לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אורי וסיפורים אחרים..

ערוץ היוטיוב שלי www.youtube.com/yoyo20073

כינוי:  Just_Uri

בן: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2017

לא נרדם


הכי כואב זו ההרגשה הזו לשבת במיטה לבד בשישי בערב ולפרוק תסכול , אני רוצה לדבר ואין לי עם מי .  ואולי לא צריך אולי משהו בי הגיע להסכמה עם עצמו , אני הולך להגיד לה הכל .. שמאז שהיא חזרה למרות שכבר חשבתי שאני חזק אני שוב לא מצליח להרדם , שוב כואבים לי הסיפורים שלה על גברים ארעים שמחפשים בה רק משהו אחד , יושב איתה ומתפוצץ לי הלב עוד שניה לכיוונה , והיא חכמה כמה שהיא טיפשה אינטליגנטית , היא מבינה שאני עדין אוהב , שמוכן לותר על הכל במיוחד המעט כבוד עצמי שנותר בך האגו גם   . אני מזדעזע שהגעתי לתובנה כזו פעם שעברה הפסקתי לדבר איתה רק למענה למרות שאהבתי , הפעם אני מפסיק לדבר איתה רק למעני . לעולם אל תנסו להתכחש לאהבה זה כואב פי מיליון
נכתב על ידי Just_Uri , 4/3/2017 03:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,339

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust_Uri אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just_Uri ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)