לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today is a gift, that's why it's called PRESENT



Avatarכינוי:  Nowhere Girl

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

שנה לבלוג


וואו, עברה שנה.

בכלל לא חשבתי שאני אשרוד בישרא שנה שלמה..

ולפני שנה בכלל לא חשבתי על הרעיון של לפתוח בלוג..

אז אני מניחה שמזל טוב לנו .

 

היום בשיעור מתמטיקה, המורה שאלה מי חסר, והתחילו לזרוק שמות.

שמתי לב שילדה בשם מאי לא הגיעה, ואמרתי את השם של המאי השנייה מהכיתה. זו שתחסר לנצח.

אין לי מושג איך התבלבלתי בין שתיהן, כנראה בגלל שהשם הזה כבר נכנס למוח ולא יוצא, כל מאי שאני שומעת אני ישר נזכרת בה.

רציתי פשוט להרוג את עצמי על המקום. אני לא חושבת שמישהו שמע מלבד שתי החברות שלי שיושבות לידי.

 -

"אעעע נגעתי בו!"

"איך נחזור הבייתה..?"

"תראו, יש ילדים בחוץ!!"

גשם ראשון. היורה..סבבי

כל כך התגעגעתי לריח הזה..מוציא לשון

באמצע שיעור של"ח המורה הרשתה לנו להסתכל מהחלונות על הגשם בגלל שכל כך התלהבנו.

ולמרות שהפסדתי בהתערבות לענת לא היה לי אכפת, הגשם זה בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו אחרי החום של הקיץ וספטמבר.

אני רוצה כבר ללכת לבית ספר ברגל כשיורד גשם, לדרוך על הדשא הרטוב, ללבוש כובע צמר וצעיפים ומעיל וכפפות..

אני כל כך לא אתגעגע לקיץ בזמן הקרוב!

כשאני שומעת שירים מחורף שעבר, זה ממש מעביר בי זכרונות.. כמו התקופה שהייתי מטורפת על הביטלס . תקופה שהייתי רוצה לחזור אליה..

אני צריכה למצוא שירי חורף לשנה הזו.

 

זה היה פוסט עידכון מצב כזה.

יש לנו עכשיו עד ינואר המון מבחנים ובחנים, כמעט כל יומיים.

ואח"כ התעודות וההרשמות המלחיצות האלה לתיכון אוף

אני בנתיים מנסה להשאר רגועה בנוגע לזה..

אני ממשיכה עם הפעולות הרגילות שלי- טניס, הרקדה, שחייה.. אבל כבר בקושי יש לי זמן להיות עם חברים מלבד זמן בית ספר בגלל כל העומס..

 

אני לא יודעת מתי ייצא לי לכתוב פוסט בפעם הבאה בגלל חוסר הזמן הזה, אבל אני כן נכנסת אליו כל כמה ימים ומחזירה תגובות, ככה שאני עדיין פה להשאיר סימן חיים קול

אוקטובר נעים שיהיה לכם ;)

ויום הולדת שמח גם לו, שם למעלה.


ג'ון לנון- 1940-1980

 -עריכה-

שיניתי את התמונה הראשית.

ג'ון כזה סקסי *-*

 

נכתב על ידי Nowhere Girl , 8/10/2010 17:32  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,365
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNowhere Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nowhere Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)