לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

אכזבה :/


אוי כמה אכזבה אני יכולה לקבל מחברה כול כך טובה?! אפילו החברה הכי טובה ניראלי :O

היא כול כך אכזבה אותי שזה לא להאמין!

אוקי אני ממש התאכזבתי ממנה ש-אני מספרת לה הכול אני בחיים לא ניפתחתי ככה לאף אחד!!!!

בקיצור אז ואתה ילדה ממממממממממממממממממש פגעה בי וגם כמה פעמים עם אותו נושא! כאילו היה איזה פעם אחת שלאחר שהדבר קרה אז ניפגשנו כאילו אני ועוד חברה טובה שלה,ואז החברה המדהימה הזאת היסתודדדה עם חברה שלה על הנושא שאני בכלל לא ידעתי,וביקשתי ממנה לספר לי והיא לא סיפרה! אז אני ממש נעלבתי והיה לי קשה לחזור לדבר איתה באותו ערב.... אבל עזבתי את זה..

בקיצור היום זאת הפעם השלישית שאני דיברתי איתה על זה,והיא כזה אמרה שזה משהו קטן ולא חשוב,ואני ממש נעלבתי וחשבתי לעצמי אם זה משהו קטן אחרי שאני אעלב היא בטוח תספר לי כי זה כזה לא נעיםשחברה כועסת איתך ורבה איתך..

בקיצור לאחר מכן היא עוד מעזה להגיד לי שיש דברים שאני לא צריכה לדעת! וזה ממש פגע בי! כי כול הקטע זה שאני דיברתי איתה על דברים שכאילו הכי קשה להאמין! פשוט נפתחתי אליה,היא יודעת הכול כמעט על החיים שלי אבל אני בקושי יודעת שליש! איזה שליש בקושי שמינית! בקיצור כלום!

אני ממש ציפיתי שהיא תספר לי כי היא אומרת שזה משהו קטן והכול אבל היא לא מספרת לי זה מזה מטומטם!

אני עשיי גם קטע כאילו שכזה כעסתי עליה והיא יודעת שכעסתי עליה אבל היא בחרה להיתעלם ולא לספר,אז נטשה אני שואלת אם זה כזה קטן למה את לא מספרת לי?! אה?!

אני פשוט חשבתי שאם היא חברה כול כך טובה גם מצידי וגם מצדה והיא כן רוצה שאנחנו כאילו ניהיה חברות טובות אז למה היא עושה לי את זה!

אני יודעת שאני לא רשמתי מה היא לא סיפרה לי-זה כי זה נושא קצת סודי :O אבל אני יודעת שאני כן הייתי מספרת לה ובגלל זה האכזבה גדולה יותר! ובהרבה

 

נכתב על ידי , 3/1/2010 21:10  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן זאת אני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן זאת אני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)