לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lili`s life



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

זה מה בלוג?


זה ככה פעם ראשונה בחיים שלי אני פותחת בלוג..

אני בת 16 מת"א..

ואני פותח את הבלוג הזה סתם בשביל הערות לעצמי..

 

הנושא הראשון שבאמת כל הזמן מציק לי זה משקל שלי ואיך אני נראת אני כל הזמן מנסה לעשות דיאטה ולא הולך...

הבלוג הזה באמת בשביל שאני יכול לראות את ההתקדמות שלי

אז ככה אני שוקל 63 והגובה שלי 1.65 נראה לי

המטרה שלי זה לשקול 55 ולהיות מידה 26 בגינסים

דברים שאני צריכה לעשות לשיג את המטרה :

  - ללכת לחדר כושר לפחות פעמיים בשבוע

  -לאכול פחות ויותר מסודר בלי שטויות

השאיפה שלי זה לרדת כאילו בשבוע.

אני יעדכן פה כל כמה ימים מה אני אוכלת ומה המשקל שליי

17.10.09 - 63 ק"ג

 

 

lilianne

נכתב על ידי , 17/10/2009 20:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilianne אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilianne ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)