לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

שאלון+מה נישתנה


מצטערת שניזכרתי להגיב אחרי 20 מיליון שנה אבל לא יצא לי ממש :O

______________________________________________________________________________________
-במבה או שוקולד ?

אני ממש אוהבת את שניהם אבל אני מעדיפה את השוקולד במעט :P

-שוקולד רגיל או מריר ?
שוקולד מריר :) יותר טעים

-חתול או כלב ?
כלב עדיף.. ברור! אבל גם חתולים התחלתי לחבב ♥

-אתר או בלוג ?
בלוג...

-ספר או סרט ?
סרט,אני לא אוהבת לקרוא כ"כ :O

_______________________________

 

אוקי אז אני מרגישה מזה נחמד :) מכירים את זה שיש עליות ומורדות אז עכשיו אני ממש בעליה :P

בפסח היה ממש נחמד היינו עם המשפחה והיה ממש מצחיק :O חוץ מהקטעים הקרימינלים של המשפחה שלי :O

הם מדברים דברים קצת שגורמים לי להיות נבוכה.

קיצר עכשיו חופשת פסח :P ואיך יכול להיות רע בחופש?! הכול מצויון וטוב :) ופצצתי.

בחופש יצא לי מלא להיות עם נטשה ♥ והיה כיף שכזה :)

אני קצת כמו סתומה לא עשיתי את כול העבודות שלי ועכשיו ניזכרתי מאוחר מדי :/ יש לי עבודת הגשה על ספר. והספר בכלל לא קיים בביתי. כאילו הוא רק בבי"ס אז ביקשתי מחברה אחרת טובה (רבקוש)♥ כחלחלונת קטנה ;)

היה לי מזה פצצתי בחופש :P

יצא לי להיות בים :) אבל ממש קצת,רציתי ללכת עוד כמה פעמים אבללא יצא.. כי לא הרשו לחברה שלי... וממש כעסו עליה

עשיתי על האש. היה קטע מזה צחיק ,אנחנו אשכרה היינו חבורת הסתומים רצינו ללכת לעשות על האש. ואנחנו(נטלי,שיר,עדי,שרין,דנה,אורי,ירדן ואני) קיצר אנחנו ניסינו להדליק את האש במשך פאקינג שעתייייייייייייייייייים :O זה מזה המון בסופו של דבר החבר של האמא שלי אורי הדליק לנו את המנגל.

קיצר בים גם היה נחמד. היינו עם חבורת בנים כאלה בני 16 והיה נחמד איתם..

מי שנהנת באמת זאת הייתה נטלי :O היא דיברה שם מאוד מקרוב עם אחד הילדים.! והם היו בצד אז אני הייתי תקועה בין חבורת הבנים. והם היו מזה קורעים. :O היה נחמד חבל רק על הצעקות שנטשה קיבלה בבית....

אוףףףףף אני מזה לא רוצה לחזור לבי"ס וצריך לחזור עוד יומים איזה באסה :/ חוזרים על יום מזה מבאס תחת!

כול היום והלילה שלי התהפכו בגלל החופש.

שיואו יש לי אמא מזה מלחיצה,יש לה מחשבות מזה רעות בקשר אלי,היא חושדת בכול דבר שקשור אלי! זה מלחיץ קצת עם חברות..

 

נטלי היה ממש נחמד כשישנת אצלי. גיליתי מלא דברים עליך :O♥♥♥

נכתב על ידי , 5/4/2010 05:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן זאת אני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן זאת אני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)