לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שמעבר לאהבה - סיפור בהמשכים


סיפור , שנכתב מהלב .

Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 330222666 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

פרק 3 8D




שלום לכל הגולשים (:

אז הנה פרק 3 , בדיוק כמו שהבטחתי ,

מקווה שתהנו ותגיבו .

התגובות של הפרק הקודם היו אפילו פחות מהפרק הראשון



22:00

ואו !

זה מה שיש לי להגיד .

אין לי מילים לתאר את מה שעברתי עכשיו .

זה היה כ"כ רומנטי , ורטוב .

כשעמית אמר לי לצאת החוצה , לא הבנתי למה הוא התכוון .

חשבתי הוא צוחק , אבל הסתכלתי מחלון חדרי וראיתי אותו שם

עומד ומנופף לי לשלום .

ירדתי בריצה למטה , עברתי דרך המראה לוודא שאני נראית טוב ויצאתי בריצה .

יצאתי אליו ועשיתי פרצוף מסוקרן .

עמית : " הפתעה " - נמסתי -

אני : " היי , מה אתה עושה פה ? "

עמית : " רציתי לראות אותך , את רצית לדעת על הנערה החדשה ? "

אני : " אממ .." הרגתי איך החום עולה לי .

ואז הוא רכן אליי , החזיק את צווארי עם ידו החמה ,

ונישק אותי ! זו הייתה הנשיקה הכי טובה שלי בחיים !

לא רציתי שהנשיקה תפסיק , וכשהיא לבסוף נפסקה פתאום התחיל גשם .

הסתכלתי לשמיים , ואז הסתכלתי על עמית . נראה כ"כ טוב ואוהב .

ואז שנינו צחקנו צחוק תמים וביישני , והתנשקנו שוב .

זה היה כ"כ רומנטי , להתנשק בגשם .

ואז אחרי שהתנשקנו פעם שנייה [ צרפתית , שהמיסה לי הכל ! ]

שאלתי : " אז מי הנערה ? " בצחוק מטומטם ><

ועמית השיב : " את , את רוני הנערה החדשה שלי " וחייך חיוך של מיליון דולר .

כשהוא אמר את זה , רציתי לטרוף לו את הפה ולא להפסיק .

השפלתי מבטי , בחיים אף אחד לא אמר לי את זה . אפילו לא אורן .

ולפתע עמית הושיט לעברי יד והרים את ראשי , נשק לי על המצח ואמר

" אני חייב לזוז , בי מהממת "

אני : " בי " לא היו לי מילים בפה .

ולבסוף כשניכנסתי לבית רטובה ובעננים ,

אימי התסכלה עליי וחייכה חיוך מלא באושר , והמשיכה להכין את ארוחת הערב .

היא לא אמרה דבר , גם לא על זה שהייתי ספוגה מים , וליכלכתי את כל הכניסה .

עליתי למעלה בלי להגיד דבר .

 

חייבת להפסיק , אימי דופקת בדלת .

 

23:30

 

כן , עד עכשיו דיברתי עם אימי .

שיחת בנות של ממש . היא נכנסה , וביקשה להצטרף אליי למיטה .

התכרבלנו שתינו יחד , כמו שהיינו עושות כשהיינו קטנות , והיא התחילה

" איך את מרגישה ? "

אני : " בסדר למה ?"

אמא : " לא יודעת , אין לך משהו שאת רוצה לספר לי ? "

הבנתי לאן היא חותרת ועניתי : " לא משהו שאת כבר לא ראית " וחייכתי חיוך שטני .

היא ציחקקה ואמרה : " מי זה הנער הזה ? "

אני : " ילד מהשכבה מעליי , עמית "

אמא : " הוא , כמו שאומרים השפהנ שלכם "דלוק" עלייך ? "

אני : " אממ , ממה שראית ואני חוויתי אני חושבת שכן " ושתינו צחקנו .

אמא : " הוא נראה נחמד , ומה איתך , "דלוקה" עליו ? "

אני : " לא יודעת , הוא יפה ונורא נחמד .. "

אמא : " יופי זה לא הכל .. "

אני : " אני יודעת , אבל הוא נחמד נורא , ומתנהג אליי נורא יפה " חייכתי אליה .

אמא : " ומה עם אורן ? "

אני : " הוא יוצא עם אורלי חרגולי " עניתי בקול מלגלג .

אמא : " אני בטוחה שהיא לא טובה כמוך , ובטח לא שווה את זה " אמרה , ואמרה נכון אימי (:

ברגע הזה הרגשתי כ"כ קרובה לאימי , הרגשה שלא הרגשתי בעבר .

היא הבינה אותי , כמו שכל חברה אחרת הייתה מבינה .

וכך השיחה נמשכה , כשהיא כללה שאלות כמו :

"הוא מנשק טוב ?" "מה הרגשת כשהתנשקת ?"

ודברים כאלו , ושמחתי שיש לי אמא שמתעניינת בי ובדברים שלי , לא היה אכפת לי באותו

הרגע שהיא דחפה את האף שלה , ושאלה שאלות מביכות כי אמא שלי אחרי הכל .

שיחת הנפש הזו , עזרה לי נורא . שלא נדבר עלך זה שהנשיקה העלתה לי את הביטחון ,

לדעת שאפילו שיש לי גשר זה לא מנע מבן להתקרב אליי , ובטח שלא לנשק אותי (:

ואו , אני עייפה ><"

 

7:00

 

קמתי מוקדם , לא יכולתי להמשיך לישון .

דנה עדיין לא ענתה לי מאתמול ,

מה קרה ?

 

14:20

 

זה היה יום אחד היפים שהיו לי בחיי .

איך שנכנסתי לבית הספר , עמית קידם את פני והדביק לי נשיקה על השפתיים .

זה היה מול כולם , ולאחר זה הוא לקח לי את היד ולקח אותי לפינה כדי לדבר "בפרטיות"

הנה מהלך השיחה :

עמית : " היי חברה " וחייך חיוך מתוק כ"כ .

אני : " היי חבר " עניתי מופתעת .. ממתי הפכנו לחברים ? לא חשבתי

שהנשיקה , שתיי נשיקות הפכו אותנו לחברים . הוא לא אמר את זה באופן חד משמעי .

עמית : " תגידי , את פנוייה למחר ? "

אני : " אממ .. אני חושבת שכן . למה מה תכננת ? "

עמית : " סרט וטיול בפארק . מה דעתך ? "

אני : " נשמע מצויין "

יצאנו מהפינה , והוא נישק אותי שוב כשהצלצול נשמע ברקע .

זה היה כ"כ טווווווווווווווווב !

דנה שוב לא הגיעה . אני מתחילה לדאוג .

נלך עוד מעט לביתה .

 

20:20

 

אני לא מאמינה , אני פשוט לא מאמינה !

איך זה קרה ? ומתי בכלל ?

אני לא מאמינה דנה .....

 

 

זהו להיום , ההמשך ביום רביעי הבא :)

מקווה שהשארתי במתח , כי ההמשך יהיה מפתיע .

בבקשה תגיבו דעתכם חשובה לי מאוד !

עד לפרק הבא , להתראות

 

נכתב על ידי , 12/11/2009 14:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

456
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת בהמשכיםD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת בהמשכיםD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)