לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

סליחה ):


 

גייס... תקשיבו זה ממש חשוב ! אני לא עידכנתי כבר מלאאא זמן ואני ממש מיצטערת ! אבל.. יש לי סיבה מוצדקת.

המחשב נהרס הווינדואוס כרס וכל הדברים במחשב נימחקו והכנתי לכם כבר פרק אחרון מדהים וארוך במיוחד ועוד 2 פרקים של הסיפור החדש לפני חודש וחשבתי שאני אעאדכן מחר אבל באותו יום הווינדואוס כרס וכל המחשב נהרס אז ממש סליחה...

וכל הסיפורים השמורים נימחקו אז יש מצב שאתם שולחים לי חדשים ? וגם אחת בשם " פחית הרדבול של ביל קאוליץ" ניראלי בבקשה תיכתבי לי בתגובות שאני אמצא את האתר שלך !

קראתי את הסיפור שלך והוא ממש יפה ומדהים אני בפרק 64 אז עם לא אכפת לך תישלחי לי קישור לפרק סבבה?

טוב אני ממש מיצטערת אבל יקח לי זמן ליכתוב את הפרק האחרון (המאוד ארוך) ועוד פרקים של הסיפור החדש אז עוד שבוע בערך אני אעדכן פה (:

ושוב אני מממש ממש מיצטערת !!!!!!!!!!!

טלוש 3>

נכתב על ידי , 18/3/2010 15:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)