לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

שאלון + תשובות שלי D:


תקשיבו אין פרק כי אני מחכה לעוד 6 תגובות (ומעלה אני אהיה אושרת ואני אביא שני פרקים ארוכים במכה !)

אז ביינתים אני עונה על השאלון השבועי (:

הינה:

 

*באיזה כיתה את?באיזה בי"ס?

 

אני בכיתה ז' בבצפר חסוי בראשון האפלה XD

 

*מהו המיקצוע האהוב עליך ? מדוע?

 

ניראלי שהיסטוריה למה?אממ .. כי אני יכולה לישון בלי שהמורה תשים לב.. (:

 

*מיהי המורה השנוא עליך?מדוע?

 

אממ ניראלי ריטה..כי לא יודעת...ישר כשראינו אחת תשנייה אנחנו שונאות אחת תשניייה וכשהיא עוקצת אותי (מטפורית XD) אני מחזירה פי 2X וכשהיא שואלת אותי שאלות מכשילות אני עונה לה תשובות מכשילות XD והיא רשמה לי 70 בתעודה ): היה מגיע לי 80! ואפילו ספרתי את זה שלושים אלף פעמים !! זונה.. ><

 

*האם את טובה בלימודים?

 

אממ אני סבירה כזאת הממוצע שלי בכללי זה 85 (: ממוצע טוב כזה.. נורמלי...אני הכי טובה בספורט ! (: אני מקום שני הכי  מהירה בכיתה (מקום ראשון זה דני...><)

 

*האם המורות אוהבות אותך?

 

 חלק ... המורות ל:היסטוריה , כימיה , טומטומתיקה , ספורט , מחשבים , ביוךוגיה וספרות ! (: היא אומרת שיש לי פונטנציאל בכתיבה .. D:

 

*האם בבצפר שלך יש תילבושת אחידה?

לצערי כן.. ובהקפדה >> פעם באתי לטיול עם גופייה של קיטי ורשמוו אותי ..),=

 

*אם כן?באילו צבעים?האם זה גם מיכנס ולא רק חולצה  ?

 

אממ בכל הצבעים ניראלי אבל בכללי אני תמיד לובשת : שחור , לבן , אדום , סגול ותכלת..ולא אין לנו מכנס למזלינו D=

 

*אם לא , האם את שמחה שאין תילבושת אחידה?

 

יש לנו תילבושת אחידה !! אבל אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן באמא ש'כם אמן שלא תיהיה!

 

*איך קוראים למנהל\ת שלך ? האם  היא\הוא נחמד\ה?

 

קוראים למנהלת שלנו שרה והיא ממש חמודה !! היא וויתרה לי על כל הריתוקים וחלק מהפעמים וויתרה על הרשמה על איחור או הפרעה !! סס'חמודה.. (=

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

טוב תישברו את ה7 תגובות ואתם מקבלים שתי פרקים ארוכים כל אחד שני עמודים בווארד D:

טלוש 3>

 

*

נכתב על ידי , 23/2/2010 19:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)