לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי :)


החיים - הם כמו אופניים. אם קל לך מידי - זה סימן שאת/ה בירידה

Avatarכינוי:  gilushiii_:)

בת: 27

ICQ: 391047129 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

עצובה :(


איך ההרגשה של האכזבה לא נעימה.

אתה מרגיש כאילו אתה עשית משהו לא נכון.

אבל אתה טועה.

אתה היית בסדר גמור , פשוט טעית בקשר לחברים שלך.

אתה חושב שאתה מכיר אותם ממש טוב !

ואח"כ הם מאכזבים :[

כבר אמרתי לכם ששבוע שעבר לא הייתי כל השבוע בבצפר.

לא משנה עכשיו למה.

משנה ששתי חברות שלי סיפרו לחברה טובה שלי , שהם חושבות שאני נעשיתי שרמוטה בזמן האחרון.

שהם לא סובלות אותי. ואנלא יודעת למה.

ותבינו , אחת מה"חברות" האלה שלי , היא הילדה הכי מגעילה שתוכלו להכיר בחיים שלכם.

ותאמינו לי - אתם לא רוצים.

היא צבועה , שקרנית , מגעילה , חושבת שהיא זה פשוט ה כ ל ! ..

והחברה השנייה שלי , נסחפה אחרייה השנה .. ובגדול !

וזאת שנסחפה אחרייה , תמיד אמרה לי שהיא שונאת אותה ולא רוצה להיות חברה שלה.

אבל אם היית רב איתה - היא הייתה עושה עלייך חרם.

היא פשוט אסווווון !!

אני כ"כ מחכה כבר לבית ירח [בצפר של כיתות ט' , י' , יא' , יב' ] ,

כי אז ?! ישמצב שאנלא יהיה איתן באותה כיתה S:

ד"א , זאת שנסחפה אחרי הילדה המגעילה בכיתה שלי.

הילדה המגעילה מהכיתה המקבילה.

זזזזזה פשוט מגעיל כמה אפשר לטעות בקשר לחברות \:

ד"א , כולם שונאים את הילדה המגעילה !!
שלא תחשבו ..

אבל היא פשוט משתלטנית שאי אפשר לעצור ..

קשה להסביר , אבל הלוואי והייתי יכולה להעיף אותה מהבצפר ..

 

יומטוב :]

נכתב על ידי gilushiii_:) , 26/10/2009 15:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת לאחותי 33>


שלום לכוווווווולם ! D:

היום יומולדת 18 לאחותי :]

בדיוק הגעתי מהבצפר , אז אינלי זמן לשים תמונות של היומולדת עצמה :P

טוב עכשיו ברכה קטנה :

 

לדרור אחותי הגדולה !

המון מזל - טוב ליומולדתך ה - 18 ,

תמשיכי להיות כמו שאת ו - א ל - תשתני בשביל אף אחד ,

תעשי מה שאת חושבת שנכון לעשות

ותהני מכל רגע ורגע D;

אוהבת המממממממממממממון ,

גילי אחותך הקטנה 33>




 - שמתי את זה כי היא אהבה את זה xD

חחחחחחחחחחחחחחח ,
I Love You !



 

נכתב על ידי gilushiii_:) , 25/10/2009 13:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון + בדיחות + תמונה ! D:


היי :)

קודם כל ..

שבת שלום לכולם D:

היום זה היום הראשון שלי בישראבלוג , ועדיין אינלי משהו מעניין לספר.

אז , אתמול הלכתי לישון ב - 4:00 לפנות בוקר כי פתחתי את הבלוג.

והיום קמתי ישר לארוחת צהריים עם המשפחה. היה טעים D:

אה כן , כל השבוע הזה לא הייתי בבצפר !!

שבוע חווווווווופשי :]

אבל זה הולך להיות סיייייייוט להשלים את כל החומר.

ומרוב שהחברים שלי כ"כ טובים , הם זכרו להביא לי אותו :)

[בצחוק]

טוב , אז בגלל שאינלי כ"כ מה לכתוב ,

החלטתי לכתוב בדיחות שראיתי שנורא צחקתי מהן D:

אמא : " איך הציון שלך במבחן ? "

ילד : " לא כ"כ טוב אבל עניתי נכון על 3 שאלות. "

האמא : " מה הן ? "

ילד : " שם, כיתה ותאריך. "

 

איש אחד אומר לדוקטור : " דוקטור , אני סובל מכאבים. "

הדוקטור : " מה חשבת , להנות מהם ? "

 

המורה שואלת את דני : " דני אני רוצה שתסביר לי מדוע איחרת...

והפעם תגיד את האמת.. אל תשכח שסבתא שלך נפטרה פעמיים.. "

 

תלמיד : " אפשר להעניש מישהו על משהו שלא עשה ? "

המורה : " לא .. "

תלמיד : " טוב , אז לא הכנתי שיעורי בית. "

 

מורה לג"ג נותנת לתלמידיה לעשות עבודה.

לאחר השיעור ניגשת תלמידה אל המורה ומבקשת תמונה שלה.

שואלת המורה : " בשביל מה את צריכה תמונה שלי ? "

עונה הילדה : " אני עושה עבודה על אסונות טבע. "

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח D:

אני מאוד צחקתי מהבדיחות האלה לא יודעת מה איתכם :P

מקווה שאהבתם ,

גילי

מלחיץ ><

 

נ.ב

בהצלחה בלייימודים :P

ושבוע טוב D;

מחר יומולדת 18 לאחותי :)

מזל טוב !! D:

 

נכתב על ידי gilushiii_:) , 24/10/2009 13:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





313

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgilushiii_:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gilushiii_:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)