את ליבך מואר..
שתהיי שלי, גם היום וגם מחר..




נכתב על ידי אין סוף חלומות. , 4/12/2009 23:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אין סוף חלומות.

גיל: 36




105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאין סוף חלומות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אין סוף חלומות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)