לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורי טוקיו הוטל ז'אנר:רומנטיקה,דרמה,קומדייה רומנטית...ועוד.

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

פרק 9 D =


שאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלום D=

והינה אני בנהריה מעדכנת פרק ^.^ אבל איזה שיט .. יש לי חצי פרק מוכן בבית , ואני ברב טיפשותי שחכתי להעביר אותו לחברה שלי שתישלח לי לפה !

טוב לא משנה , הפעם אני לא יאכזב אתכם D:

אגב , עשיתי פוני בובה ^.^ יצא כל כך חממממממממממוד D=

זאת התיסרוקת הראשונה שאני מרוצה מימנה *_* [ כבוווווודדד .... XD ] חח טוב ק3ת חפרתי , אבל אני במחזור מותר לי =P

חח טוב לפרק : ) אה וכבר אמרתי שמצאתי שם לסיפור ?? ^.*

 

פרק 9 | לא לוותר

 

מבטי הפך במהרה לפגוע ומאוכזב "מתוקה שלי אני כל כך היתג....." פרצה אמי ורצה לחבקני . הדפתי אותה מימני במהירות אכזרית "אל תיקראי לי מתוקה שלי ! פתאום את יכולה לקבל אותי כמו שצריך ?! לא לילעוג ולהיתבייש מימני ?! " צעקתי בנימה פגועה "מתוקה שלי אני כל כך מיצ.. " פתחה ליליה בבכי סוער "מיצטערת ?!!!! אז אני לא סולחת !!!!!!!!!!!!! עופי מפה חתיכת זונה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " צעקתי לעברה בזעם לא מעיזה להוציא את הדמעות החוצה , לפתע הרגשתי ידיים חמות עוטפות אותי כסימן הגנה הרגשתי נשימות חמות ליד אוזני ושמעתי את ביל ממלמל בלחישה כל מיני דברי אהבה מתוקים ועודדות "מתוקה שלי אני ... " אמרה בלחישה כמעט מתמוטטת מרב בכי ועצב " עעעעעעעעעעעעעעעופי מפהההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " צרחתי בכל כוחי נותנת לדמעות לצאת ולהישתחרר לאוויר , עקביה של האישה ההולכת לכיוון היציאה תיקתקו במרץ על רצפת הפרקט של ביתי .

"שש .. מלאכית שלי .... שש .. יהיה בסדר .. " ביל ניחם אותי וחיבק אותי חיבוק חזק , חם ואוהב . איתו הרגשתי בטוחה .. הודתי לאלוהים שיש לי אותו ! חולצתו של ביל היתרטבה מדמעות רטובות ומלוחות שלי והוא רק המשיך לילחוש לי וללטף את שיערי ברכות לא מתוארת . אנה וטום עמדו שם בשוק מולחט בעוד לסתם נישמתע עוד לפני שהתחלתי ליבכות מרב רחמים מיד הרגשתי עוד 4 ידיים עוטפות אותי ומושכות אותי לעוד חיבוק חם , כבר אמרתי תודה על זה שיש לי אותם ? ניגבתי את דמעותיי "טוב אני חושבת שאני יעלה למעלה .. " הודתי להם מושכת באפי הסולד מעט "את רוצה שאני יעלה איתך ? " שאל אותי ביל בחיבה "זה בסדר .. " אמרתי ועליתי למעלה סוגרת את דלת חדרי וחדרו של ביל .

היתקלחתי גוף מהר ולבשתי שורט שחור , נעלי אדידס לבנות , גופיה לבנה , וג'קט אדידס שחור עם פסים זהובים . היתאפרתי באיפרון שחור , מסקרה , גלוס ורדרד וצללית זהובה . אספתי את שיערי בגומיה שחורה לקוקו גבוה וירדתי למעטה רעננה יותר "אני הולכת לסופר אין כלום לאכול . מי רוצה לבוא איתי ואחר כך לשופינג ? " שאלתי וביל מיד קם "אני הולך להיתלבש " חייך "סורי מאמי , קבעתי תור במספרה וטומי בא איתי " חייכה אלי אנה "לא נורא , פעם הבאה " אמרתי לה ועליתי למעלה . ראיתי את ביל מוריד הכל ומיתלבש , נשכתי את שפתי וירדתי במהירות למעטה שלא ישים לב שעליתי לשם , ביל ירד לבוש בחולצה שחורה חלקה , ג'ינס רגיל ופשוט , נעלי אדידס שחורות , הרבה צמידים ביד אחת , בשניה כפפת-חצי מרשת . "נגבי תריר " גיחך ונתן לי נשיקה שמשכה אותנו לצרפתית סוערת כשאני צמודה לקיר "אהמ , אהמ " שמעתי את אנה "בונאה אנה זה כמו פורנו בלייב " אמר טום ואני וביל נקבנו בו מבט מפחיד והוטא הישתתק מיד מקובץ על הספה מחזיק בכרית לבנה ורכה . אני וביל חייכנו והמשכנו להיתנשק " לכו כבר !!! " צעקה אנה ואנחנו היתנתקנו אחד מהשני ויצאנו מהבית .

 

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX

 

"וואו זה היה מטיש " אמרתי לביל בדרכינו הביתה "כן הא ? " אמר הולך באטיות כמוני לבית "אאאאאאאאאאאאאנחנו בבית ! " קראתי ולא הייתה תשובה

"טוב כניראה אנחנו לבד היום " הרים ביל את גבותיו , ליקקתי את שפתיי והוא משך אותי לצרפתית סוערת . עת עת נישכבנו על ספת-העור הלבנה לא מיתנתקים . הרגשתי את הז'קט שלי ניפתח וניזרק למעטה , לאחר מיכן גם החולצה ניזרקה מגופי בתשוקה . ליטפתי את שיערו של ביל מורידה לו את החולצה שלו . נגעתי בכל כולו מלטפת את הבטן יורדת לבטן נתחתונה ומעלה את ידי למעלה בהיתגרות שמעתי גיחוך קל מבין שפתיו וגנחתי בשקט . הוא הוריד את חזייתי מיתקשה מעט ליפתוח אותה , הרגשתי זוג ידיים ממששות את החזה שלי מזקרות את פיטמותי והעבירו בכל גופי צמרמורות נעימות . במהרה נישארתי עם תחתונים בלבד ואת ביל עם בוקסר שחור יחיד [=

'סקסי ...' חשבתי לעצמי מגורה מהתמיד ירדתי למעטה בנשיקות חטופות וארוכות מלקקת את ביטנו התחתונה בהיתגרות בעוד חיוך מבצבץ מבין שפתי במשמע הגניחות שהוציא ביל "דיי .. לשחק .. " שמעתי אותו מיתקשה להגיד מרב תשוקה שלחתי את ידי לעבר הבליטה מכניסה אותה מתחת לבוקסר מתחילה להישתולל איתה למעטה מורידה לעט לעט את הבוקסר באיטיות מגרה . שפשפתי את איבר-מינו במהירות עוברת לכיפה , לוחצת ומוחצת אותה , הצמדתי את פי לקצה הזין שלו מלקקת את הכיפה ויורדת לביצים עיוברת על אחת אחת ובלי התראה מוקדמת הכנסתי את כל איברו [ המאוד גדול ! אני חייבת לציין ! ] לפי מרגישה נוזל חמים ושקוף ממלא את חלל פי , בלעתי כמו גדולה ועליתי למעלה לביל בנשיקות וליקוקים מצרפתת אותו מרגישה את תענוגו כאילו חווה אותו "ת .. ת תודה .. " גימגם בעודו מיתנשף |"אני רוצה אותך בתוכי ! " אמרתי בהחלטטיות . הוא נישכב מעליי מנשק אותי ואת צווארי מוצץ ומשאיר סימן אדום [ היקי ] הוא הכניס את קצה איברו בעדינות לתוכי מתחיל לנוע . כך ישבתי לידו מיתנשפת בעוד שנינו גומרים ונהנים מרגישים את העייפות מישתלטת עלינו , נירדמנו .

 

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX

 

למזלי קמתי כשטום ואנה עדיין לא חזרו . החלטתי לעלות להיתקלח . מיליתי לעצמי את האמבט במים חמים , קצף וריחניים .  ניכנסתי באיטיות ונישכבתי בהנאה בתוך האמבטיה נהינת ממגע המים החמים בעורי . פתאום ניזכרתי בהכל ! ההצקות , האונס , אמי , המחלה , הכל ! החלטתי שאין לי שום דבר טוב בחיים האלה ... במהרה מצאתי את עצמי בקרקעית האמבט שומעת במעורפל את ביל קורא בשמי , מים כיסו אותי מכל עבר , לא יכולתי לינשום , נחנקתי .

 

XOXOXOXOXOXOXOXOXXOXOXOXOXXOXOXOXOXOXXOXOXOOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX

 

אוו מתח  ? ^.^

איך המפריד אגב ? D =

טוב יאללה אני זזה לישון מחר אני קמה ב10 בבוקר : )

לילה טוב 3>

נכתב על ידי , 23/4/2010 23:50  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sorry ^.^


אני כל כך מיצטערת שלא היה פרק , אבל הלכתי לאנשיהו , אני יעדכן מנהריה 
קבועים ?
נכתב על ידי , 23/4/2010 08:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,216

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא לוותר || סיפורי ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא לוותר || סיפורי ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)