לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2012

ולדימיר ולדימירוביץ' לך הביתה!


אחד הקטעים הכי פאתטיים בכל העניין עם אנסטסיה מיכאלי וההומואים היה כשאיזה בדחן בשם יוסי וידר או משהו כזה, התקשר אליה, חיקה את שמעון פרס, וניסה לסחוט ממנה התנצלות. מה שהיה ממש פאתטי הוא שכל מה שהגברת יכולה לחשוב עליו היה שהיא רוצה לפגוש את פוטין, שמגיע לבקר בארץ היום. היא אשכרה נשמעה כמו בת 15 (יש לי אחת כזו בבית) ששמעה שג'סטין ביבר מגיע. 


אז ככה. האדון הנחמד המבקר אותנו היום, שכל כך עושה את זה לאנסטסיה, הוא נציג של כל מה שפחות או יותר רע ואכזר בעולמנו כיום. ברית המועצות בלי קומוניזם, רק עם הדיכוי של החירויות, שיטת משטר פופוליסטית שמתבססת בסופו של דבר על זיוף בחירות, דיכוי האופוזיציה ורצח עיתונאים, מדיניות גלובלית אימפריאליסטית, חסרת לב, כאילו היה הצאר בסוף המאה ה-19. אז כן, זה מה שמושך את אנסטסיה, ויש לנו ספק חיקוי ספק כפוף בראש מפלגתה של אנסטסיה שהוא גם - ראו זה פלא - שר החוץ של מדינת ישראל. זה כנראה מה שהיא רוצה כאן, והחיקוי לא מספיק. היא רוצה לגעת במקור. להיפגש עם פוטין. בונ'ה, היא לא תרחץ את היד אחרי כן שבועיים! כמו שהייתי בהופעה של שלמה ארצי בזאפה והוא עבר בקהל ולחץ לי את היד. פשוט נתתי לזה להסריח ממש עד היום. השלומוארצי נגע בי!


אז לאנסטסיה וכולם - כאן זה לא יעבוד. 


או בעצם זה מתחיל לעבוד. השיטות האלה של להיכנס עם יס"מ במפגינים די מתרחשות כאן. אבל יש עוד מה ללמוד - כאילו עדיין לא רצחו כאן עיתונאים, והבחירות לא זוייפו. אז אולי בכל אופן כדאי לאנסטסיה להיפגש עם הבוס של הבוס. זה בנאדם עם רעיונות מעניינים.


שתומך בבנאדם עם רעיונות עוד יותר מעניינים. אולי כדאי להגיע לנתניה היום, ולהזכיר לפוטין, ולמארחיו, שפוטין הוא קו החיים של משטר אסד, והאחראי הישיר לטבח הנוראי שנעשה שם. אולי כדאי שיונף שלט קטן שכל הקטע של להעביר מסוקי קרב מתקדמים לסוריה כדי שהחבר'ה יוכלו לטבוח באזרחים יותר בקלות (סתם ציטוט מ'פול מטאל ג'קט, כשהבחור שואל את המקלען במסוק 'איך אתה יכול לירות בנשים וילדים', הוא עונה לו 'זה יותר קל. הם רצים יותר לאט'), אז הקטע הזה לא ממש עובר, ואולי למי שאחראי לזה לא מגיע כבוד מלכים ופגישה אישית עם האנסטסיה (לא הטעם שלי, אני אוהב אותן כהות יותר, והומופוביות פחות, אבל אני יכול להבין.) אלא אולי קצת מחאה. אפילו לא ברמה של עגבנייה רקובה שתושלך לכיוון, כי זה פוטנציאל למאסר, אלא סתם שיבין שזה לא עובר אצלנו בשקט.


אפרופו אסד - חוזר על הרעיון להעביר את הגולן לנאמנות בינלאומית עד שיקום משטר דמוקרטי בסוריה, לפתוח את השערים לפליטים ולהקים שם בתי חולים, בתי ספר, וכל מה שצריך כדי לעזור לאוכלוסייה האזרחית הסורית. הקמנו דברים דומים בתורכיה אחרי רעש האדמה. פינאטס מהתקציב.


אז בקיצור - ולדימיר ולדימירוביץ' לך הביתה. ניסיתי לכתוב את זה ברוסית בכותרת, אבל המערכת כאן כתבה לי כל מיני מספרים. טוב, ממילא הוא לא יקרא את זה. אולי אנסטסיה, אבל היא יודעת עברית, לפחות ברמה של "מתאבדים בגיל 40" שזה משפט שמוכיח שליטה בעברית לפחות ברמה של זכר ונקבה, בניית משפט נכונה וכאלה. לך הביתה, ולדימיר ולדימירוביץ'. אנחנו לא אוהבים כאן פושעי מלחמה.


נכתב על ידי , 25/6/2012 07:10   בקטגוריות אקטואליה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/6/2012 13:42



120,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)