לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

ופוקד שרה


מי שציפה לראות כאן כל מיני התפתחויות מהדבר המעניין יכול להמשיך לצפות. בפוסט שנקרא "הבלוג של אבו אלמוג - הוראות שימוש" שנכתב די בתחילת דרכו של הבלוג, הסברתי שאני כנראה אדם נורא מעניין, שעושה דברים מעניינים, אבל התכנים האלה לא יגיעו לכאן. אז זה לא יהיה כאן, ופרט לפיסקה הזו לא יכתבו על זה, וגם תגובות שנוגעות לזה תימחקנה - אוהדות או לא אוהדות כאחת - ואם מישהו רוצה לדעת, או לפרגן, או סתם לשאול ולהיות נחמד אז הטלפון שלי ידוע לכל. אז במקום הפרשיה המעניינת תקבלו את אלי ישי. לא רוצים? יאללה לכו לטוקבקים בוויינט. יש שם כבר כמה מאות כאלה, ופייר לא כולן אוהדות במידה שהייתי מעדיף.

 

אז לענייננו - אלי ישי הוא הגרוע בשרי הפנים אי-פעם. הוא כתם שחור בהיסטוריה של משרד הפנים, שהיא לכשעצמה לא מי יודע מה. הוא הפנים המכוערות של מדינת ישראל. אסור שיכהן ולו שנייה אחת נוספת בתפקיד. ומשזה נאמר - עוד נתגעגע אליו.

 

יש אנשים בפיד שלי בטוויטר וכאלה, שמאוד מחשיבים את החזרה של דרעי, ועושים כבר חישובים שאם הוא יחבור לרמון (חברים מהזבל, כבר עשרות שנים, וגם נושאים הרשעה לא נעימה, אם כי זו של רמון, על אף שאין בה קלון, היא בפרק של חוק העונשין המוכתר 'עבירות מין', ואת זה חובה להזכיר מעת לעת ויצאתי ידי המצווה, אם כי אני מתכוון לצאת ידי המצווה שוב ושוב, סתם בשביל הכיף.) ולאולמרט (נו... גם מורשע, וגם מושחת, וגם בסבבה של הערעור והכתב אישום התלוי ועומד על הולילנד, יש להם על מה לדבר) וללפיד (סתם אחוות חלקלקים) אז תהיה לנו ממשלה שאם מישהו מאוד יתאמץ ויעוות כל קנה מידה של מדע המדינה המוכר לאנושות מימי אפלטון ועד מינה צמח, אפשר יהיה לקרוא לה בדוחק 'ממשלת מרכז - שמאל' וזה לא יהיה ביבי אז תהיה לכולנו סיבה לשמוח.

 

לא תהיה. כי אולמרט היה ראש ממשלה גרוע מביבי, כי ההרכב הזה מעורר בי חלחלה, וכי אסור אסור אסור אסור אסור שעבריין בסדר הגודל של דרעי יחזור לאיזו עמדת השפעה. בשבועות האחרונים עמדתי משתומם מול צמיחתו של אולמרט מעבריין מורשע למועמד ריאלי לראשות הממשלה. סך הכל פסק הדין עדיין אינו חלוט (שפה של עורכדינים שאומרת שאולי לעליון יהיה מה להגיד שם), וגם יש את העניין הקטן הזה של הולילנד. ואנשים בקנה המידה המוסרי והערכי הזה צריכים לחפש קריירה נחמדה (אולי בעריכת דין) שאינה בתחום השררה על הציבור. אבל בואו נזכור, אולמרט הורשע בעבירה קלה יחסית, ולא נדון לעונש מאסר. דרעי הורשע באמ-אמא של העבירות השלטוניות וישב בסבבה בישיבת 'גור אריה' בכלא איילון.

 

טוב, נו. אז כשהוא יהיה שר הפנים, אז הוא שהוא פחות חשוך מאלי ישי, ינהג במדיניות אחרת כלפי המהגרים, העובדים הזרים, ויתר האנשים הנתונים לשרירות ליבו של שר הפנים, לחיים, לפרנסה מכובדת, לחופש, או לשלילת חירות לשלוש שנים בלי משפט.

 

שטויות במיץ. שניהם באו מאותו בית מדרש. רק דרעי מצליח להסתיר את הגזענות החשוכה שמקבלים בבית המדרש הזה מאחורי ים של נושאים אחרים שהוא סוחב איתו (למי איכפת ממחנה הריכוז שהקימו בנגב? תראו איזה כותרת יש על הפרשייה החדשה של דרעי ב'ישראל היום'!) ומאחורי איזה חלקלקות מתקתקה נוטפת מאהבת ישראל ומדולרים שחורים וחליפות ארמאני.

 

כמובן שאם כל החטאים היא השיטה (שיטת המילט כמובן) המפרידה את אזרחי ישראל לקבוצות אתניות, וקובעת דין אחד לזה ודין אחד לזה, וגוזרת עלינו שר פנים מש"ס כגזירת גורל בלתי נמנעת כדי שההסדרים הללו יישמרו במידת הרצינות הראויה. ובכל אופן, מבלי לפגוע בידידי הדתיים, החרדים וכיוצא בזה, אני חושב שמי שמתפלל מדי בוקר "ברוך שלא עשני אישה", לפני קריאת התורה אומר "אשר בחר בנו מכל העמים", ולפני קריאת שמע "ובנו בחרת מכל עם ולשון" ו"ברוך אתה ה' הבוחר בעמו ישראל באהבה", בסוף ייקח את זה ללב, ויאמין שבאמת יש הבדל בין גברים ונשים והבדל בין יהודים ובין מי שאינו יהודי, מהסוג שמצדיק אפלייה ורדיפה של הסוג השני.

 

ולפינת התפילה הרפורמית. אחד הדברים היפים שגיליתי בזמן האחרון, הוא השוני בין הסידור הרפורמי המכונה משום מה "העבודה שבלב" לבין הסידור האורתודוכסי. בכל מקום בו נאמר "מגן אברהם" מקפידים הרפורמים להוסיף "ופוקד שרה". בכל מקום בו נאמר "אבותינו אברהם יצחק ויעקב" מוסיפים הרפורמים "ואמהותינו שרה, רבקה, רחל ולאה". עד כמה שאני זוכר הניסוח של "בחר בנו מכל העמים" הפך ל"בחר בנו עם כל העמים" (לא סגור על זה והטקסט לא לפני) ואחרי "הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל" מגיע בדרך כלל "ועל כל האדם".

 

אז רפורמים זה נורא, זה איום, זה התבוללות, זה עוגב בבית הכנסת, זה מזכיר כנסייה או רשג"ד בצופים (מי שקורא את הטורים האחרונים והלא מי יודע מה של תומר פרסיקו יודע למה אני מתכוון), זה כמעט הרב אמסלם! אבל תכ'לס אולי יש מה ללמוד. אבל לדרעי ולישי זה מאוחר מדי. צריך לקחת את שני הג'נטלמנים הנכבדים האלה, ולהרחיק אותם מהפוליטיקה, ואת כל מי שחושב כמותם ממשרד הפנים. אבל זה לא יקרה, כי לא משנה מי מנצח בבחירות הבאות (והאפשרויות הריאליות הן כמובן ביבי, בנימין נתניהו ובנג'מין ניתאי) שר הפנים שלו יהיה מש"ס בהנהגת אריה דרעי. יש למה לחכות.

 

יום טוב לכולם!

 

 

נכתב על ידי , 17/10/2012 07:30   בקטגוריות משרד הפנים, תפילה רפורמית  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבו אלמוג ב-18/10/2012 05:00



120,071
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)