לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2009

פוסט ראשון פריצה XP


והנה זה הגיע הפוסט הראשון של חן

או ליתר דיוק של רבקה שפרצה לחן חח...

אז אני ונטשה הכרחנו (אין לי שמץ של מושג איך כותבים את המילה הדיבילית הזאת) את חן לפתוח בלוג :)

למרות שלא כל כך רצתה , פתחתי לה אני...

עיצבתי לה עיצוב במשך שעות, הכנתי אותה נפשית לזה.. בואו נגיד כך... ההיתי המאמנת האישית שלה XP

ועכשיו הגיע הרגע שאני ידבר על חן:
חן היא ילדה חמודה, מצחיקה, מוזרה, משוגעת ועוד הרבה אחרים.
היא אוהבת לבלות, לשחק, והרבה לדבר!!!!
היא אוהבת להדביק את כולנו במשוגעות שלה...
היא ילדה שהפך לה הראש לדבראחר.... ע"י מישהי חחח

בואו נסכם כך:
 שהיא ילדה(אם לא חיזר) חמודה, מצחיקה, עם עיניים ואף ושיער משוגע.
ואני אוהבת אותה המון המונים
(קרדיט לנטשה על חצי משפט חח)


אז רבקה הייתה פה, ותשמח לבקר שנית XP

נ.ב
אני מתחננת מכם, תגידו מה אתם חושבים על העיצוב ??

נכתב על ידי , 31/10/2009 11:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן זאת אני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן זאת אני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)