לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm no different I'm special


אני רק יוליה תנסה לשנות אותי לא תצליח אני נישארת אני תמייד D:

Avatarכינוי:  ~Just'Yulia~

בת: 25

ICQ: 450889243 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

פוסט קטן לפני שאני יוצאת אם כולם חחח D:


טוב אז אני יספר כמה דברים שקראו לי

חנוכה הזה לא התחילה מילחמה למרות שת'אמת קצת רציתי כי עכשיו

אני מוכנה כולם יודעים שתהייה מילחמה ועכשיו אני הכי מוכנה ואין לי עומס

של לימודים וכאלה דברים.

בנוסף השלמתי אם ידיד שלי חחח סוף סוף טוב לרוב הבני אדם זה לא הייה

אכפת אבל הוא הודה שהוא סתם קינא ושבאמת הוא אוהב אותי ... ואני כזאת

סלחנית אז סלחתי לו ושכחנו מי זה לגמרי.

כמו כן אני בעונש מבאס לא יכולה לצאת חייבת לנקות את הבית :( אבל חחח אני

יודעת איך לעשות שהוא קצת יהייה יותר נחמד והעונש מבוטל *טאם טאם* רק אם

אני ינקה בקטנה יום יום חחחח

לבסוף

הכול טוב אצלי הכול בסדר יש לי עכשיו כימעט ורק דברים חיובים לשמחתי חחחח

 

זה הכוול משהייה לי להגיד

שהייה לכם

שבת שלום וחג שמח

אוהבת יוליה X

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 18/12/2009 18:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי זמן לא הייתי פה


בלווג כבר קצצת משעמעם מצאתי לעצמי מלללא דברים בחיים

כשקשה לי יש לי תמיד משהו לעשות שישפר לי את המצב רוח

בקייצווורר החייים שלי בנתייים ישרים כמו קו -_- לממזזלללליי

אז אין לי הרבה מלרששווום ...ס_O הדבר החחדדש שיש ליי

מחחחחחחחחחחחחחחחחשששב חדש בחחחחדדדרררררר

סווווווווף כול כווול סוווף *חחחח* ועוד מעט חווופפש חנוווווככה

ואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

עווומממס ענננ'ק של מיבחניים מחוורבניים ועבודות הגגגשה

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 11/12/2009 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



LOVE


This love you feel all the emotion that I wanted it and is he admits he loves me since I came to school only fate decreed he loves me and I stop him silly!

This love always come in time even you did not ask her

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 5/12/2009 00:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האח הגדול


לדעתי בצדק הדיחו את מעיין

היא לא ראוייה להיות שם היא סתם כזאת שכול דבר שהיא אוומרת יש כזה בלה בלה ביפ ביפ ביפ בלה בלה ביפ

כיאלו זה טטייפפשי אין לה מישפט שלא היו בו לפחות שלוש קללות

מעיין לדעתי לא ראוייה

שמחחה שהיא עפה העוונה הזאת סווועעררת XD

מיכוון שזה פוסט נוסף באותו יום אני לא רושמת "מיכתבים שניכתבו ולא נירשמו"

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 1/12/2009 20:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניתוחים פלסטים


ניתוחים פלסטיים

ת'אמת אני יוותר נגד כי כיאלו צריך להיתגאות בזה שאתה זכר או נקבה או יש לך חזה קטן

וביכלל למה לשנות את המראה שלך ? מה הבעיה איתו המראה שלך מסמל אותך

אם תשנה אותו אתה תהייה פשוט מישהו אחר אז כיאלו למה במה כבר זה יוועיל

אתם לא חוושבים ככה ?

כי לדגומא ראיתם את מייקל ג'קסוון מפחיד וכמה ניתוחים הוא עבבר זה פשוווט פווו

ואני מאווד מכבדת אותו דווקא אבל לדעתי הניתוחים האלה לא שווים

למה לשנוות את המראה ? מה לא בסדר בו ? מה עדיף להיות גאה במישאתה הוא להיות

מישהו אחחר ששינה את עצמה בניתווח מטוופש ? לדעתי עדיף להיוות גאאה במישאתה !

מכתבים שניכתבו אבל לא נירשמו :

לא יוודעת למה זה צץ לי פיתאוום תמיד בסווף כול פסט אני ירשוום

סווג של מכתביים שכתבתי אבל לא הראתי לאפ'אחד כאלה שהיו

לרגעי קושי , בעיות או פשווט שיעמועום S:

אז היינה הראשוון

 1  אכזבתה פגעתה חשבתה שאשכח טעיתה

המילים האלה נישמעות שונה מי משהמשמעות

שלהם אתה אכזבתה פגעתה עשיתה כואב

בלב הכאב הזה לא יעלם לעולם אפילו אם סלחתי

וחיבקתי חייכתי עדין תמיד בלב הכאב חרוט לי

תידע לך שפגיעות ואכזבות תמיד נישארות חרוטות

בלב לא חשווב איזה הם אפילו אם סתם כאלה של רגע

כאלה של צחוק תמיד הבן אדם יזכוור אתם כי פגיעה

ואכזה פשוט ניחרטים בלב מי רוב דימעה קטנה שזלגה

הכול נישאר חרוט חרטיה לעולם לא תימחק היא נישארת ככה

תמיד פשוט חרוט בליבי !

אז הינה השני

2. איפה האהבה שהבטיחו לי

איפה נימצאת ? אל איזה אי בודד היא יושבת

ומכחה לי ? האהבה שפעם איכזבה איפה היא עכשיו

האהבה שפעם פגעה איפה היא עכשיו

מתי היא תיפול ותבואו לפניים

אני רווצה שוב לחזור לדמעות שהוצאיתי

אלייה אפילו שהם כואבות הם שוות הרבה

איפה האהבה הזאת לאן היא נעלמה ?

מכחה לה שתשוב אשב בסבלנות כמו ילדה טוובה

ואכחה ואם תיגמר הסבלוות תמיד יש חדשה

איפה האהבה ?

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 1/12/2009 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,181

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Just'Yulia~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Just'Yulia~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)