לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Book of Secrets


"כל משורר גדול כולל בשירתו את העולם כולו באופן המיוחד רק לו." [פייר עמנואל]

Avatarכינוי: 

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

חלום.


והילדה נופלת לתהום,
שום דבר לא יעצור
את הצעקה שפורצת מגרונה.
והיא נופלת,
והרוח מצליפה בה,
עד שדמה האדום נוזל.
והיא נופלת לתהום,
והתהום כאיו מתרחק ממנה,
זה נראה שהכל טוב,
היא לא תפגע בקצה,
היא אפילו לא תגיע אליו,
אבל היא בקצה,
איך זה?
היא פוקחת את עיניה,
אור צהוב בוער,
אור לבן מסביבה,
היא מתה?
לא,היא רק התעוררה.

ישן מידיי,פירסמתי את זה גם בפייסבוק פעם וזכיתי לתגובות חיוביות:)
נכתב על ידי , 1/11/2009 16:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זמן.


הזמן,
כמו גוף נידך
דוהה וגווע
מאבד את הזוהר.
הזמן נתקע,
נשימה אחת
טיפת דם בודדה
דמעות,צער,אבדה.
הזמן נעצר,
הגוף נדם,בודד.
לא חי,מת.
הצבע אזל,
נשימה אחרונה.
נגמר.
הזמן,תולה אותך באיטיות רבה.
הזמן,
נעלם.
רק בשביל הרגעים המאושרים בחיים,שווה לאבד את הזמן.

כתבתי את השיר הזה בשנה שעברה בתקופה של תסכול ובדידות ועכשיו כשאני מסתכלת על זה...הייתי טיפשה שהייתי לבד למרות שכל בנאדם רוצה להיות לבד לפעמים אבל אני פשוט התרחקתי ונהייתי אדישה,השנה התבגרתי ואני מקווה להמשיך להתבגר.
נכתב על ידי , 1/11/2009 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנינו שבורים.


אני בחוץ,
מחכה לשמש,
עם עיני הפקוחות
ראיתי עולמות נהרסים,
תאמר לי למה,
למה זה ככה,
למה הלכת,
ידייך הגנו עליי,
עיניך שבתו אותי,
שנינו שבורים,
קורסים תחת ערימת שקרים,
מסתירים את עניינו מהצער,
כי שנינו שבורים.

אין מילים,אחד השירים האהובים עליי.
נכתב על ידי , 1/11/2009 15:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם יכולתי.


אם יכולתי,
הייתי שמה את
עצמי לצידך,
האם תאהב את זה?
ולא אכפת לי,
אם תשמור זאת
בתור אהבתך האחרונה,
האם תאהב את זה?
משהו מפריע לדרכי,
אז ספר לי,
איך זה אמור להיות?

חודש נובמבר התחיל,איתו יבואו שאר השירים ממחברת השירים שלי וגם היומולדת שלי מתקרב,14,סוף סוף הגיל המיוחל:)
כרגע אני יושבת בבית חולה בדלקת גרון אז החלטתי למה לא לפרסם את הכל וזהו?צפו לעוד;)
נכתב על ידי , 1/11/2009 15:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





97
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA Child In White אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A Child In White ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)