לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

כללי מינהלתי עקרוני


כמובן שקדחת הבחירות השתלטה על הבלוג הזה באופן בלתי נסלח, ומסיבה זו פספסתי כמה עדכונים חשובים בכמה נושאים עקרוניים, ואני משלים עכשיו, ועם הקוראים הסליחה.


 


כמה וכמה דברים חשובים -


 


* מסקנות מרכיבת בוקר שבת בבית נטופה - לשמור באוטו זוג גרביים יבשות. דרך אגב הרכיבה הכי מאממת בחיים שלי. קשת שמתחילה איפה שהוא ברכס יודפת ומסתיימת בצומת המוביל, וכל הרכיבה נדמה היה כאילו אני עובר מתחת לשער גדול.


 




 


* ביום חמישי אני מדבר בקצרה במסגרת פאנל "פרחי מחקר" בפקולטה למדעי החברה מכון לאונרד דייוויס בירושלים. זה כנס די ענקי ויש בו המון פאנלים. אני בפאנל הרביעי ביום השני. הנושא הוא כמובן "הסדר העדות הדתיות כמנגנון מיון ובקרה אתני". יהיה דיסקו! אני צריך שתולים בקהל שיקומו על הרגליים וימחאו כפיים. יחד איתי יש עוד איזה דוקטורנט מהאוניברסיטה העברית ודוקטורנטית מהלונדון סקול אוף אקונומיקס, ואני מדבר באנגלית שוטפת. אני כבר שבועיים מתאמן על איך להגיד "institutionalization"  אבל עדיין זה לא הולך שוטף. סך הכל מדבר עשר דקות. רציתי שתהיה גם מצגת אבל לא הצלחתי לחשוב מה להכניס בשקופיות. אפתח כמובן בבדיחה על המרצה ההונגרי, ואסיים בשירה בציבור של 'ארקוד על מדרגות הרבנות'. כולם מוזמנים.


 


* פרח! אני! כמו הפרחים האלה המיובשים שנותנים בחנויות לכלי בית כשאורזים את המתנה לדודה.


 


זהו בערך. ייתכן שהפוסט הבא יסקור את הכנס. ייתכן שאם משהו בפוליטיקה יעצבן אותי עד יום רביעי יהיה בינתיים עוד פוסט. ייתכן שייכנס תוכן מקורס קריאת התורה בטעמים או מקורס מנחי התפילה הממשמש ובא. הכל פתוח עוד לא מאוחר.


 


יום נפלא לכולם!

נכתב על ידי , 9/12/2012 11:33   בקטגוריות כתיבת התזה, טיפוח היופי כושר ואופניים, צילומים מהשטח  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-17/12/2012 20:00



120,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)