לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

מאוהבת &#9829;


יואו אני מאוהבת!:]''O     

 

(XDD ,זה ניסיון כושל של סמיליי מירר)

חח סתם,ת'אמת אני לא מאוהבת סתם דלוקה! :O

אוף למה תמיד אני נידלקת על הבנאדם הלא מתאים?!

אני ממש הייתי רוצה להיות איתו :/ אבל זה בלתי אפשרי

למה החיים כאלה?! אי אפשר פעם אחת לחבב מישהו נורמלי שמשהו יכול לצאת מזה :(

אני רוצה אותו!כול כך כול כך רוצה! אבל גם אם הוא ירצה אותי זה פשוט לא יקרה!זה לא יכול לקרות!אסור שזה יקרה :'(

מקווה שיעבור לי מהר,כי אני ממש נואשת כלפיו! ממש לא באלי את זה!

שונאת להידלק על הבנאדם הכי לא מתאים

מקווה לפחות ששנה הבאה יבוא חבר חדש :P מישהו חדש לחיי ♥♥

____________________________________________

 

אוף אני יכולה לצפות את החברות שלי עם חלק מחברותי פשוט קורסת :/ שנה הבאה תיכון ואני לא יהיה כמעט עם אפ'חד באותו בי"ס

אני לא רוצה ללכת לתיכון חדש ,למה צריך את זה!? מעשה כול כך טיפשי מה הבעיות שהיינו עוברים מהיסודי לתיכון? שהיינו לוומדים ביסודי עד כיתה ח' ואז התיכון היה מתחיל מכיתה ט' עד יב' למה לעשות סמתוחה בין 3 בתי ספר..?!

_____________________________________________

 

לא אוהתב את גיל הביניים הזה! גיל מעצבן!

גיל של חקירות,אבל עדין אסור, לא כדי! גיל מבלבל ביותר!גיל של ריבים :/,של סקרנות,לדעת,לנסות...

אני רוצה לחזור לי לתומי ליסודי כול כך אהבתי להגיע לשם,לראות את החברות,ללכת איתן ,לשוחח,היינו עושות שטויות חח אני זוכרת

שכול דבר שהייתי עושה ביסודי היה נירא לי כול כך גדול וחשוב,ובעצם זה היה כול כך דבילי :P

ההינו כול כך תמימות וחמודות! אני רוצה את זה חזרה,לא רוצה את הבעיות שיש עכשיו,הדילמות,,הלימודים,

הילדים בגיל שלנו פשוט רעים ומגעילים!אין דברים כאלה! יש מחשבות שבאות עם הגיל,לא חשבתי על זה אפ'עם עד החטיבה.

אני הפסדתי כמעט את כול חברותי מהיסודי משעברתי לתיכון אנשים משתנים ופשוט זה כבר לא מתאים וחבל :O הן היו חברות ממש טובות בעיקר חברת הילדות שלי נופר!כול כך אהבתי אותה :)היחסים בינינו היו ממש טובים ♥.

 

הדבר היחיד הטוב שיצא לי מהחטיבה זה שהכרתי את נטשה (נטלי) היא ילדה מקסימה באמת באמת שמקסימה!ואני מתה עליה! היא התנהגה אלי בדרך שאף חברה קודמת לא התייחסה אלי,היא יוצאת דופן מיוחד במינה!♥♥♥היא לימדה אותי מזה חברות אמיתית,מהלב,מהנשמה,מזה לתת!מה צריך לעשות במצבים מסוימים:בקיצור איך להיות חברה אמיתית. אני יודעת שכמה פעמים אכזבתי אותה בעבר,ומזה למדתי לקח,לאחרונה היא כבר לא מגדירה אותנו כחברות טובות,עד שלמדתי כול מיני דברים על חברות נימאס לה מהחברות שלנו או משהו כזה,

היא מתרחקת והולכת ממני ,כול הזמן כועסת עלי,פגועה ממני,קוראת לי בשמות גנאי,צוחקת עלי יורדת עלי וכו"

עד שהתחלתי ממש לאהוב אותה,ולהעריך אותה בטור חברה טובה היא משבשבת הכול :/

חבל שזה ככה,שזה המצב ושזה מה שהיא מרגישה

אין לי כול כך מה לעשות בעיניין,אני רוצה שהקשר לחזור להיות טוב כמו שהיה בהתחלה,שתתחיל לאהוב אותי חזרה אבל זה כבר לא תלוי בי..

נטשה אני מתה עליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

___________________________________________________________

עוד מעט הקיץ כאן,ותאמץתמממממממממש לא באלי!

אני כבר מעכשיו אומרת שאני שונאת את הקיץ-מה אני אגיד כשיגיע הזמן?!

אני פשוט שונאת כול כך את החרקים,היתושים,החום,השרב,הזיעה,הריחות שבאוויר,

ועכשיו גם נוסף עוד עיניין של השעוות-אני תמיד הייתי עושה שעווה והכול היה טוב ומושלם,הייתי אצל רופאת עור היום והיא אמרה לי שאסור לי יותר לעשות שעווה ושאני צריכה לעבור לגילוח :/ בגלל שהרגלים שלי ניהיו רגישות אנערף משהו על הורמונים..

שונאת כול כך גילוח,צריך לגלח כול יום אם אני רוצה ללכת אם מכנס קצר,זה צומח קוצני,מהר :/ שונאת גילוח!

לא יכלו להמציא מכשיר לא כואב שמוריד את השיער לפרק זמןן מסוים לגיל שלנו?! :O מה קשה להם?! למה אנחנו בכלל צריכות את השיער!? לא יכלו לעשות שכול הבנות יהיו חלקות בכול מקום חוץ מהראש,הגבות והריסים?!

בקיצור אני ממש לא רוצה להתחיל עם עיניין הגילוח,אני אוהבת שעווה! (L) ♥♥ היא ממושכת,לזמן ארוך,וחלקה..

אוף למה אני רגישה אליה :(

 ( והינה אני חוזרת לרעיון המרכזי..) למרות כול החסרונות אני אוהבת את הקיץ מ-3 סיבות :1.ים/ברכה 2.פירות הכי טעימים בעולם! 3.חופשששששששששששש גדולללללללל :)

אני מתה שיגיע כבר החופש,אני אטוס לארה"ב לראות משפחה ולהנות :)

טוב בקיצרו ניראלי חפשרתי מספיק על 4 הנושאים :O

רבקה הייתי חייבת להזכיר גם אותך אז ♥♥ :P

מוזמנים להגיב!

 

 

 

נכתב על ידי , 6/5/2010 19:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן זאת אני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן זאת אני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)