לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Real Way- To Lose It



Avatarכינוי:  food-hater

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פוסט 1= מתחילים


 

שלום, קוראים לי "לא עיניינכם" ואני פותחת את הבלוג הזה בעיקר בישבלי, שאוכל לתמוך בעצמי,

אבל אם אנשים אחרים רוצים להצטרף למאבק שלי נגד עצמי, לא מתנגדת!

אני ילדה שנקראת בארצנו "בעלת עודף משקל"... של משהו כמו 7 קילו,

 אבל אני רוצה 10 קילו, כדי שיהיה לי לאן לעלות במקרי חירום וחגים...

 

ירדתי שנה האחרונה עוד קרוב ל-10 קילו, אבל אני לא מרגישה את ההבדל אפילו בטיפה... למרות שירדתי 2 מידות במכנסיים..

אני רק זוכרת לרגע אחד תחושה נפלאה להסתכל במראה, וכדי שזה ימשיך, אני חייבת להמשיך..

זהו- אני מחריכה את עצמי- פעם אחת ולתמיד- זה נגמר!

אנשים אומרים שאני כוסית- מה זה עוזר לי אם אני לא מרגישה ככה!

 

אז... בהצלחה לי!?

 

בבלוג אני אעדכן את מצבי, ואתם טיפים לנערות כמוני, תאמינו לי שאם יש מישהי שאלופה בדיאטות זאת אני- עשיתי כל כך הרבה פעמים,

 ויש באמת מתכונת מנצחת!

כל הטיפים והעצות שאני כותבת פה= כולם כולם ניסיתי...

אם יש שאלות אני אשמח...

 

 

עד אז....

 

GOOOD BYE!

נכתב על ידי food-hater , 22/10/2009 23:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

995
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfood-hater אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על food-hater ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)