לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנו לפיות לחיות



Avatarכינוי:  *+fairy+*

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

בהיותי יותר צעירה


כשהייתי יותר צעירה,כיתה ט',כיום אני חיילת משוחררת.
הייתי רושמת שירים.לעצמי,עקב טרגדיות בעולם,הרחב והאישי.

השיר הראשון שכתבתי היה על סבא שלי,יום אחרי שהוא נפטר.
זה היה יום ראשון הייתי בבית הספר,ולא הקשבתי לכלום,רק חשבתי עליו ועל היום הראשון בלעדיו!

זה היה שיר שלא ציפיתי שאנשים יתחברו אליו,הוא היה דיי אישי,על אנשים מאוד אהבו,כך שזה נתן לי לגיטימציה לרשום עוד.
חלקם היו טובים וחלקם היו טובים פחות-לימדו אותי לא להגיד שונא או גרוע.
כי הכל יחסי!

אני מסתכלת על כל מה שקורה לנו,בתור חברה! ואני דיי נדהמת.
אני לא צדיקה או משהו ויש לי מללללא מגרעות.
אבל איך אנחנו בוחנים אחד את השני,יורדים אחד על השני,מעצבנים,מקללים,משקרים,בוגדים ומרכלים.


ואני לא טובה יותר,להפך אני גרועה! כן,על עצמי מותר להגיד.
אני אוהבת לבחון,במיוחד בנות אחרות,לראות מה יותר יפה אצלן מאצלי ומה פחות.
אני אוהבת לרדת על אנשים,דיי לעקוץ..ככה אני,דגים אבל דגה משונה!
לעצבן,רק את מי שממשיך לרדת עליי והעקיצות והסרקסטיות שלי לא עוזרת לי.
לשקר...נו באמת מי מאיתנו לא משקר?!
לבגוד,בחיים לא בגדתי בגבר שהייתי איתו אבל...לבגידה פנים רבות.
ולרכל!!! ואווווווווו אני דיי בטוחה שגם גברים עושים את זה...אבל אני בת ופה ביותר אחוזים אני בטוחה שאנחנו עושות את זה!



אז החלטתי,בארה"ב היה ילד קטן שגרם לעיירה שלמה להיות בשבוע ללא קללות..חלק התנגדו וחלק מאוד אהבו את הרעיון..
אז,האם גם אנחנו יכולים להיות כאלו? יש יום לציון סרטן השד,יום לציון רון ארד,וחס וחלילה כל דבר שמציינים הוא חשוב.
אבל אולי נציין יום ללא קללות..יום ללא אלימות..כמו יום ללא עישון..יום ללא אלכוהול...דברים כאלו,
יכולים להפוך את החברה שלנו ליותר טובה,גם אם זה ליום אחד!
אז מי איתי!??!?  
נכתב על ידי *+fairy+* , 25/10/2009 19:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שיר שמתנגן לי בראש...



אביב גפן - שיר התקווה

בואו נצעד לחלום 
בלי גזע ולאום 
בואו ננסה 
עד שיהיה טוב 
עד שיהיה 

נקבור את הרובים 
ולא את הילדים 
בואו ננסה 
עד שיהיה טוב 
עד שיהיה 

נכבוש את השלום 
ולא את השטחים 
אז בואו ננסה 
עד שיהיה טוב 
עד שיהיה 

לחופש הנצחי 
לילדים שלי 
אז בואו ננסה 
עד שיהיה טוב 
עד שיהיה.


נכתב על ידי *+fairy+* , 21/10/2009 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מכירים את זה שאתם בבית קפה,ואתם רואים ברחוב אדם שלמד איתכם ביסודי,חטיבה,תיכון או שירת איתכם בצבא...
כל אחד לפני גילו,כמה שיותר רחוק וזכרתם ככה יותר טוב.
אתם מסתכלים טוב כדאי לדעת אם זה באמת הבן אדם,אתם יודעים בכל זאת אנשים משתנים.

ואז אתם רואים שזה אכן אותו הבן אדם אבל בשינוי אדרת.
לפעמים אדם שלא ציפו שיגיע לגדולות,באמת הגיע לפסגות...מנכ"ל בחברה וכו'...
אבל לפעמים,וזה מה שקרה לאמא שלי,אתה מגלה שהאדם יותר הידרדר ממה שהוא היה בתור ילד.
אני ואמא שלי יושבות בבית קפה,על חשבוני!
והיא רואה מישהי שלמדה איתה בכיתה ד',מדהים איך היא זכרה!
אבל המישהי הזאת,כמה שצחקו עליה שהיא סתומה בלומה,סילחו לי על השפה הנגועה.
ככה היא נהייתה יותר סתומה בלומה.
היא התהלכה שיכורה בכותונת פיג'מה,עברה צומת מסוכנת כדאי לקנות בורקסים שהיא יכלה לעבור כביש קטן ופחות מסוכן ולהגיע לאותה קונדיטוריה או מאפייה.
באמת שכאב לי הלב,וכך ראיתי את הלב של אמא שלי נמוג ונצבט.
חברה מאותה השכבה מתהלכת חיה-מתה שיכורה וחסרת אונים.
לאן הידרדרנו..
נכון מצב משפחתי שהילד גדל יכול להוביל למה שהוא יהיה בעתיד.
אבל גם החברה שלנו,אדם שכל שנותיו היה מרוחק מחבר'ה מקובלת ונורמלית יהיה מנותק ממנה.
ולכן נמצא הרבה שיכורים ומסוממים ברחובות הערים שלנו.
ואני קוראת לנו,לחברה הישראלית - די!!!
בואו לא נפתח עוד ילדים כאלו שידחקו לשולי החברה..
בואו נחייך,נושיט יד ונתמוך בחלשים.
כך אנחנו נרוויח חברים טובים,עתיד טוב יותר וכנמובן מדינה משגשגת ופחות במצוקה
נכתב על ידי *+fairy+* , 21/10/2009 21:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל התחלה היא נהדרת במינה


אז הנה גם לי יש בלוג..ישששש

על מה הוא יהיה? האם יאהבו אותו? האם הוא בכלל יצליח...
אין לי מושג,שאלות קשות..אבל עם הזמן אני אגבש דעה.

ת'אמת שאני מאוד אוהבת להביע את דעתי על מה שקורה לנו במדינה,כי אני ציונית יהודית.
כך שכואב לי כל דבר רע שמתרחש וטוב לי עם כל חגיגה או בשורה טובה.
אז לפעמים יהיו פה דעות עלינו כעם,כלאום.
ולפעמים על החיים שלי...שגם להם לא חסר עליות וירידות.

פרטים אישיים אני לא מתכוונת לחשוף,כי תמיד רציתי להיות אנונימית..זה כייף ומסתורי.

רק דבר אחד אחשוף פה,כנות זאת שם המשחק
נכתב על ידי *+fairy+* , 21/10/2009 10:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





66
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+fairy+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+fairy+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)