לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

וואנשוט : )


היי ביצצ'ס : )
אני ממש מיצטערת על הנטישה ! אבל אתן לא מבינות , מר גורלי , האינטרנט לא עבד חודש ! OOOOOO:
כה בכיתי .. -.-
אח אח עוד לא סיימתי תפרק : )
אבבבבבבבבבבל יש וואנשוט ועוד משו ! יש לי עוד בלוג שנורא אהבתי תעיצוב שעשיתי לו : )
וואנשוט :

Angel Pleas Dont cry ,
goodbye .

"לא ! זה לא יכול להיות ! אנגגגגגג'ל !!!!! לאאאאא !!!!!! " צעקתי בכל כוחי נופל על הרצפה בעוד שבילי דמעות זריזים עושים
את דרכם לריצפת בית - החולים .
"אני מצטער אבל ההתעללות הקשה שהיא עברה , גברה עליה .. " ניסה הרופא להסביר את עצמו וניכנס לחדרו בשנית .
ראיתי את גופתה המנוחה של אנג'ל מכוסה במן בד - ניילון ירוק על אלונקה המובילה לחדר המתים "לא .. זה לא יכול להיות .. "
קולי היתחלש ודמעותיי לא פסקו , לא הפסקתי לבכות , אנג'ל .. אהבת חיי , תאומת נפשי נפטרה בגללי .
פלאשבק :
"ביל ! תיזהר ! אתה עלול לאבד את אנג'ל ! " הזהיר אותי טום אך אני כרגיל לא הקשבתי לו "מה פתאום .. סתם מאיימים הם לא יעשו כלום "
גיחכתי והיתיישבתי על הספה מנגב עם כף ידי את הזיעה שמילאה את מצחי באותו היום החם .
"טוב אני לא אגיד לך אחר כך ' אמרתי לך ' " נאנח טום והלך למטבח לקחת כוס מים שתצנן אותו מעט מהיום החם הזה "תביא לי שם ! " צעקתי
וטום חזר עם שתי כוסות מים מלאות קולה ושלוש קוביות קרח "תודה" חייכתי אל טום ולגמתי מעט  מהמשקה הקר .
"בילי ! חזרתי ! " שמעתי את קולה של אנג'ל .
"אהבה שלי ! " קראתי לעברה והיא רצה לנשק אותי "אני אלך" אמר טום ועלה במדרגות הבית .
היא היתיישבה עליי ולגמה מכוס הקולה אשר החזקתי בידי הפנויה שבא לא החזקתי את אנג'ל "בילי יש לי משהו לספר לך .. " הרצינה אנג'ל "מה קרה מותק ? " שאלתי בדאגה "אני בהריון" חייכה לעברי "מה ? " קולי הישתתק ופניה של אהובתי הורכנו "אני לא מאמין .. אני הולך להיות אבא !!! " צרחתי באושר אנג'ל חייכה וצרחה איתי
"אני כבר בחודש שישי " חייכה וחשפה את בטנה העגולה "אני חשבתי שסתם השמנת .. " אמרתי בשקט בתיקווה שלא תישמע אותי "אבבבבבל ! זה נהדר ! אנג'ל אנחנו ניהיה הורים !!!!!!!!! " צעקתי בהיתרגשות .
"טום אתה הולך להיות דוד !!! " צעקתי לטום לפתע שמעתי משהו נופל ולאחר מיכן ראיתי את טום רץ לפה " מה ? "
שאל בבילבול " טום , אני הולך להיות עוד 3 חודשים אבא ! " אמרתי לו בהיתלהבות  "אני הולך להיות דוד !!!!!!!!!! " צעק לאחר כמה שניות של עיכול דברי - ביל .
ס . פלאשבק 
קמתי במיטתי מביט בבילבול בחדרי מחפש את אנג'ל , גיששתי עם ידי את אחורי מיטתי אך גיליתי שכנירא זה לא היה סיוט , זה היה אמיתי , מציאותי , לפתע השחירו עייני ' התינוק ' ניזכרתי בפלאשבאק הניראה אמש "לא .. " לחשתי ודמעות היתפרצו "לא !!!!!!!! " צעקתי והיתחלתי ליבכות בהיסטריה .
שמעתי את דלת חדרי ניפתחת והרגשתי את יד אחי עוטפ אותי בחום וחיבוק אוהב ומעודד שרק טום יכול לתת "לא טום .. התינוק שלי .. הילד שלי .. " מילמלתי בוכה
ומיילל "שש . . . שש . . . " ניסה לעודד אותי טום "אנג'ל שלי ... " מילמלתי נאחז בכתפו של אחי התאום .
פלאשבאק :
"תעזבו אותה ! "צעקתי וחטפתי עוד אגרוף לפניי "לא ביל .. " ניסתה ליצעוק אנג'ל "סתמי כבר יכלבה ! " נישמע קול רם וגברי 
"בבקשה לא .. " ניסתה ליצעוק אך עיניה איבדו כל צבע חיים ולאט לאט היא עצמה את עיניה
"אנג'ל לא !!!!!! בבקשה !!!!!!!!!!! " צעקתי " שששתוווק ! " צעק הגבר השני ובעט בי בחזקה , נפלתי ארצה מונח ליד אנג'ל בחוסר אונים 
"כאן המישטרה ! תצאו ! " לפתע נישמעו קולות רועמים שכנראה הפעילו ברמקולים 
"אוי שיט ..  " אמרו שני הגברים וברחו , נישארנו אני ואנג'ל " אנג'ל .. אל תלכי ... בבקשה .. " היתחננתי אליה איך שיכלתי "ביל ..
אני מיצטערת .. " אמרה לי ועיניה ניסגרו .
שילבתי את ידי בידה ממשיך לנסות ולקוות שאצליח להחיות את אהובתי .
"אנג'ל בבקשה לא !!!!!!!! " צעקתי בכל כוחי מיתקפל מעט מכאב יורק מעט דם לתוך שלולית אדומה מלאת דם וסבל "ביל .. אני ..
אני .. אוהבת אותך ... " אמרה אנג'ל בקושי , היא הישתעלה מעט והשתתקה ללא רוח חיים  .
ס. פלאשבאק .

~לאחר חודשיים~

ישבתי בחדרי מביט למחוץ לחלון בעצב .
מאז מותה של אנג'ל לא נותרה בי כל רוח חיים וכל שימחת - חיי נעלמה והלכה ביחד איתה .
"Gas and blood
Is all I've got
In you I trust
The final exit's 
passing by
The wheels run free
Under me
It's you I feel
A million sparks
are falling down 
I turn the wheel around" התחלתי לשיר מוחה שביל דמעות שזחל במורד לחיי .

Kiss me goodbye"
Into the light
Like a phantomrider
I'm dying tonight
So dark and cold
I drive alone
Like a phantomrider
Can't make it all on my own

Promises
I scratched so deep
In your empty seat
The sky is turning upside down
I turn the wheel around

Kiss me goodbye
Into the light
Like a phantomrider
I'm dying tonight
So dark and cold
I drive alone
Like a phantomrider
Can't make it all on my own
Can't make it all on my own" משכתי באפי וקולי רעד מעט , המשכתי לשיר .

I don't know your name
But still believe
Now it's time 
for you and me
Time for you and me
Time for you and me

Now I'm here
No more fears
Angel, don't you cry
I'll meet you on
The other side

Goodbye" התחלתי ליבכות בהיסטוריה וקולו של תאומי השלים אותי ..

Into the light"
Like a phantomrider
I'm dying tonight
So dark and cold
I drive alone
Like a phantomrider
Can't make it all on my own
Hey! I'm here
With you
I am here, here
Leave me alone
Phantomrider
"Always die on their own
היתחבקנו אני ואחי בעצב רב , חזרתי על שורה אחת ויחידה שריגשה אותי במיוחד "Angel, don't you cry ill meet you on the ather side ' goodbye " .

_____________

איך ? 40 תגובות ויש 2 פרקים : )

נכתב על ידי , 29/5/2010 20:28  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)