לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

עיצוב + וואנשוט


כן כן , אני יודעת .. נטשתי P:
אבל ייתה לי סיבה טובה .. היו לי כל כך הרבה בעיות .... אחת מהם הייתה שדוד שלי חווה מוות קליני , הוא היה פאקינג מת 15 דקות !!!!!!!!!!!!! מ-ת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב תקשיבו .... בישביל להישתפר העלתי עיצוב חדש : ) אני מעלה את הוואנשוט הראשון שלי בחייייייים ! והיום בערב אני מעלה פרק : )
אז מה ? לא מספק ? גם עיצוב , גם וואנשוט וגם פרק מאאאוד ארוך ! D=
אז לוואנשוט :

וואנשוט - 
"רק כשמאבדים משהו , מבינים את ערכו "

יצאתי מחדר-האמבטיה החם מלא האדים נאנחת קלות 'בבקשה שהוא לא יבוא מוקדם מהעבודה' חשבתי לעצמי מיתפללת שהוא יחזור מאוחר ועייף לשינה .
היתיישבתי בסלון מחזיקה בכוס התה-החם שהכנתי ליפני שניכנסתי למיקלחת מעבירה ערוצים . סיימתי את התה והמשכתי ליצפות בסרט שהוקרן על מסך הפלזמה 
השחור .  
"טוק - טוק - טוק " שמעתי קול מסטול [ לא הייתה לי מילה אחרת XD ] מדלת הבית "קדימה ... ג'ס אני יודע שאת שמ..אהפ ! " גיהק ופצח בצחוק מיתגלגל "קדימה !! תיפתחי את הדלת !! " קולו היתחלף בימהרה לקול כועס ומצווה , כל-כך פחדי מימנו באותו הרגע .. "ג'סיקה ! יש לי מפתח אל תישכחי !" שמעתי צחוק רשע ושמעתי מנעול ניפתח , רצתי למעלה במדרגות החפשת מחבוא בעוד שבילי-דמעות רצים על עייני , היתחבאתי במיקלחת רועדת מפחד "לא בבקשה דיי ..." לחשתי בשקט מיתפללת שאגלה שכל זה היה סיוט ואקום ליד אהובי במיטה ליום שמש חם אך לא ... דמעות מילאו את עייני ששמעתי את קולו "איפה את דמממאט ?! " צעק

ת . פלאשבאק :

"טום שלום איך הי.." באתי לשאול את טום שחזר זה-אתע מהעבודה שלו "ג'סיקה ! " קרא בקול רם , עיניו היו זועמות ואדומות ומימנו נדף ריח אלכוהול "טום מה עשיתה...." אמרתי בפחד גלוי "ג'סיקה .." אמר בקול רם שבימהרה היתחלף לקול כואב וזועם "הכל ביגללך !!! כל הבעיות שלי !!! כל הבעיות הכספיות שלנו !!! הריבים !! הככככל ביגללך !!!!!!!!! " הצהיר בזעם וסטר לי בחוזקה שנפלתי על הריצפה "טום דיי בבקשה .. למה .. " לא יכלתי להוציא צליל מפי "הכל ביגללך !!!!!! " צעק שוב בקול המוזר שלו ובעט בי חזק כמה פעמים "דיי אתה מכאיב לי ... " אמרתי בעוד שבילים של דמעות עושים את דרכם למעטה לריצפה "אה ! פיתאום אני מכאיב לך !!!!! " צעק וגרר אותי על רגלי "קקקקקקקקקקקקומי !! " צעק בחוזקה וסטר לי הפעם יותר חזק כך שהחל לרדת לי מעט דם , נפלתי על הריצפה המומה . הייתי בשוק . אהבת חיי , בעלי שאהבתי ונישבעתי לאהוב לנצח נצח , הבנאדם שנישבע לי אמונה והגנה כל חיי הרס הכל עם השתייה שנהג לישתות , לא חשבתי שהוא יגזים כל כך , הרי ידעתי שכל יום אחרי העבודה הוא הולך לישתות כוסית אחת בשביל להישתחרר אבל הפעם ? בטח היה יום ממש קשה ! "ג'סיקה בואי לפה עכששששששיו !!!!!!!!!! " צעק לי כששם לב שאני כבר קמתי ורצתי למעלה במדרגות , אני רק המשכתי בשלי ורצתי לחפש הגנה צולעת מעט , כל כך כאבה לי הלחי .. ניגבתי אותה בזהירות אך כלום לא עזר הדם רק נימרח יותר ויותר .. עליתי לחדר השינה שם פיתאום ראיתי את טום "מה איך ... מה ? " שאלתי לא מבינה והוא הצביע על המעלית הביתית ששחכתי מימנה "עכשיו ... ניסית להיתחמק ... מגיע לך עונש " הוא היתקרב אליי עם חגורה .

ס . פלאשבאק 

פחדתי מאוד שהוא יעשה משהו שהוא יתחרט עליו אבל כניראה שהחלמתי לי יותר מידי כי שמעתי את צעדיו מיתקרבים "ג'ססי .. אני יודע שאת שם .. " שמעתי את קולו השתוי , רצתי דרך המיקלחת לדלת הכסופה שהובילה לחדר השינה , ניכנסתי והיתחבאתי ליד המיטה ניזכרת שוב .

ת . פלאשבאק 

שטפתי את גופי ביעילות והאיטיות לא נותנת לגופי את תחושת הזמן נהנית מיתחת למים , "ג'סיקה ... " שמעתי את קולו של טום 'אוי לא .. ' חשבתי וליפני שהספקתי לעשות משהו דלת האמבטיה ניפתחה " חבל שלא נעלת ... " אמר וציחקק , הוא סטר לי החוזקה והפיל אותי לתוך האמבט מלא המים " נהנית ? " צחק ברישעות "דיי... טום בבקשה לא " שמתי לב לידו שכיוונה את ראשי לכיוון המים "הו לא .. את הולכת לקבל צחק "בבקשה ל.." קולי המיתחנן ניקטע בכך שהוא טבל את ראשי בתוך המים והטביעה אותי , לא יכולתי לינשום , מים הציפו אותי מכל עבר .. וכך הגעתי לטיפול נימרץ .

ס . פלאשבק 

"הינה את .. כמה פעמים אמרתי לך לא להיתחבא ? " צחקק עם חיוך מיתענג על פניו "את תקבלי עונש .. נו-נו-נו ילדה רעה " צחקק והינהן באצבעו כמיתגרה , מהבל פיו נדף ריח אלכוהול , בלי מילים מיותרות ברחתי למירפסת "אוי סתומה שלי .. כמ פעמים אמרתי לך "
המשיך בטון המלגלג "לא ללכת למירפסות כשאת בקומה 12 ! " צחק בהיסטרייה והיתקרב אליי 'יופי ג'סיקה ! מעשה חכם ! ' חשבתי לעצמי הוא היתקרב אליי יותר ויותר ואני היתקרבתי לסוף-המירפסת יותר ויותר "ג'סי .. בואי לפה את תיפלי ... " אמר בטון אבהי 
"למה ?! שתכה אותי בלי הפסקה ? שתשפיל אותי ? שתיפגע בי ותקלל אותי ? תודה טום אבל אני לא רוצה את זה ! " צעקתי עליו בפעם הראשונה שהעזתי ליפתוח עליו את פי "ג'סי אני ... אני מיצט..." אמר אך קולו ניקטע בשלי " מה ? מיצטער ? סורי טום אבל אני כבר לא מאמינה לסליחות שלך " אמרתי באומץ והיתכוננתי ליקפוץ "דיי את לא רוצה לעשות את זה .. " מילמל בפחד " הו באמת ?! " שאלתי בהיתחכמות "גוד ביי טומאס ! " היה המישפט האחרון החיי לפני שקפצתי אל מותי , רק אז .. רק אז הבין טום שרק כשמאבדים משהו , מבינים את ערכו .

_____________________________________________________________________

נו אז איך יצא ? ^^ לדעתי יצא לי ממש יפה : )
טוב יאללה אני עפה לבצפר : (
תחכו לפרק מאוד ארוך בערב ^.^ ומצאתי שם D=
"לא לוותר ! " טוב יאללה אני מאחרת , ביייבייי 3333>
טלוש 
נכתב על ידי , 21/4/2010 07:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)