לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

שלום לכולם !


הלו ביטצ''ססס ... (:
מה קורה? אצלי הכל טוסט ! בעצם לא הכל ... P:
אני יושבת מול המחשב עם אף אדום ועם מד חום מזויין (סורי על המילה הגסה XD ) בפה בקיצור ? אני חולה ! אבל לא משנה כתיבה תעזור לי (: [וכמה מימחטות...]
אז תקשיבו ככה :
א.אני הולכת לפרסם 2 סיפורים במקביל 
ב.למה ? כי עשיתי פרק אחרון ל"ZOE'S LIFE" בווארד שלחו את המחשב שלי לתיקון הכל נימחק ופופ ! אין פרק סופי P: אז אני לא אסיים תסיפור אני אמשיך אותו ואני אעשה עוד אחד (:
ג.למה אני עושה עוד סיפור ? כי אני אוהבת ליכתוב והרעיונות שלי משעממים אותי ! ואין לי סיבה מיוחדת..באלי וזהו ! XD
אז עכשיו אני אראה לכן תפרק הראשון + דמויות לסיפור החדש D:
טא טא טא טא טא טא דאממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ :
  

פרק 1 
~~~~

"אההההההההההההההההההההההההההההה" "אהההההההההההההההההההההההההההההההההה" צרחנו אני ואנה קשקלטנו שאנחנו טסות לגרמניה "אני לא מאמינה הסוכן שלך הוא הבנאדם הכי טוב ניפלא מושלם ומדהים בעולם הזה ! " אמרה לי אנה מיתרגשת " אני יודעת ... ידעתי שנעשה קמפיין בגרמניה אבל לא ידעתי שמותר לי להביא חברה !!! " אמרתי לאנה בהיתרגשות הרי אני לא אוכל לעבור את זה לבד , אנה תמיד הייתה לצידי ותמכה בי וכך גם אני בה עוד מגיל 3 היתחברנו בגן אין בינינו סודות ואנחנו הB.F.F הכי טובות בעולם . "אנה ?" שאלתי אותה "מה ?" "את יודעת שעוד יומיים כבר טסים ?" שאלתי אותה ועיניה היתעגלו וכימעט ולא יצאו מי מקומן "מה..?" פלטה בשקט ואז צרחה "אמילי שטראן למה לא אמרת לי בדיוק ?!!!!" צעקה בקול ממש רם "שחכתי !" הגנתי על עצמי בכעס "טוב טוב.. העיקר שאנחנו טסות לגרמניה לשנתיים שלמות !! " אמרה אנה דיי הבנתי אותה היא גרה לבד כל מישפחתה נהרגה מפיצוץ בקניון אחד בקנדה היא לגמרי לבד בעולם 'מיסכננה..' חשבתי .. אף פעם לא הבנתי איך היא יכולה להיות כזאת שמחת חיים ומלאת אנרגיות ? איך היא מחזיקה את עצמה כל השנים הללו ? אמנם היא כבר בת 18 אך איך היא החזיקה שנתיים שלמות  לבד ? בלי אף אחד שיהיה איתה ויגרום לה להרגיש מוגנת ? אבל היא שרדה והיא עבדה בשעות הפנאי שלה והחזיקה מעמד אני ? מעריצה אותה ! מעריצה את האומץ ואת השקידה שלה , היא בנאדם חזק .... טוב נחזור אלינו (:
ניפרדנו בטענה שאנחנו צריכות לארוז ולהיתארגן כשחזרתי הביתה עליתי לחדרי לא שוחכת להגיד שלום לאימי שהייתה במטבח מכינה ארוחת ערב ניכנסתי לחדר מוציאה מהארון מגבת נקייה בצבע קרם ניכנסתי לחדר האמבטיה שהיה צמוד לחדרי כן , הייתי בת יחידה לכן אימי השקיעה בי הרבה מאוד ואת כל כולה תרמה לי אבא מת לפני שנולדתי אמא אמרה שהוא ניפגע במילחמה או משהו טוב .. זה לא כל כך מעניין אותי כי בעצם לא הכרתי אותו ואת החיים עם אבא... ואני גאה באמא שלי שסבלה הכל וגידלה אותי לבדה הכי טוב שיכלה אבל , אפילו שהיא לבדה אנחנו דווקא מעט עשירים אמא שלי מנהלת סניפים בכל העולם של "גוטצ'י " וזו בעצם החברה שאני מדגמנת אליה היתקדמתי בהליכה מלכותית הרגילה לי לחדר האמבטיה פותחת את המים החמים וממלאת את האמבט במים חמים , מעט רייחנים , המון קצף וחומר ורוד המרכך את עור גופי היתפשטתי וניכנסתי לתוך הפינוק נאנחת ממגה המים החמים והנעימים בעורי הקריר והשזוף מעט עברה בי צמרמורת קלה ואעט-אעט הכנסתי את כל גופי לתוך האמבט המפנקת שלי .
יצאתי מחדר האמבט מלא האדים כעבור שעה מסורקת ורייחנית עטופה במגבת דקיקה בצבע קרם בהיר הלכתי לעבר הארון מוציאה הלבשה תחתונה , שורט ורוד וגופיה לבנה חלקה עשיתי פאן וייבשתי את שיערי לאחר מיכן עשיתי קוקו גבוהה והשארתי את הפוני שלי מחוץ לתחום הגומייה על עייני הכחולה לבשתי את נעלי הבית הלבנות שלי ובדיוק בשנייה שניגשתי אל עבר תיק בית סיפרי ( כן אני לומדת במקביל לתואר בעיצוב -עם יש דבר כזה תגידו לי- ) המשובץ שמעתי את קריאת אימי "מתוקה ארוחת הערב מוכנה !!! " צעקה לי נאנחתי בחיוך וירדתי למעטה היתיישבתי בשולחן מול אימה שלי רואה ארוחה מדהימה וטעימה ! עוף בגריל על צלחת ברזל , תפוחי אדמה , אורז , סלט וקנקן תה-קר "אמא זה מושלם מתי הספקת לעשות את זה ?" שאלתי בהפתעה כשמבט שמח על פני "רציתי לפנק אותך קצת לפני היציאה לגרמניה " חייכה נאנחתי "אמא.."פניתי אליה בזהירות היא הפנתה את מבטה בשאלה " לא יהיה לך קצת בודד פה לבד שנתיים שלמות ? את בטוחה שאת רוצה שאני ייסע ?" שאלתי בחשש ובזהירות רבה "לא מתוקה שלי ... סעי לך בשלום אני כבר אדאג לעצמי !" אמרה בחיוך חייכתי אבל בתוך תוכי לא רציתי להשאיר אותה לבד והמשכתי לאכול מהמטעמים הניפלאים.
כשסיימנו עם הארוחה פיניתי את השולחן ואימי שיכנעה אותי שהיא תישטוף את הצלחות והכלים האחרים נשקתי לה ללילה טוב ועליתי לחדרי הפעם בלי הפרעות יתר והוצאתי מחברת ספירלה מהתיק המשובץ שלי פתחתי אותה והיתיישבתי על ביא הגלגלים שלי מניחה את המחברת שלי על הספרייה שלי חקרתי וסרקתי מעט את העיצובים הקודמים שלי מקווה שייתנו לי רעיונות חדשים ומוזה המורה אמר לנו להמציא עיצוב חדש לקולקציית ביגדי הים של הנשים והוא אמר שהעיצוב המנצח בתחרות שתיתקיים העיצוב שלו באמת יתפר וייכנס לקולקצייה הקייצית שעוד מעט תגיע חשבתי לעצמי עשר דקות מה יהיה העיצוב המשכנע ביותר ופיתאום בא אליי הרעיון התחלתי במהירות לשרבט כל מיני חזיות וחתונים , שורטים וגופיות מוחקת ומעצבת לאחר שעה שלמה העיצוב היה מוכן הייתי כל כך גאה בעצמי הוא היה אחד היפים שראיתי מיימי בלי להשביץ יותר מידי הנחתי את המחברת על הספרייה גאה בעיצוב שלי ונישכבתי לישון .
-
"Tik tok on the clock but the party dont stop no oh oh oh oh ..." היתנגן השיר בשעון המאורר שלי "סתמי כבר צווחנית מפגרת ..." אמרה וזרקתי את נעל הבית שלי על השעון המאורר שנפל וכניראה הפסיק לעבוד חייכתי וקמתי מהמיטה מיתמתחת ובמהירות מיתחרטת על מה שעשיתי כי קיררתי את ביטני השטוחה ניכנסתי למיקלחת והבטתי על עצמי במראה גיחכתי מעט למראה שיערי הפרועה ומבטי העייף שטפתי את פניי מרגישה רעננה ציחצחתי את שיניי ביסודיות וירקתי את תכולת המישכה החריפה שוטפת את פי החלטתי להיתרענן עוד וניכנסתי למיקלחת מפעילה את זרם המים החמים ושטפתי את גופי ביסודיות לא שוכחת לחפוף לאחר חצי שעה של רחצה יצאתי מהמיקלחת מוציאה מהארון סקיני משופשף וכהה , גופייה שחורה פשוטה נעלתי נעלי-עקב שחורות ייבשתי את שיערי והחלקתי אותו קלעתי אותו לצמה ארוכה אותה תליתי על כפתי (היא הגיעה עד לבטן התחתונה בערך ) והשלמתי את הלוק עם קשת שחורה ופפין לבן עם נקודות שחורות לקחתי את תיקי המשובץ מכניסה לשם את המחברת ששחכתי להכניס אתמול מהספרייה מכניסה גם קלמר עם עט , דיו לכל מיקרה , טיפקס וכמה מרקרים הכנסתי את המחברת והקלמר לתיק לא שוחכת להכניס גם ארנק פלאפון ומפתחות ירדתי למעטה מריחה ריח ניפלא של פנקייקים חייכתי לעבר אימי "בוקר טוב " "בוקר טוב " בירכנו אחת את השנייה מנשקות לכל אחת על הלחי "ניראה טעים " אמרתי " ועם תאכלי קצת ולא תביטי על זה אולי גם תביני למה זה ניראה טעים " חייכה אימי והביאה לי צלחת מלאה בפנקייקים עם סירופ שוקולד וכוס קפה אכלתי הכל בתענוג ושתיתי את הקפה במהירות לקחתי מסטיק נשקתי לאימי ובירכתי אותה לשלום לא נעלתי את הבית כי אימה תצא עוד חצי שעה לעבודה ותינעל כבר הלכתי ליכוון תחנת האוטובוס מחכה לקן' 483 (XD) בסבלנות .
כעבור חמש דקות ראיתי את האוטובוס קרוב והוצאתי את הכרטיסייה שלי "בוקר טוב " בירך אותי הנהג כשניכנסתי "בוקר טוב " החזרתי לו בנימוס מחיייכת ומושיטה לו את הכרטיסייה הוא רוקן נסיעה אחת וחזר לעיסוקו על הכביש מצאתי מקום פנוי והיתיישבתי בדקתי את השעה בפלאפון שלי 'יפה את עומדת טוב בלוח הזמנים ' חשבתי בחיוך אחרי שהכנסתי את הפלאפון לתיקי היתיישב לידי גבר מוזר בשנות הארבעים לחייו לבוש בגופייה פשוטה ומיכנס שלוש-רבעים הוא סרק אותי מכף רגל עד ראש הוא לא ניראה לי מוזר עד שהוא התחיל לגעת בי....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
חח מתח מתח על הפרק הראשון ? (:
הינה הדמויות אגב :

 - אמילי שטראן
-אנה גרשטיין

 - רוני סטריאון

 - ביל קאוליץ

  - טום קאוליץ

-
אז אלו הן ביינתים הדמויות הראשיות (:
יאללה פיפי ולישון ,  לילה טוב ביצ'אסססססססס שלי 3>

הודעת עריכה : ]

דמות חדשה ^.^

- לינה שטראבין 
נכתב על ידי , 22/3/2010 22:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)