לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Messy Life



Avatarכינוי:  It's like the same thing

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015


כמה אפשר כבר ללמוד למבחן, לבוא , לעשות אותו, ואז או שהלך לי טוב ואני מקבלת ציון נמוך, אך עובר (כמו שהיה לי בסטטיסטיקה), או שלבוא למבחן והולך חרא וגם הציון בהתאם?


נדיר שיש לי ציון גבוה, ואני לא יודעת מה לעשות כבר.


השבוע היה לי מבחן , שכמה שלמדתי אליו, הכל נראה לי קל וסבבה, עד שהגעתי למבחן עצמו וקיבלתי בלאק אאוט. וכן, אני ניגשת למועד ב' שלו, אלמד אליו אחרת.


באותו יום של המבחן ההוא, קיבלתי ציון למבחן אחר שלמדתי אליו נון-סטופ, ובכל זאת נכשלתי. ובנות שבכו שלא יודעות כלום קיבלו מעל 90. איך זה? זה כזה מעצבן. ועוד עשינו עבודת הגשה ותיקנתי אותה ואמור להגיע ציון לתיקון. 


עצוב שבשביל לעבור את הקורס מבלי לעשות מועד ב', אני צריכה לקבל בעבודה הזאת 100. 


כמה בנאדם יכול להשקיע ולראות תוצאות לא טובות?


לשלוף מהזיכרון די קשה לי, ויותר קל לי כשמרמזים על תחילת תשובה או משהו.


יש פעמים שאני כן יכולה לזכור חצי מהתשובה, ואם אתאמץ עוד יותר לזכור אז לא אזכור.


גם אם נניח יש 7 דברים או תוצאות או אנערף, אני אזכור גג 2 אם בכלל . 


ועוד המרצים האלה אוהבים לעשות שאלות מבלבלות או בשפה גבוהה. ומה אם להתחשב בכאלה שזאת לא שפת האם שלהם ?


מעצבן מעצבן פשוט מעצבן.


נכתב על ידי It's like the same thing , 25/7/2015 14:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




31,580
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's like the same thing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's like the same thing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)