לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Special Dreams


כינוי:  kimchi

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013


חזרתי???? כנראה שחזרתי..........................


החלטתי לחזור ולכתוב פה מידי פעם עד שארגיש שטוב לי מספיק כדי לא לעשות את זה.

פרשתי מהשנת שירות.

אני עדיין אוכלת על עצמי סרטים שנכשלתי אבל הבנתי שבאמת ובתמים לא התחברת לרוב האספקטים של השנה הזאת...


מזמן לא נתתי לעצמי להיכנס לדיכאון כזה... יכול להיות שהרסתי לעצמי חברות וגם עשיתי מעצמי צחוק. למדתי תלקח!

אבל אני מרגישה ריקה ולא מבינה למה...לא עשיתי שום דבר אסור ואני מרגישה ששום דבר לא אמיתי..

כאילו שאני תקועה וזה כל מה שאני יכולה להיות, תקועה.

שום דבר לא זז.

אני שוב לא יודעת מה הציפיות והחלומות שלי ואני אפילו לא מעיזה לומר תוכניות.

גם פנטזיות כבר קשה לדמיין, אז מה אני רוצה לעזאזל?!



אני אוהב אותך 

ואת יודעת שאני אוהב אותך 

אם את שומעת אז אני אוהב אותך 

אם את שומעת אותי...


אהבנו.

נכתב על ידי kimchi , 13/5/2013 01:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkimchi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kimchi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)