לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

אני מפחדתת..


אני מפחדת..מעצמי..אני לא יודעת מה קורה לי... אני מרגישה שזה המקום היחיד שאני יכולה ליפרוק בו הכל... כי.. ברי . אף אחד לא יבין ..
יצעקו לי מושפעת.... ילעגו לי .. אבל פה אני מרגישה שמבינים אותי...
אני שוקלת להיתאבד.... למה ? ביגלל הסיבה הפשוטה וההזויה ביותר בעולם ... ביגלל בנאדם שאני לא מכירה .
ביגלל אובססיביות ... ביגלל שאני לא יכולה יותר בילעדיו אפילו שאני לא מכירה אותו ואני לא יודעת מהי האישיות שלו.... בגלל מפורסם ! 
ביגלל אהבה ממבט ראשון ..
תיקראו לי מושפעת , תיקראו לי סתומה אבל אני יודעת ? שאני באמת באמת היתאהבתי !
ואני לא סתם אומרת ... כשאני שומעת את קולו ? אני רגישה פרפרים בבטן ואני בוכה כשאני רואה תמונות שלו ? אני מתחילה לישרוט את עצמי וליבכות כשאני רואה אותו בסירטונים ?
אני רוצה להיתאבד.. כי אני יודעת שהוא לא שלי... אני מחזיקה פה סכין ואני שוקלת להיתאבד אני יודעת אני בנאדם משוגע , ויש לי הוחכה :
פעם חרטתי עם מחוגה את האות B כן אני יודעת שזו צלקת לכל החיים , אבל זו גם מזכרת לאהבה האמיתית הראשונה שלי , אני לא מאמינה שאת הרגשות את הבכי הסבל והאהבה הראשונה אני מבזבזת על אדם שאני לא מכירה .. אבל מה לעשות ? עם אוהבים באמת , אי-אפשר ליבחור במי להיתאהב ... וזה הורג אותי מיבפנים ..
אני לא מרוכזת בכלום ואני חושבת רק עליו תסבירו לי דבר אחד : איך בדיוק אפשר להיתאהב בבנאדם שאני אפילו לא מכירה ולא יודעת מהי האישיות שלו ? אתם יודעים מה ? אפשר !
אפשר ! עובדה , אני היתאהבתי....
ורק דבר אחד אני רוצה ליצעוק בכל העולם עכשיו ושהוא ישמע ...

               
                              "BILL ICH LIEBE DICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

תיקראו לי מושפעת תיקראו לי איך שבא לכן אבל לי ? כבר לא אכפת...
נכתב על ידי , 26/3/2010 01:15  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)