לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my black parade



כינוי:  דננדי (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

לא להגיד מה שחושבים..


 [ אני מתעלמת לחלוטין מהפוסט הקודם !!! , אבל אני בכול זאת יספר לכם מה בסוף קרה ]

 

בבוקר , שחשבתי שיהיה נוראי כ"כ , אני ואימא השלמנו. היא שלחה פתק למורה ובו הסבירה לה

שלא אעשה את המיבחן. אמא התנצלה , וכך גם אני. היא אמרה שלא התכוונה למה שאמרה .

הבנתי אותה מאוד. לעיתים קרובות זה קורה לי . להגיד בלי להתכוון . רק כי כועסים.

השלמנו ומחקנו את הריב .

 

יום שישי [ היום ] ,   אמא לא העירה אותי כרגיל ב 7 לבצפר . היא נתנה לי לישון.

כשקמתי ב10 וחצי , הלכתי לדר שלה ומצאתי אותה במיטה קוראת ספר.

שאלתי אותה את השאלה ההחרכית למה היא לא העירה אותי והיא חייכה .

היא אמרה שהיא בטוחה שאני ישלים את החומר מהר , ומותר להנות .

אני מצטטת " או אנחנו לא נוצריים אבל מתנות זה כיף : ] " אכלנו ארוחת בוקר

שכוללת הרה ריבת תותים , קראנו עיתון ויצאנו לבייג D =

קנינו לי כמה סווטשרטים , 2 ג'ינסים וסט טרנינג בישבילה , וגם סוטצ'רט ממש חמוד בישבילה.

אכלנו ב cafecafe והייה ממש טעים ; D

חזרנו הביתה , אמא ואני דיברנו קצת בכללי ושמתי לה לק ממש חמוד בצבע ורוד עדין שכבר שבוע היא משכנעת אותי למצוא לה

בין ערימות הלקים שלי . ואז היא הלכה לישון.

חשבתי על ישראבלוג , ונירתעתי. הבנתי שטעיתי אם הפוסט ההוא , והוא עושה לי אשמה נוווראה : [

אפילו , שזה לא השישי הראשון, לא השני , לא השלישי ובטח לא ה100 שאני לא יוצאת. אני בבית .

כי התרחקתי מכול בנאדם שהגדרתי " חבר " בגלל הילדה המפלצתית הזאת שמגדירה את עצמה עכשיו : OO

היא מלכלכת על כולם ומזבלת בשכל #@ #*&^ אין לה בושה .... : <

איך מתרחקים מימישהו שאתה צריך אותו ? :\ אנלא דעעעת ... > " > X =

אבל היום היה ממש כיפ .. : P

ניראלי שהתחברתי נוראה לחברים הקודמים אני מקווה שניתחבר עוד ואני יצליח להתנתק ממה שעושה לי רע :<

 

סוף טוב , הכול טוב .

האומנם ?

נכתב על ידי דננדי (: , 25/12/2009 22:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתקפוץ לי


עריכה :

אני מצטערת על מה שאמרתי . והיו פה כמה תגובות שגרמו לי להבין שאני טועה

ואני לא צודקת בכול .

חלק מהתגובות מחקתי כי כאב לי לקרוא .

אמא , אני מצטערת . : [ באמת .

ואני בטוחה שעוד חמש דקות את תיכנסי לחדר שלי ואז נשלים .

מילים אי אפשר להחזיר . אבל פוסט אפשר למחוק . וזה מה שעשיתי : (

 

><

נכתב על ידי דננדי (: , 23/12/2009 19:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות והירהורים :O


לא תמיד זה טוב , לתת לראש להיתמכר למחשבות.

זה מעיק . > " > בעעעעעעעע נימאס , דדי . >">

 

" היא " עם הבריחות שלה מהבית וכמה שניסיתי להתרחק מימנה וזה לא עוזר .

וה41 בביולוגיה . וה-53 בכימיה. וה40 בלשון .

מה איתי ?????????? : [ אוופ .

 

בכימיה אני עושה בוחן חוזר . ולמחר יש שוב בחן בביולוגיה .

הכנתי שליפים נחמדים. הלוואי שהם יעבדוווווווו :OO

או שאני לא אצטרך אותם . מה שלא ניראלי שיקרה .

 

יום חמישי - מבחן מתמטיקה

יום שני - מבחן באזרחות [על כוול מה שלמדנו השנה :X

יום רביעי - מבחן בגיאוגרפיה יש מלא לילמוד

עבודה בספרות [ עדיין בלי תאריך ] אוווווווופ .

 

מסקנה: מורים צריכים למצוא חיים . דחווווווווווף .

 

אני עדיין במסע התגברות וכול החרא הזה :  <

מחר נוע"ם חיכיתי לזה ........

ויום חמישי לרכיבה - יוווווואו לזה פשוט חיכיתי חושרמוווטה : >

[ אפילו שיש מבחן וגאאאאאאאד אנל'א מוכנה בשייייייט ]

 

wish me luck

ליל"ט P=

דנדי

נכתב על ידי דננדי (: , 22/12/2009 19:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,318
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדננדי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דננדי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)