לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עץ הדובדבן הגדול - סיפור בהמשכים:)



כינוי:  סיוון :):)!!??

בת: 27

Skype:  [email protected] 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

פרק 3 - הצעת חברות =]


Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

בסביבות 10 בלילה התקשרה אלי לי ואמרה שלירון הזמין אותה מחר לים בצהריים והיא לא יודעת מה לעשות? ומה ללבוש ? היא נשמעה כל כך נרגשת ושמחה ואני גם שמחתי בשבילה ,אמרתי "קודם כל תירגעי ואני בטוחה שמחר הכל יהיה בסדר ואפילו מושלם" היא אמרה תודה על העצה "  אמרתי לה "לילה טוב" וניתקתי, אחרי עשר דקות שלי נתקה התקשר אליה לירון ושאלה" באיזה שעה מתאים לך לצאת" לי אמרה" אני לא יודעת אולי  14:00 או ב15:00 " לירון ענה "אז איך שאת רוצה אני אבוא לאסוף אותך ב- 14:31" לי צחקקה לתוך הפאלפון ואמרה" מחר ב14:30 אצלי.  בבוקר לי שי ולילך נחתו אצלי בחדר לי צעקה "בר נו תתעוררי אנחנו צריכות להגיע לקניון נו בר!" כשפתחתי את עיני זה התברר שזה לא היה חלום לי כמעט זרקה אותי מהמיטה ורוב התרגשות ,שהתעוררתי היא הסבירה לי שהיא צריכה לקנות בגד ים ואולי כפכפים אז היא רצתה שאני שי ולילך נעזור לה, כשהיינו כבר בחוץ  נועם יצא לזרוק את הזבל נועם חייך אליה אבל היא התעלמה אני הבנתי למה, לי שאלה " למה אנחנו מחכות" והלכנו לקניון לי הייתה מלאת התרגשות לגבי הדייט שלה והיא נראתה כה שמחה ומאושרת, לילך אמרה " לי איזה כיף הלוואי שלי היה דייט" שי שאלה " למה ראית משהו שמוצא חן בעינייך " וחייכה , לילך הסמיקה ולי צעקה " אז יש משהוו!!" לילך הייתה נבוכה ושי חייכה אליה ושאלה " אז מי זה " לילך אמרה לחש " תום " כולנו שאלנו מה?כי לא הבנו והיא אמרה שוב בלחש" תום " שאלתי שוב  "מה?" כי לא שמענו והיא אמרה "תום נו תום שמחות?" ולי שאלה " אז למה את מחכה " לילך אמרה " אני בכלל חושבת שהוא לא מחבב אותי " ושי אמרה "לא תדעי אם לא תשאלי" ולי אמרה " נו בנות באו נתחיל לקנות " לי התרוצצה בקניון כמו משוגעת היא מצאה כפכפים כחולים כמו הים והיא ישר קנתה אותם וקנתה גם בגד ים בצבע תכלת לי מאוד אהבה צבע כחול ואחרי זה נכנסנו לחנות משקפיים שמש והיא קנתה שתי זוגות , היא התלהבה כל כך שהיא יוצאת לדייט עם לירן, שחזרנו הביתה לי הלכה הביתה להתכונן ואנחנו הלכנו אלי לאכול ארוחת בוקר, בשעה 14:29 חיכה לירן ללי מחוץ לביתה וכשלי יצאה מהבית הוא חייך אלי נתן לה נשיקה על הלחי ,הוא חשב לעצמו איזה יפה היא, לירן ניסה להיות ג'נטלמן ופתח לה את הדלת היא אמרה "תודה" והתיישבה ברכב, והוא אמר " תחנה ראשונה לים "שהגענו לים הציפורים צייצו וקול ניפוץ הגלים היה כל כך יפה ומרגיע והיה ריח של ים באוויר והעננים לבנים כמו צמר רך והשמיים כחולים כמו הים והשמש המחממת את הפנינו , אנחנו ישבנו רחוק מכולם ליד הסלעים בפינה משלנו ומרחוק יכולתי לראות  שמשייה ושהתקרבנו גיליתי שיש שם מפת פיקניק זה היה כל כך יפה והיו שם מאכלים כל כך טעימים, שהגענו  לשם והתיישבנו "כמה בחורות הבאתה כבר לכאן" שאלתי בצחוק הוא ענה " האמת אף אחת " עניתי יופי אני מיוחדת " והוא חייך , התחלנו לאכול הוא הביא  איתו קפה עוגיות סנדויצים  תותים שוקולד ושוקו , שהתחלנו לאכול הכל היה פשוט מושלם וטעים , אחרי האוכל נשכבנו על החול והסתכלנו לשמיים ופתאום התחלנו לדבר על העננים איך הם נראים , לירן פתאום החזיק את ידי ואני נלחצתי לא ידעתי מה לעשות אף פעם לא הייתי קרובה לבחור כל כך , לירן אמר "נכון שזה מעצבן שהחופש מסתיים " אמרתי " כן התרגלנו להתעורר מאוחר ולישון מאוחר פתאום חוזרים ללמוד" לירן שאל רוצה להיכנס למים " אמרתי "כן " , נכנסנו למים והיה כיף פתאום לירן התחיל להשפריץ מים והתחלנו מלחת מים פתאום התלנו לצחוק אמרתי" ברור לך שניצחתי אותך " הוא ענה" לא נכון כיסחתי אותך" אמרתי" לא נכון" הוא המשיך "בואי נראה אותך שוב" התחלתי לברוח ויצאתי מהמים בכל הכוח והוא יצאה אחרי כל כך התעייפנו לירן אמר" האמת שאת ניצחת" אמרתי עכשיו אני מסכימה איתך,  התכרבלתי בתוך המגבת ופתאום התחילה השמש לשקוע אמרתי " ואוו כל כך מהר הגיע ערב " לירן ענה " ככה זה כשנהנים לא שמים לב לשעה" התיישבנו מול השקיעה זה היה כל כך רומנטי , פתאום לירן הסתכל עלי ואני עליו הקרבנו היינו קרובים כל כך שיכולתי לנשום את אותו אויר שהוא נושם הייתי לחוצה לא ידעתי מה לעשות והאם להתנשק זה הדבר הנכון לעשות אבל הרגשתי הרגשה נעימה בלב שגרמה לי להתנשק איתו , פשוט נמסתי בתוך עיניו היפות לירן אמר" אז אנחנו ביחד?" אמרתי " כנראה" הוא חייך ,אספנו הכל והתחלנו ללכת לעבר הרחב היינו מחובקים , הוא הסיע אותי הביתה ואחרי כמה דקות ראיתי שיחה נכנסת פאלפון שלי שכתוב עליה בר כשעניתי בר אמרה " לי הבנות היום ישנו אצלי אם את רוצה את גם יכולה " אמרתי " אני אתקלח ואבוא לבית שלך" שהגעתי הביתה לירן נתן לי נשיקה ואמרתי לו "זה היום הכי כפי שלי בחופש הגדול הזה " לירן אמר "גם אני נהנתי מאוד ואני שמח שנהנת " נפרדתי ממנו בנשיקת שלום ונכנסתי הביתה.

נכתב על ידי סיוון :):)!!?? , 16/4/2010 14:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

640
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיוון :):)!!?? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיוון :):)!!?? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)