לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

מצב רוח משתנה :/


 

יואו אני עכשיו מרגישה בהכי חרא מצב רוח-פתאום אני קולטת שכמה מילים בודדות יכולות לשנות את המצב רוח! זה פשוט נורא!

אבל הכי חרא זה שכול הסובבים אותך כועסים עליך ;(

 

אני כול כך אוהבת את חברה שלי אבל ממממממממממממממממממממממממממממש! ולפעמים היא פשוט מתנהגת כול כך מגעיל שזה כבר עצוב :( אבל באמת נורא עצוב :( עצוב ומדכא!

 

כול פעם הילדה הזאת צורבת לי ומכאיבה לי בלב מחדש :( פשוט משנה לי את המצב רוח מהפפי ל-וורי וורי סאד.

אותה ילדה פוגעת בי על ימין ועל שמאל..

 

טוב יאללה שינוי למצב שמח :P יואו אני לא יודעת מה יש לי אני כול שנייה מחליפה מצב רוח כמו אישה בהריון פתאום ניזכרת במשהו שמח וזהו הכול טוב ויפה

 

אתמול הייתי בקניון בהרצליה עם החברה והיה ממש נחמד פגשתי שם ילדה אחת שלא ראיתי הרבה זמן ות'אמת דיי שנאתי אותה אבל עבר לי כזה :/ שנאתי אותה לפי הסיפורים אבל היום יצא לי לחשוב הרבה והגעתי למסקנה שזאת לא סיבה מספיק טובה כדי לשנוא מישהו..

טוב אני מתה כבר לנסוע לדיזינגוף אם הילדה הז\את תחליט שהיא כבר לא שונאת אותי ואזד אוכל לקנות מתנה לאח שלי שיש לו יומולדת שתאריך 5.2 אני מזה אוהבת אותו.. הוא מזה נחמד :P

קיצר היום עשיתי מזה בלאגן חיטטתי במגירות שלי וזה ואצאתי שםתמונות שלי עם ילדים שאני עכשיו לומדת איתם בחטיבה למדתי איתם בגנון כשהייתי קטנה וחמודה ועכשיו אני עוש פעם לומדת..

התחלתי היום גםם לכתוב עוד פעם יומן התחלתי ליקרוא מה כתבתי ופעם אחרונה שכתבתי היה ב16.10.2007 זה מזה מזמן... אני מזה שמחה שרשמתי זה מזכיר לי זיכרונות שהיו-אז החלטתי שאניר וצה עוד פעם לרשוםו כשאני היהי גדולה אני אקרא את היומן והזכר :P

היום היה לי מיקרה מזה מפגר עם ילד אחד בחטיבה הוא התחיל לחפור לי אחרי זה שהוא הגיב על תמונה קיצר הוא מזה חפר לי על זה שיהי לו גשר וכאלה יואוא הוא מזה משעמם זה היה נורא!

אני מחכה כבר לפורים לחופש :P אבל מצד שני אני לא רוצה שהזמן יעבור כי טוב לי איפה שאני :P

אני מקווה מחר לקום עם אנרגיות חיוביות :)-אני כול כך שונאת את יום ראשון!

בס"כ אני אוהתב את העולם הזה.. הוא נחמד ביותר ולפעמים יכול להיות בו ממש טוב.. אבל רק לפעמים :/

 

הגעתי למסקנה שככול שמבגרים ככה הבעיות נעשות קשות יותר אבל בהבדל רציני!

יש לי מלא תובנות מדהימות בזמן האחרון! :P

 

נכתב על ידי , 30/1/2010 23:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן זאת אני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן זאת אני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)