לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  אוּדוּ

בן: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2020

אני חייב להודות שאני קצת מתרגש


הייתי קצת עצוב, וקצת שמחתי לשים את זה מאחוריי.
עברו יותר מ10 שנים מאז שהתחלתי לכתוב בבלוג.

ושאלוהים יסלח לי איזה טינאייג'ר מגעיל הייתי.

לא גאה במיוחד במי שהייתי, אבל אני מעריך את התקופה

בלעדיה לא הייתי מי שאני היום,

בלעדיה לא הייתי מכיר את החברה הכי טובה שלי והשותפה לחיי

אבל הבלוג הזה הוא תיבת שרצים.

החזירו את ישראבלוג, ואני לא יודע אם אני רוצה לגבות את הכל

או למחוק ולא להשאיר זכר.

יש כאן דברים שאני מתבייש בעצמי שאמרתי

על דברים שאני מתבייש בעצמי שעשיתי.

דברים שעוד הולכים איתי,

פוגשים אותי,

כשאני נשאר ער מאוחר מדי בלילה.

יש לי כל כך הרבה מה לומר לאהוד של לפני 10 שנים.

את רוב הדברים האלה אמרתי לאחי הקטן, שעוד מעט מסיים תיכון.

יש לי אפשרות לקבור את העבר הזה מאחוריי, אבל זה חלק ממני.



נכתב על ידי אוּדוּ , 3/6/2020 09:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוּדוּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוּדוּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)