לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

פרק + עיצוב חדש


שלומות לכולם D:
טוב אז אני מממש מיצטערת שנטשתי אבל הינה אני מביאה פרק D:
למה ? כי אני חולה ואין לי מה לעשות .. \= וגם כי אני אוהבת אתכם כפפרה עליכם קוראים יפים שלי !!! חיבוק 
אה ! ועוד הפתעה ( : עעעעיצוב חחחחחדש D^^  למה ? כי זנחתי ומגיעה לכם .. וגם כי עברתי כבר 3 סיפורים בערך והעיצוב לא מישתנה אז בלי הרבה חפירות , לפרק !
אה ועם אתם רוצים אז הינה שיר שאני חופרת עליו : Keri Hilson - I like 
 אז לפפפפפרק : 

פרק 8 
~~~~
מאירועי הפרק הקודם :
השארתי את טום ואמילי לבד תחת הירח החשוך והתקדמתי לעבר המעלית תשושה ועייפה חושבת רק על המיטה הרכה בחדר המלון ועל ידו החמימה של ביל שתעטוף את מותני .
נכנסתי לתוך המעלית החמימה עולה לחדר , נכנסתי לחדר שלנו לא שוכחת ליסגור את הדלת , האור היה סגור " בילי .. למה האור סג .. " קטע אותי המיקרה בו ביל יושב על המיטה בוכה בכי
תמרורים והשתתקתי למראה הרשימה שלי בידו .... 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לפרק :

לסתי נשמטה וביל רק הביט עליי במבט מיסכן ורחום "את .. באמת ... הולכת למ.." הוא לא יכל לסיים ושטף דמעות מלוחות קטע אותו עושות את דרכן אל ריצפת הפרקט נעזרות בלחיו "ביל אני.." ניסיתי להגיד אך הוא קטע אותי בכך שהוא קם במהירות לעברי מחבק אותי חזק חזק "אני לא אתן לזה ליקרות ... את לא הולכת ... ל...למות לי פה ..." הרגשתי את חלק שמלתי העליון מתרטב , בכיתי בתקווה שזה חלום ושביל לא יודע כלום אך לא באמת  בכיתי והרטבתי את חולצתו הלבנה שבמהרה הפכה לאפורה בהירה .. "ביל אני מצטערת ... " אמרתי והוא רק בכה , לפתע הוא עזב אותי במהירות "למה את רוצה למות ?" שאל בטון אדיש "ביל אני לא רוצה ... אבל אני חולה ... מאוד .. " אמרתי מושכת באפי וממשיכה "מה טוב לי שמה ? טוב לי פה , יש לי את אהבת חיי , תואר בעיצוב , פרוייקט דוגמנות , אחות נהדרת , ידיד מעולה מה טוב לי למעלה ?" שאלתי ברטוריות "אז תסבירי לי מה גרם לך ?! " אמר ביל בעוד שביל הדמעות השחור נופל על לחיו בזרימה "טוב ... קודם אני אביא לנו מים תירגע ואז אני אספר לך הכל ..." אמרתי לו הולכת לכיוון המיני - בר מוציאה שני כוסות פלסטיק כחולות ומיליתי בהם מים צלולים וקרירים , הבאתי לביל שהתיישב  כבר באחת הכורסאות הגשתי לו את אחת הכוסות והתיישבתי על הכורסה הנוספת מול ביל לוגמת מהכוס ומסיימת אותה כמו ביל שנינו זרקנו את כוסות הפלסטיק לפח הקרוב "שטפת פנים ?" שאלתי אותו בדאגה "כן .." אמר ורק עכשיו שמתי לב שפניו מעט רטובות , הוא דובר אמת "אז ככה .." התחלתי לספר לו "כשהייתי ילדה בת 14 אני חושבת אפילו 15 הלכתי לסופר לקנות מצרכים לבית וכשיצאתי..." התחלתי להגיד , זכרתי את היום הזה עד עכשיו ...

ת. פלאשבק 

יצאתי מהסופר נושאת בידי את השקיות מלאות כל-טוב והלכתי לכיוון הבית 'אוך איזה חום ...' חשבתי לעצמי מנגבת זיעה ממצחי ומסדרת את גופיית - הסבא הסגולה שהגדילה מעט את חזי למעטה , בין רגלי החלה להיצטבר זיעה וקיבלתי שפשפת הלכתי מוזר מול כל האנשים מהשפשפת החזקה וסידרתי את השורט הלבן שלי למעטה מנסה כמה שיותר לחסות את השפשפת שיהיה לי פחות כואב , רישרשתי עם כפכפי הסגולים על האספלט החם וחיזקתי את הקוקו הגבוה שלי בעזרת אצבעותיי העדינות בעלות הפרנצ' הלבן והפרחים הסגולים מנקודות ניצוץ , לפתע הרגשתי שמישהו נועץ בי מבטים סובבתי את ראשי מעט ומאחורי ניגלה איש בשנות ה-40 לחיו לבוש במכנס שלוש'תרבע שחור וגופייה שחורה עם נעלי אדידס לבנות הולך עם מישקפי שמש בהליכה חשודה מאחורי הגברתי את הקצב שלי הפעם לא מייחסת חשיבות לשפשפת הנוראית שלי "היי ילדה ... " הוא אמר לי בקול קשוח לא שמתי לב והוא קרא לי עוד פעם בפעם השלישית הוא כבר התעצבן ולקח את ידי וסחב אותי לסמטה חשוכה "היי .. תעזוב אותי .. בבקשה ... "ניסיתי לצעוק אך הוא סתם לי את הפה "את יודעת שזה לא מנומס להיתעלם מאנשים מבוגרים " אמר לי ברשעות "ולכן תקבלי עונש .. " חייך בממזריות והוריד את חולצתי מגופי משערני בחזיה בלבד "דיי בבקשה ... אני רק בת 14 .. בבקשה  ..." ניסיתי להגיד אך הוא כבר השאיר את עצמו בלי כלום ואותי עם חזיה בילבד "דיי בבקשה תפסיק .." בכיתי בלי הפסקה "סתמי ! " סטר לישבני "איה.." בכיתי בלי הפסקה , הוא חדר לתוכי , בלי רחמים , בכיתי והשתעלתי .. כל כך כאב לי .
הוא סיים את מעשיו "ואם תספרי על זה למישהו אני אהרוג אותך ואת משפתחך , אמילי " אמר וניבהלתי שהוא יודע את שמי , הרחתי מישם בוכה .

ס. ספלאשבק 

"וברחתי משם .." אמרתי בוכה וביל חיבק אותי חזק "אני ארצח את הבנזונה ההומו הזה ... " אמר ביל ואני רק הגברתי חיבוקי "זה לא הכל .." אמרתי והמשכתי "גם בבצפר שלי כולם לעגו לי והייתי מין חננה כזאת ... " אמרתי נזכרת במאורעות ההם .

ת. פלאשבק 

"חנונית סתומה !!!!!!!!! " צעקה 'מלכת השכבה' אליי בלעג ובפעם הראשונה קיבלתי אומץ "יפקאצה מגעילה אחת ! " אמרתי ואז בימהרה כיסיתי את פי בידיי "מה אמרת ?" אמרה לי ופתחה את פיה כאות הלם "אמרתי .." ניסיתי להמשיך "שמעתי מה אמרת !!!!!" צעקה עליי ואני השתתקתי בפחד היא דחפה אותי והספרים שהיו בידי נפלו לי , סידרתי את מישקפיי והרמתי את הספרים [ היו לה מישקפיים פעם והורידו לה אותם אחרי זה .. ] , פיתאום נפלה עבודת השורשים שלי וקנדי [מלכת השכבה] שפכה על העבודה את תכולת המים בבקבוק "מה את עושההה ?!" צרחתי "אני עבדתי על זה 3 חודשים ! " צעקתי "אופסי ..." חייכה ברישעות אליי ואני בכיתי ...

ס. פלאשבק 

"ואמא שלי אף פעם לא הייתה גאה בי ורק כל הזמן צעקה שאני כל כך ... מ.... מכו..מכוערת ..." אמרתי וברגע זה נישברתי , כל העולם היה נגדי באותו הזמן "או מיי.." ביל הרים את ידו אל פיו ונישק אותי "לדעתי את הכי יפה בעולם .." אמר וחיבק אותי "אולי עכשיו אני בסדר .. אבל פעם ... תגיד ביל ? איזה אמא תירצה ילדה שכל הזמן הולכת בחצאיות , חולצות כפתורים , מגפיים , מיקפיים , גשר וצמות ?" שאלתי והוא שתק הוא רק חיבק אותי בהבנה והרבה אהבה "הייתי לבד .. בודדה " המשכתי במרירות "לא היה לי אף אחד .. אף אחד לא אהב אותי .." אמרתי מושכת באפי הסולד מעט "מה אתה הייתה עושה ?" שאלתי מגחכת מעט בעצב "אני ניסיתי להיתאבד .." אמרתי והוא ניכנס לשוק , הוא נתן לי להיתיישב על בירכיו וחיבק אותי , המשכתי לדבר בעוד ראשי קבור בחזהו "לקחתי מנת יתר של כדורי שינה " אמרתי "היתמוטטתי על המיטה " אמרתי "הרופאים ניסו להציל אותי ולצערי הצליחו .. " משכתי באפי "ולאחר חודש שבאתי לקחת בדיקה אחת הם הודיעו לי שיש לי ... סר...סרטן .. " אמרתי בעצב "OMG .. דיי זה לא נכון ..." בכינו שנינו בעוד ביל מרטיב אותי ואת עצמו בדמעות .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בוקר 
___

"בוקר טוב מהממת שלי .." אמר לי ביל בעודי מרגישה נשיקות חמות על צווארי "בוקר טוב חתיך שלי " אמרתי היתנשקנו "או בילי מה הייתי עושה בילעדיך ..." אמרתי והמשכנו להיתנשק "טוב יאללה בואי לחדר אוכל , היום עוברים דירה דרך אגב .. אתמול הסוכן שלך היתקשר " אמר ביל בחיוך "אוקיי , ואתה עובר איתי !!!!!!!!! " אמרתי בצעקה "ברור חח .." ציחקק ביל ונישק אותי "ייאלללה למיקלחת ואז לאכול ..." אמר ביל וניכנסתי למיקלחת החמה .
יצאתי מחדר האמבטיה מלא האדים בחלוק לבן בלבד וראיתי כבר את ביל יושב על מיטה מוכן לבוש בסקיני שחור , הולסטאר אפורות , טי-שרט אפורה ועליה מצוירים קשקושים שחורים , ידו הייתה מלאה צמידים שחורים ואפורים ושיערו מסורק היטב "נגבי ת'ריר " צחק ביל ואני היתעוררתי ממחשבותיי "אויי .. אתה כל כך חתתתתתתתתתיייייך !!!!!!!!!!! " צרחתי והיתנפלתי עליו בנשיקות בעודו צוחק לו היתנשקנו והרגשתי שהוא מנסה ליפתוח לי את החלוק "אחרי האוכל .." אמרתי וקמתי מימנו הוא צחק ואמר "תיתלבשי כבר מאמי שלי .." "טוב טוב MY LOVE רגע .." אמרתי ופתחתי את הארון מוציאה את זה  ולובשת את זה , היתאפרתי בעיפרון שחור , מסקרה שחורה , צללית אפורה , מעט סומק וגלוס ורדרד .
"אאמא איזה חברה כוסית יש לי ! " צעק ביל והפיל אותי למיטה "ביל .. אחרי האוכל ... " אמרתי ונישמע קירקור מביטני "וואו את רעבה .. בואי חח " צחק וירדנו לחדר אוכל , לא ראינו את טום ואנה 'כניראה הם עדין יושנים ' חשבתי וניכנסנו "טוב בילי תישמור מקום אני אביא לשנינו כבר אוכל מה אתה רוצה ?" שאלתי "פנקקים וקפה " אמר והבאתי לשנינו , אכלנו ושתינו וחזרנו לחדר ועשינו שם כמה מעשי קונדס *גבותגבות* .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"טוב יאללה בילי בוא נלך לאוטו עוברים דירה ואחרי זה עושים ערב אימה ." אמרתי "שנייה .." צעק מהמיקלחת כבר ישבתי מאורגנת ומסודרת לבושה בזה היתאפרתי באיפרון ומסקרה שחורה , צללית צהובה \ זהובה , מעט מייק-אפ וגלוס אדמדם [דובדבן] .
"הינה אני בא " ביל יצא מחדר האמבטיה לבוש בסניקרס לבנות , ג'ינס כהה , חולצה לבנה עם כמה קישקושים אפורים , קולר ניטים ,מלא צמידים וקצת עיפרון שחור .
"את\ה כל כך כוסון\ית !!!!! " צעקנו אחד לשני ורצנו לכמה נשיקות "יאללה בוא נרד ארזת הכל ?" שאלתי את ביל ולקחתי את 2 המיזוודות שלי "כן יאללה בואי " יום עוברים דירה עם אתם לא יודעים  אני וביל ניכנסנו לאוטו ולקחו כמה דקות עד שהגענו לשם , יצאנו מהאוטו והבטנו בבית "וואו " פערנו את הפה "כן הא ?" אמרה אנה [אנה טום ביל ואשלי עוברים ביחד כולם ] "טוב בואו ניכנ.." באתי לסיים את המישפט אך הוכתי בהלם למראה מי שישבה על השרפרף בתוך הבית ...


מתח מתח הא ? חח
רוצים פרק ? גיבו D=

וליקרוא דדדדחחחחוווווף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רק כי זה מגניב ^.^                                 
02/2010 483
נכתב על ידי , 11/4/2010 10:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)