לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שירי אהבה לנערות שאהבתי

Avatarכינוי:  עתליה פריזרי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

זכרונות ממישהי שאהבתי אהבה ארסית


היה לי טוב איתך היום
כשאספתי אותך במכונית שלי
והיה לך ריח של מחטים בשיער
נסענו במכונית על כביש החוף ונישקת לי את הכתף
ואמרת לי שאת רוצה לנסוע למעיין 
אז נסענו ואת נכנסת בין הבמבוקים ומים בשיערך
וגם אני נכנסתי
וחזרנו אלי לדירה ואכלנו אבטיח מתוק
וכשהיה שלוש בבוקר יצאנו לפארק הגדול ועלינו לראש המגדל
ושכבנו שם משקיפות על תל אביב
וליטפת אותי ואני ליטפתי את שפתייך הסדוקות
התנשקנו והיד שלי נגעה בשלך והעברת את ידך בשיערי
וצעקת צעקה שקרעה את האוויר כי היה לך טוב כל כך
ובחמש חזרנו הביתה והתקלחנו והצעתי שנסע לסכר בית זית
בחמש וחצי כבר היינו על כביש תל אביב ירושלים
ושמת את היד שלך על שלי וחייכת אליי והפכת לי את הנשמה.
בשש ורבע הגענו לסכר והשמש התחילה לעלות ונשכבנו על גדות הסכר והסתכלנו אחת על השנייה דקות אחדות 
ואת התקרבת אליי ונצמדנו אחת לשנייה ושרטתי לך את הגב וגבך התקמר
אמרת לי שניכנס לשחות ושתינו התפשטנו ונכנסנו לסכר עירומות
הרגשתי את הגוף שלך ונישקת אותי חזק כמו ילדה קטנה
וריח אורנים עדיין בשיערך
ידעת ששרטת אותי לנצח.
יצאנו מהמים והיית כל כך יפה 
חזרנו לאוטו וברקע שרה רונה קינן
ואת צחקת וכישפת אותי
ונסענו לעין כרם ושם אכלנו ארוחת בוקר
ואז ירדנו ברחוב משובץ אבנים ובסופו מעיין ושם שטפת את פנייך
תפסתי אותך וחיבקת אותי חזק
השעה היתה כבר אחת עשרה בבוקר ונסענו במכונית
צחקנו כל דרך לבית שלך
כשבאת ללכת נעצתי בך את ציפורניי כי לא רציתי שתלכי אף פעם
יצאת מהמכונית ונפרדת ממני בחיוך
כל הדרך הביתה בכיתי את נשמתי
כי ידעתי שזו הפעם האחרונה שניפגש
וזה כאב לי בכל הגוף
נכתב על ידי עתליה פריזרי , 1/7/2015 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,964
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעתליה פריזרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עתליה פריזרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)