לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סיפורי טוקיו-הוטל.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

פרק 5, יש לי נזם D:


מי זוכרת אותי? ^^

אני כ"כ לא בסדר ככה מצידי >< אבל אתן לא מבינו:

א. אין לי מוזה :(

ב.אין לי זמן

ג. יש לי רעיון חדש לסיפור, אז זה מוציא את החשק ;)

 

אבל, יש לי פה סיפור מדהים שאני צריכה לגמור, סו לאצ גואו!!! D:

 

הקשר בין טום לקייט רק נעשה יותר ויותר חזק.

הם היו נפגשים לפחות פעם ביום, הם הרבו לשון אצל אחד השניה, אבל לא היה להם נעים לטום-מביל ולקייט-ממרי, אמא שלה.

טום היה המאושר שבאדם. סוף סוף הוא שינה לעצמו את התדמית, הוא מחזיק מעמד עם בחורה יותר מחודש וחצי!

ויותר מהכל, הוא אוהב את קייט. כן, הוא בטוח בזה! כל מבט שלה, כל חיוך שלה, גורם לו להרגיש טוב. כל נשיקה שלה, כל מגע איתה, עושה לו צמרמורת.

וכך גם קייט, בחיים היא לא הייתה כ"כ בטוחה במשהו כמו שהיא בטוחה באהבה שלה ושל טום.

 

"טום!" נשמע קולו של ביל מאחורי הדלת הסגורה.

טום הרים במהירות את ראשו מהכרית. "תתלבשי." הוא לחש לקייט.

"יש לנו הופעה עוד יומיים, זוכר?"

"שיט." טום סינן, "אממ.. כן כן, בטח שאני זוכר.

קייט גיחכה.

"יופי, אז יש חזרות עוד 45 דק' באולפן, צריך לצאת עוד 5 דק', אתה מוכן?"

"עוד שנייה אני יהיה מו..כן." טום אמר בזמן שלבש מכנסיים.

קייט לבשה חולצה של טום שהיתה נראת עלייה כמו שימלה ושתייהם יצאו מהחדר.

"בוקר טוב." ביל בירך אותם.

"בוקר אור." טום השיב לו. "רוצים קפה?"

"כן בבקשה." ענה ביל.

"אני אשמח לתה." ענתה קייט.

טום הכיו 2 כוסות קפה, לו ולביל, וכוס תה לקייט והתיישב יחד איתם בסלון.

"קייט, תבואי להופעה?"

"כן למה לא? באיזה שעה זה?"

"תבואי איתנו, אני אבוא לאסוף אותך לפני שאני אסע לשם." טום אמר.

"אוקיי, מעולה."

"יש לך רשיון קייט?" ביל שאל.

"לא."

"למה?"

"כי אני לא רוצה." קייט ענתה ובקולה היה אפשר לשמוע שהיא לא רוצה לדבר על זה יותר.

"אולי תביאי גם את חברה שלך להופעה?" טום הציע.

"רעיון נחמד, אני אשאל אותה אם היא רוצה."

"מי? את נסטיה?" ביל שאל, נלהב מעט.

"איך אתה מכיר אותה?" טום שאל.

"אממ.. אני.. אני זוכר אותה מהמסיבה שקייט עשתה לפני 3 שבועות בערך.. אז סתם דיברנו קצת.. היא נורא נחמדה." ביל אמר נבוך.

"אהא.. מה שתגיד." טום ענהבמין ליגלוג.

"טוב יאללה בנים." קייט טפחה על בירכו של טום ונעמדה. "יש לכם חזרות עוד חצי שעה, אתם צריכים לצאת."

"לאן את ממהרת?" טום שאל.

"יש לי סט עוד שעה ואני צריכה להתארגן."

"אוקיי, אז.. יצאנו?" ביל שאל.

"כן יאללה." טום קם, שם את שלושת הכוסות בכיור, לקח את הדברים שלו ומפתחות והם יצאו מהבית.

 

"ביי יפה שלי." טום נתן לקייט נשיקה קטנה על השפתיים והיא יצאה מהאוטו.

"אמא! אני בבית!" קייט אמרה כשנכנסה לביתה.

"באמת תודה, מה את לובשת?" מרי התחילה לצחוק.

"חולצה של טום."

"חחח הזמל שלך זה שכל דבר יפה עלייך." מרי צחקה וחיבקה את קייט.

 

"דיוויד!" טום צעק כשהוא וביל נכנסו לאולפן.

"מה אתה צועק?!" גוסטאב, שהיה מאחוריו, התעצבן. 

"סליחה גוסטאבון, לא ריתי אותך." טום אמר ובילגן לו את השיער. 

"טמבל. מה קורה?"

"הכל אחלה, מה איתך?" ענה ביל.

"בסדר."

"איפה כולם?" שאל טום.

"דיוויד בשרותים וגיאורג עדיין לא הגיע." גוסטאב ענה.

"הווו." טום התפעל בציניות, הוא הלך לחדר הגיטרות ובחר לעצמו גיטרה.

"מה אתה עושה?" דיוויד נכנס בהפתע אל החדר.

"סתם, מנגינות, למה?"

"כי זה נשמע מעניין, לא חשוב, בוא לחדר החזרות-אנחנו מתחילים." דיוויד סיכם והם הלכו לחדר החזרות.

החזרה עברה כמו שצריך, הם עברו על רוב השירים שהם צריכים להופעה.

טום וביל חזרו לביתם, התארגנו ויצאו לכיוון הבית של קייט.

"קייטי, אנחנו מחוץ לבית." טום אמר כשקייט ענתה לטלפון.

"סבבה, אנחנו כבר יוצאות." קייט ענתה וניתקה.

"נסטיה איתה." טום אמר כשהכניס את הפלא' לכיס.

"איך את יודע?" ביל שאל.

"כי היא אמרה אנחנו, לא ידוע לי שיש לקייט פיצול." טום גיחך.

"קול." ביל היה מעט נרגש.

הבנות יצאו מהבית. כל אחת יותר יפה מהשנייה.

טום יצא לקראת קייט. "פ'ששש, איזו כוסית יש לי פה." טום פרס את ידיו לחיבוק.

"תודה." קייט אמרה בחיוך וחיבקה את טום חזרה.

הם נכנסו לאוטו.

"היי." ביל אמר.

"היי." הבנות ענו חזרה.

ביל הסתובב לנסטיה, היא הייתה בדיוק הטעם שלו, הוא חייך אלייה והסתובב חזרה.

"אז.. מה יהיה בהופעה?" קייט שאלה.

"מופע קסמים, לולינית, פילים שהולכים על חבל..." טום אמר.

"מצחיק מאוד טום." קייט גיחכה בזמן שנסטיה נקרע מצחוק.

"את הולכת להופעה של טוקיו הוטל, מה נראלך יהיה שם?" טום ענה.

"לא יודעת, עדיין לא הייתי בהופעה של להקת רוק."

"תמיד יש פעם ראשונה." ביל חייך לקייט.

הם הגיעו למגרש.

"היי!" טום צעק, נהנה לשמוע את ההד של עצמו.

"איזה ילד קטן אתה." קייט חיבקה אותו מאחורה.

"למה? זה כיף." טום צעק שוב והסתובב לקייט.

"קוקוש קטן." קייט גיחכה והצמידה את אפה לאפו של טום.

 

"וואו, ענק פה!" נסטיה הייתה המומה.

"כן, אבל עוד מעט לא יראו מפה כלום." ביל אמר.

"למה? הבמה שלכם כ"כ גדולה?"

"כן, וגם יש מלא מעריצות." ביךל אמר גאה.

הייתה שתיקה.

"נסטיה.. זוכרת במסיבה.. שדיברנו ו.. התנשקנו.." ביל היסס.

"כן?" נסטיה הסתכלה עליו במבט מקווה.

"אז.. אממ.." ביל היה נבוך. "רציתי להגיד לך שנהנתי."

"גם אני." נסטיה אישרה בחיוך.

הם הביטו זה על זו, והצמידו בתשוקה את שפתיו לשפתייה, מתנשקים בלהט.

"בחיים זה לא היה לי עם בחורה." ביל אמר פתאום וחזק לנשק אותה.

"זה טוב?" נסטיה שאלה.

"יותר מיזה." ביל חייך וליטף את שיערה.

 

"הווו, תראי מה קורה שם." טום אמר לקייט אחרי שקלט את ביל ונסטיה מתנשקים.

"אמג! איזה חמודים!" קייט אמרה באושר.

"מה את כ"כ מאושרת?" טום צחק.

"נסטיה היא כמו אחותי, בחיים לא היה לה חבר." קייט אמרה.

"מה? עד עכשיו היא הייתה בתולת שפתיים?" טום היה בשוק.

"לא, היא התנקשה עם משהוא בגלל המשחק 'אמת או חובה' אבל ככה, כן-היא בתולת שפתיים." קייט חייכה.

"היא בתולה?"

"כן. ואני כ"כ מעריכה אותה על זה."

"הא אוקיי, אז הם מתאימים, גם ביל בתול." טום אמר בציחקוק.

"טיפש." קייט צחקה ונשקה לשפתיו.

 

 -אני לא צריכה לספר לכם איך נראת הופעה של טוקיו הוטל נכון?!-

Tumblr_ll942atyme1qde9dro1_500_large

Tumblr_lk9p9nug8h1qjut6lo1_500_large

5356913381_5f21075a1a_z_large

4566314753_44b43a2995_z_large אמפגגגגג *-*

 

 

"וואו! איזו הופעה!" ביל נאנח ונחת על הספה הראשונה שראה.

"כן, לגמרי!" גוסטאב אישר ומזג לעצמו כוס מים.

"הייתם נהדרים!!" קייט קיפצה לעבר טום.

"תודה רבה." טום חייך ונשק לראשה.

"יאללה בנים, מוכנים לויאיפי?" דיוויד שאל.

"מה? אבל ויאיפי אמור להיות לפני הופעה!" ביל התעצבן.

"ויאיפי אמור להיות מתי שאני מחליט!" דיוויד הרים את קולו. "אני מכניס אותן.

"אל תתעצבן בילי." נסטיה ליטפה את גבו.

"עאעאעאעאעאעאעאעאעא טוקיו הוטל!!!" הצרחות הלכו להתקרבו.

הלהקה נעמדה וקייט ונסטיה לקחו 20 צעדים אחורה.

"הנה זה בא." ביל מלמל ופתאום צצו 30 מעריצות הסטריות בצרחות ובכי.

"אמגגגגגגגגגגגגגג ביל!!!" "טווווווווווווווווום!! איי דוט בליב, טווווווווווום!!!" "גיאורג, יו סו סקסי." [אמרה אחת מוזרה.] "גוסטאב, יו סו קיוט!!!"

וכולן קיפצו להן אל הבנים.

"היי." הלהקה הלבישה את החיוך המחייב על הפנים ונסתה להתנהג כרגיל.

"טווווווווווווווווווום!!!" פתאום קפצה על טום מעריצה והתחילה לנשק אותו. טום לא התנגד. "אמג!! טום פאק מי!!" הוא התחילה לבכות ולנשק את טום.

"היי! מה את חושבת שאת עושה?!" קייט התקדמה לטום והפילה את המעריצה ממנו.

"תרגעי!" המעריצה צעקה אלייה.

"אני? חוצפנית אחת!!" קייט צעקה.

"היי היי בנות." טום ניסה להרגיע.

החדר נהיה שקט, כולם עשו מעגל סביב טום, קייט והמעריצה.

"מה היי בנות? הא טום?!" קייט לא הבינה.

"קייט, את יותר מידיי מגזימה." טום אמרה והתחיל ללטף את כתפה.

"את תגע בי." קייט העיפה את ידלו ופיסה לעצמה דרך בין המעריצות.

"אוקיי, אני חושב שזה הספיק לנו להיום, קדימה, כולן לצאת." דיוויד התחיל להוציא את המעריצות.

המעריצה שנישקה את טום הביטה בו ושלחה לו נשיקה באוויר. טום הביט בה במבט נגעל והתחיל לרוץ.

"קייט!!" הוא צעק בכל המגרש, ששוב היה רק וההד נשמע בכל מקום.

"קייט!! בבקשה תעני לי!!" טום המשיך לצעוק.

אך ללא מענה.

 


 

קייט התאבדהההההההה!! מוחעחעחעחע!!!!!!!!

סתם לא. נראלכן?!!!!

איזה מאנייק D: כפרעליו, הכי טום ככה ;)

מממממממממ אהבתן? ^^

 

אני מבטיחה שפרק הבא יעלה בקרוב ולא אחרי 50 שנה, זה באמת היה לא בסדר מצידי.

אוקיי, מקווה שנהנתן.

אני יודעת שהפרק לא היה משו ולר פירטתי, אבל סוף סוף הגענו לקצת אקשן!!

וזו רק ההתחלה מוציא לשון

אז יאללה, אשמח לראות את דעתכן בתגובותתת!!

אוהבת חיבוק של הסוררת 

 

נכתב על ידי סיפורי טוקיו-הוטל. , 15/5/2011 23:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפורי טוקיו-הוטל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפורי טוקיו-הוטל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)