לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

2 שאלונים


שאלון מס' 1
אין לי כוח ממש לספר רגשות וכאלה ולכן אני אענה על 2 שאלונים,פעם הבאה יהיה רגשות :)
 
שעת ההתחלה : 19:34

שם : חן :)

תאריך לידה : 16.10.95

מזל : מאזניים

מין : נקבה

צבע עיניים : חום דבש

מידת נעליים : 39-38

מיקום : פ"ת

איפה נולדת : תל השומר

נכשלת במקצוע : כן :(

חבר/חברה : אין

כמה זמן אתם ביחד : אין!!

מה את לובשת עכשיו : חולצה קצרה+ג'קט +מכנס טריקו

התאהבת פעם במורה ? : לא

מעשנת ? : לא!!

שותה ? : לא

צבע אהוב : כחול

חיות אהובות : כלבים בעיקר

מי החברות הכי טובות שלך ? : נטלי :P,הגר ורבקה

עם מי את מדברת הכי הרבה בטלפון ? נטלי ניראלי

אינטרנט הרבה ? יותר מידיXD

ביישנית ? כשצריך

יש לך חיים : כן, מלאים באושר ושמחה

עד כמה אתה בוטח באנשים ?לא במיוחד! :(

שיקרת לחברים הכי טובים שלך ?לא,וגם אם כן אז רק שקרים לבנים.

יש לך סודות שאנשים יתפלאו לגלות ? :כן,ניראלי

תעשי צניחה חופשית ? : כן :P זה נישמע מזה כיף

אוהבת לרקוד : כן,נחמד כזה

היית בח"ול : יאפ :)

סילקו אותך מביצפר ? : לאO_O

השעו אותך ? : לא

היית רוצה לגור במקום אחר ? לא ניראלי טוב לי איפה שאני :P

את מפונקת ? :קצת

שתייה מועדפת ? : אמממממ... קולה?

שותה מים ? : חחח כן...?O_O

באיזו משחת שיניים את משתמשת ? קולגייט

מה את לובשות הכי הרבה ?: בגדים תחתונים :O

פירסינגים : אין

קעקועים ? : אין

אוהבת להצטלם ? : לפעמים

את שזופה? קצת.

מתעצבנת בקלות ?כן!.

התחלת שמועה על מישהו ? : כן

יש לך קו טלפון משלך ? : כן?

אחים ואחיות ? : אחד גדול

מסתדרת עם אמאבא ? : אמא לא ממש אבא כן..

מסתדרת עם האחים ? : כשהוא היה בבית אז ממש לא,אבל עכשיו הוא בצבא

איך את מוציאה כעס ? לא מוציאה,סתם רבה עם כולם

ברחת פעם מהבית ? כן

מה היית רוצה ? שיער אחר...

מה הפרחים המועדפים עליך ?אין העדפה

איך נראית האקס/ית שלך ?שמנמן כזה,חמוד..

את חצופה ? כן, כשצריך.

קיץ או חורף ? חורף*-*

את נהנת להתלכך ?: לא:S

איך הפופיק שלך ? : פופיק סקסי ביותר :)

מה מספר המזל שלך ? 24

איך השיער שלך נראה עכשיו ?עם פוני פזור

איך את ניראת : ? רגיל. כמו כל יום בבצפר

תצאי עם מישהו צעיר יותר ? : לא בהבדל משמעותי..

צאי עם מישהו מבוגר יותר ? : כן

היו לך הפרעות אכילה ? : לא

למי את דומה יותר - אבא או אמא ? : Tאמא

בוכה הרבה ? : דיהרבה

רומנטית ? לפעמים :O

מתי הפעם האחרונה שהקאת ? : לפני איזה שבוע,שבועים שהיה לי וירוס :S

מחשוף ? נחמד כזה לפעמים..:P

מה הצבע תחתונים שלך ? : אפור כזה עם פו הדוב :P,חח חברות הביאו לי אותו..

איזה תכשיטים יש עלייך עכשיו ? : 2 טבעות  עגילים

איך את מרגישה עכשיו ? : עייפה

מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה ? : אממ...

עם מה את ישננה ? : עם בובי :P

האם הפיצו עלייך שמועה ? : כן :(

בשביל 2 מיליון דולר תדגמני לפלייבוי ? תלוי כמה נואשת אני יהיה בשביל  כסף!

מה עשית היום ? : סתם בית ספר,מורה פרטית באנגלית,טלוויזיה..

קור או חום ? : קור *-*

לישון או לקום ? : לישוןןן !

חוף או הרים ? חוף!

קרמבו או שוקו ? שוקו

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר: ? מסתכלת על השעון

מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נירדמת ? חושבתעל כל היום ועל כול מה שחוויתי

את מי היית לוקח לאי בודד ? חברת,אוכל,מחשב..

אם היית חייה איזה חייה היית ? לא יודעת

איזה שפות את מדברת ? עברית,אנגלית,.

בן-אדם של לילה או יום ? לילה

רגישה לדיגדוגים ? לא ממש,רק ברגלים XDD

מה היום הכי גרוע בחיים שלך ? ברגע זה אני לא זוכרת

מה היום הכי טוב בחיים שלך ? אני לא זוכרת :O

מה הדבר הכי חשוב לך ? משפחה, חברים,

על מה את חושב לפני שאתה הולך לישון ? לא הייתה שאלה כזו כבר?

ממה את הכי פוחדת ? ממ..

מקום האהוב לחופשה ? סאן פרניסיקו בגלל המשפחה!

טעם גלידה אהוב ? שוקולד פיצפוצים,ריבת חלב

ממתק אהוב ? שוקולדים *-*

חג ? פורים?

תוכנית אהובה בטלויזיה ? כמעט מלאכים,צחוק מעבודה,פלוריסינטה..

מילה אהובה ? קרימינלי מפוקפק ,סמתוחה:)

הייתה לך שיחה רצינית ? כן

חיבקת מישהו? כן

גרמת למישהו לצחוק ?כן

הרגשת טיפשה ? כן

דיברת עם מישהו שאתה אוהב ? כן

התגעגעת למישהו? כן

נזרקת ע"י מישהו ? כן

מישהו בגד בך ? לא

נשארת בבית ביום שישי בערב כי התחשק לך ? כן

היית מאוהב? לא :(

ראית את מגדל אייפל ? לא

עישנת מריחואנה ? לא

שיחקת מונופול ? בטטח,מי לא שיחק?

נישקת מישהו ? כן

עשית אמבטיית קצף ? כן

רכבת על פיל ? לא

נישארת ערה כל הלילה ? כן

זרקת מישהו ואחרי זה התחרטת ? לא

יצאת עם יותר מ-1 בו זמנית ? לא

פגשת סלבריטי ? כן

עברת על החוק וניתפסת ? לא

נרדמת בשיעור ? כןXD

מה השעה?19:49
 
שאלון שני-החבר המושלם- P:
 

ביישן?ממ באמצע. לא ביישן אבל גם לא לא ביישן.שידבר איתי על דברים רלוונטים כאלה,לא כול מיני דברים שאני לא רוצה לשמוע :O

 בעל חוש הומור?ברור!=]

 מנומס?כן,אבל לא יותר מידי

 קנאי?קצת(:

רומנטי? כן :P

חרמן? ממש ממש ממש ממש ממש לא!-הכי לא שקיים בכול העולם!!!!!!!!

שקרן?למה שהחבר המושלם יהיה שקרן? ולא. ממש ממש לא.

עדין? חח כן מומלץ =]

ג'נטלמן? כן ג'נטלמן זה תמיד טוב :)

חברותי? כן.

שיהיו לו חברים? כן

פחדן? שיפחד לאבד אותי (;

חכם? כן

סולח ושוכח? כן=]

ערס? לא.

פריק? לא

אימו? לא

פאנקיסט? לא.

ראפר? לא.

 שיער שחור? בסדר לא משנה לי כול כך צבע השיער..

שיער חום? כנ''ל

שיער בלונדיני? כנ''ל

שיער שטני? כנ''ל

שיער ג'ינג'י?לא הכי כדי אבל לא משנה במיוחד

עיניים ירוקות? כן(: עינים ירוקות זה הפיבוריט שלי :P

עיניים כחולות/תכולות? גם נחמד:)

עיניים חומות? לא ממש משנה לי..

עיניים שחורות? לא ממש משנה..

עיניים אפורות? טוב?

עיניים בצבע אחר? חח איזה? סגול?XD

מתלבש בלבוש רחוב? לא

מתלבש בצבע שחור? לא ממש,אבל בסדר שיהיה

מתלבש בצבעים עליזים? חח לאXD

מתלבש כמו דוגמן מקטולוג אופנה? לא ממש משנה לי..

עונד תכשיטים?לא.

פירסינגים?לא יותר מדי

קעקועים?מומלץ שלא,אבל גם אם כן אז קטן כזה..

משקפיים?לא!!

גשר בשיניים?לא

שמן?לא יותר מדי

אנורקס? לא!

שרירי?אין לי בעיה עם זה :P

גבוה? כן

נמוך? לא, וגם אם כן אז לא בהרבה

מחייך?כן! חיוך יפה כזה.חיוך זה דבר נחמד ויפה :)

 מדבר הרבה?לא יותר מדי

צוחק?חח ברור! למה לא?אני אוהבת שצוחקים זה ניחמד

מצחיק אותך?כן,המון! כמה שיותר!

מתקשר אלייך כדי להגיד היי? היי+כמה שהוא אוהב אותי.

מדגדג אותך?כן :)

מחבק אותך? חיבוק גדול וחםO: ואוהב! אחד כזה שאני ארצה שיימשך לתמיד*___*

מנשק אותך?חח ברור! אבל המוווון !! 1315153453431 פעמים ביום מינימום!;)

 הוא זה שמתחיל את השיחה? לפעמים..

 

 
נכתב על ידי , 10/12/2009 19:33  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן זאת אני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן זאת אני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)