לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

ורה שלי.....


זהו .. זה ניגמר .
אני פשוט לא מאמינה שאני לא אראה אותך יותר בחיים ! את נסעת לך לאוזביקיסטן לתמיד , וזהו , אני בחיים יותר לא אראה אותך יותר...
אתמול ? זאת הייתה הפרידה הכי עצובה שחוויתי א פעם , את היית החברה הכי טובה שלי !! הכי הכי טובה...יכולתי לספר לך הכל בלי בושה ולא להיתחשב במה שתחשבי עליי כי לא משנה מה? תמיד הקשבת עזרת ותמכת בי...ועכשיו?זה ניגמר....כל החיבוקים והנשיקות כבר לא חשובות ולא משמעותיות בעינייך .. כי את הלכת .. ולא תחזרי ...
אני מאחלת לך כל טוב ושתצליחי שמה , היום ? בארבע ליפנות בוקר ? עזבת את ארצינו ועזבת אותנו.....אני פשוט לא מאמינה , הוא חיכה לך ! הוא חיכה לך בשדה התעופה בפאקינג שלוש וחצי ליפנות בוקר והיתחנן שלא תיסעי ! היתחנן ! אבל את עזבת ! איך יכולת לעשות לי את זה? איייייך ? תסבירי לי איךך ?! 
עזבת אותי את חבריך ואהובך שפאקינג היתחנן מול כל האנשים והמצלמות בשלוש חצי ליפנות בוקר ! זה פשוט לא יאומן ולא יתכן...
רק שתידעי ? אני לא מוותרת בקלות ואת עוד תחזרי ... אני בטוחה בזה .... 
אשמח לתגובות , עצות ותמיכה ...
האייסי שלי-433719044 
פייסבוק-tali besarabov

נכתב על ידי , 29/3/2010 14:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 6 (:


שלוווווווווווווווווווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מחיאותת כפיים ! XD
מקורה ? הכל טוסט ? איך החיים ? חרא ? יש חדש ? הכל ישן ? מממממממממממממממממממממממממממממממממה'תמושים ??????????? XD
עזבו , היתחרפנתי ... OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:::::::::::::
שתיתי קולה... P:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז הינה פרק 6 :
טאטאטדאאאאאאם *מוזיקהמלכותית*  

פרק 6 
~~~~

היתנשקנו וטרפנו את שפתיהם אחד של השניה המגע שלו היה כל כך מדהים ונעים..... חלומי *_* [ XD ] 
לא הפפסקנו להיתנשק ואיכשהו זה היתגלגל למעלית מלווה בקריצות ושריקות אך לנו לא היה אכפת...כל-כך רצינו אחד את השנייה .. ניכנסנו לחדר שלי במהירות (שחכתי לינעול) נעלנו מביפנים והוא הפיל אותי על המיטה....

                 *הקטע הבא לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 12*

הוא ניסה ליפתוח לי את החזייה של הבגד ים והיתקשה מעט עזרתי לו והוא השליך אותה הוא נישק את צווארי מוצץ אותו מאט חייכתי ונאנחתי באהבה מהפנטת הוא השליך את התחתונים ואני את שלו נישקתי אותו ולאט לאט ירדתי לביטנו ליקקתי והקפתי כל ריבוע ושקע קט ירדתי עוד קצת ליקקתי מסביב לאיבר-מינו משגעת אותו שומעת אנחה רמה ויד נוגעת בראשי מכוונת אותי למטרה ליקקתי באטיות את איבר מינו ובמהרה עליתי למעלה הוא נאנח כועס מעט 'אוח זה כל כך כיף לשחק בו !' חשבתי בחיוך ובלי שהוא שם לב ירדתי לקחתי בידיי את איבר מינו והכנסתי הכל בבת אחת לפה "אהה..." שמעתי צעקה חלושה ואז גניחות רמות חייכתי ושיחקתי עם איברו בלשוני וכעבור חמש דקות הוא גמר בפי שתיתי הכל ובלעתי כמו גדולה הרגשתי סיפוק אך ל עד הסוף עליתי למעלה מנשקת את שפתיו מחדירה את לשוני לתוך חלל פיו משחקת עם לשונו ומעמיקה את הנשיקה הוא תפס בשדיי והחל למששם גנחתי והוא נישק אותי , היתהפכתי והוא סיבב אותי הפעם הוא היה עליי הוא נישק את שפתיי יורד לצווארי ומוצץ מעט ועושה לי הקי , לאחר מיכן הוא ירד למעטה יותר לא שוכח להשאיר סימני נשיכה אדומים ומגרים על צווארי נאנחתי בכוונה מגרה אותו הוא מצץ את פיטמותיי ועיגל כל אחת עם לשונו לאחר מיכן הוא ירד למעטה מיתגרה בי ומלקק את ביטני הוא עלה למעלה ונישק את שפתיי העבות מלטף את רגלי עולה לביטני ויורד לביטני התחתונה מלטף במקום הרגיש מעל לאיבר המין , הוא פאקינג היתנקם והחזיר לי ובבת אחת לא שמתי לב הוא חדר לתוכי לא שוכח להלביש על סופר-ביל [ XD XD XD ] קונדום הוא החל לזוז בתוכי בהנעה.
לבסוף סיימנו את מעשי הסדום שלנו ונירדמנו.
~~~~~~~~~~~~
תקשיבו אני מפסיקה את הפרק ! זה היה אמור להיות מאתמול .. 
יואו אני כל כך בוכה פה ! חברה הכי טובה שלי עוזבת מחר לתמיד ! ואמא שלה לא מרשה לה שעכשיו היא תשב אצלי חצי שעה  לפחות ! אני לא אראה אותה לתמיד 
ת-מ-י-ד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יואו איזה אמא בת זונה שתיחנק אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ):
אני מיצטערת אני לא יכולה להמשיך ליכתווב עכשיו !
נכתב על ידי , 28/3/2010 19:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)